APRIL-mama's 2010, deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zo nu thobias weer uit bed plukken
    mocht om 09.20 bij de huisarts komen ! gelukkig vinden hun het wel noodzakelijk dat ik kom !
    mijn arme ventje:(
    gelukkig heeft ie wel al 2 flessen op
    hij wou om half 5 weer drinken ja logisch als je heel je maag inhoud er uit heb gegooid!
    de 2de x spuugde hij alleen maar gal
    meneer zit ook te rillen van de koorts

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ach TM wat sneu dat Thobias zo ziek is!

Chilleke hoe is het nu met Gijs? Bijna 40 graden, zou ik ook wel eng vinden!

Pff, hier ging het na gisteravond gelukkig vannacht redelijk goed, om 2.00 en 6.00 even wakker geweest maar ze heeft wel tot 8.00 uur geslapen, dat mocht ook wel na gisteravond.

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden!

Sorry, maar gaat me niet lukken alles bij te lezen.....dingen die ik moet weten??

Voor alle zieke kindjes heeeeeeel veel beterschap!!!!

Hier geen nieuws....

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen!

Hier een goede nacht gehad. Kom ik vanochtend beneden om Julian en Milan klaar te maken voor het kdv, heeft Roeland de auto mee dus kan ik niet weg;) Ja oké ik kan op de fiets maar moet om vijf uur op mijn werk zijn en heb dan dus de auto nodig en als we dan nog om half de jongens op moeten halen ga ik dat niet redden. Dus nu hebben we een thuis dagje.

Tm, balen van je nacht, hoop dat thobias snel beter is!

Eylem, ondanks het twee keer wakker worden dus toch nog tot acht uur geslapen!

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Chilleke hoe is het nu met gijs?

@TM he geds wat een nacht hopelijk knapt hij gauw weer op.

@ Eylem redelijke nacht dus!

@Ingrid lekker thuisdagje!

@ hier half 9 wakker. mooie tijd prima nacht gehad. nog geen plannen vandaag

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @KA: nog gefeliciteerd met Elisa!!!! Hebben jullie een gezellige dag gehad?

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Elisa, nog gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!!!!

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ha meiden,

Hier een chaotische ochtend gehad. Ik had me verslapen, werd pas om half 8 wakker van Noa. Ik was even vergeten van mijn enkel, tot ik dus uit bed wilde stappen en bijna weer op de grond smakte van de pijn.:( Lukas was echt niet wakker te krijgen, die heb ik uiteindelijk pas om 8 uur wakker kunnen maken. Toen dus snel snel lukas wassen, aankleden, ontbijt geven, Noa d'r fles geven, kinderwagen uit de auto gehaald, kids in de jassen gehesen en naar school gehinkeld. Maar al met al waren we drie kwartier te laat op school. Nou ja, jammer dan hoor! ;)

Ik ga wel zo mijn moeder bellen om te vragen of die tijd heeft om Lukas tussen de middag op te halen, want dat naar school lopen is echt niet grappig zo! :x
    Ik hoop maar dat ik morgen wel kan autorijden, anders heb ik toch een uitdaging om op mijn werk te komen! Maar ik ga er maar vanuit dat het morgen minder is.

@ TM, balen van je nacht. Ben benieuwd wat de huisarts zegt.

@ Chilleke, hoe is het vannacht bij jullie gegaan?

@ Wonder, haai! Druk weekend gehad?

@ Lautjuh, lekker half 9 wakker!

@ Ingrid, handig dat hij de auto mee heeft genomen! Ach, een thuisdagje is ook wel lekker, of had je hele spannende andere plannen?

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: balen dat je enkel nog niet echt beter is. Beterschap! En wat klote dat je je verslapen had.

Wij hadden ons ook verslapen, we schrokken om 06.45 uur wakker, dat is normaal de tijd dat ik met Ayla aan het ontbijt zit :cool:. Maar ik was toch nog op tijd op mijn werk, dus dat scheelde weer. Wel met een beetje weinig make-up op, maar vooruit, je kan niet alles hebben :D. Ik moet vanavond alleen eten, want Arco heeft vanuit zijn werk een presentatie van een nieuwe auto.

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Knap dat je dan toch nog op tijd was!
    Ik weet van de juf dat ze liever heeft dat we een half uur te laat zijn dan 5 minuten. Dan kom je namelijk de kring binnengestormd en dat stoort nogal. Om 9 uur is de kring afgelopen en gaan de kids vrij spelen of een werkje maken. Dan is het niet zo erg als er een laat kindje binnen komt. Maar ik moest me toch nog wel haasten hoor. Als manke nelis zijnde gaan simpele dingen opeens zoooo langzaam!

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, ja vond het zelf ook best wel een prestatie :D. Maar goed, heb snel war kleren aangetrokken, klein beetje make-up opgedaan, niet ontbeten en geen brood gesmeerd voor vanmiddag, dus ja... Ach, kan ik straks lekker een broodje halen voor tussen de middag, is opzich ook geen straf.

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Cm, balen dat je nog zo'n last hebt van je enkel zeg! Ook van het verslapen natuurlijk maar ja kan gebeuren toch?!

Ik wilde nog even naar de winkel wat boodschapjes halen maar ja heb nu alleen nog maar een buggy en zie het niet zitten om Julian te moeten tillen als hij weer eens niet wil lopen dus dat doe ik morgen dan maar. Dan kan hij de auto gewoon niet meenemen want dan moet ik naar de vk en heb ik een lunch afspraak.

Mermaid, jij ook al verslapen maar toch nog op tijd op je werk!

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Tm, hoe is het bij de ha gegaan?

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ga maar eens even wat was weg werken. Tot zo!

15. Trotsemama1

nou hier terug van ha en wat ik al dacht een fikse buikggriep
    moet hem de hele dag door drinken geven en als die morgen niet opgeknapt is weer terug naar de ha
    hij heeft al uitdrogings verschijnselen want hij moest huilen zonder tranen
    mijn arme menneke
    de dokter kon ook wel indenken dat de hap niet goed gehandeld heeft

16. lautjuhhh

@tm nou hopen dat hij snel opknapt arme thobias!

17. Trotsemama1

tis echt zielig zo heb ik hem echt nog nooit gezien zo suf en wit
    en dat net voor zijn verjaardag
    mijn doel deze week is hem uit het ziekenhuis houden

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Effe snel een illegale update van Gijs. zit op mijn werk namelijk...

Gijs was vannacht nog wakker geworden maar ging gelukkig snel weer slapen. hij is nu bij mijn sm en had vanmorgen 38.5, dus maar weer pcm gegeven. ik bel nu regelmatig, maar hij slaapt veel en is jengelig...heeft groene:)?) diarree en ik heb gezegd dat ze veel drinken aan moet bieden. ga vanmiddag maar ORS voor de zkrheid in huis halen, en als het nou niet beter wordt morgen ga k toch maar bellen naar de ha. maar tis zoooooo K*T om te werken nu, en gotver (sorry) nog tot half 3 omdat een client ziek is:x:x wil gewoon bij mijn manneke zijn :(

tm beterschap met Thobias! de rest sorry weet het niet maar kan oko niet uitgebreid reageren nu,sorry voor het ge=ego:)

19. Trotsemama1

ach meid ik snap je gevoel heel erg
    moet morgen dus voor een uurtje weg
    ik wil even vragen of me buuf even op de babyfoon wil passen ze woon recht beneden me en is er binnen twee tellen als hij begint te huilen
    maar het is nog even afwachten want als thobias niet opknapt zit ik morgen weer bij de HA

20. lautjuhhh

@Chilleke he geds meid... Sterkte

@ Tm hopelijk gaat thobias wel wat drinken zodat hij niet helemaal uitdroogt

Deel Deze Pagina