Voor cb zou ik niet bang zijn die moeten zo af en toe een ophouden met overal commetaar overleveren.. kinderen vallen nou eenmaal ga je echt niet tegen hoor
Ach het gaat. Lig al heel de avonds op de bank met mijn voet omhoog. Alleen mijn stuitje gaat wel steeds meer pijn doen. Heb wel mijn baas gebeld dat ik morgen niet kom. Kan een paar dingen thuis doen. Heb noa net en half uur beneden op schoot gehad. Dolle pret had ze. Maar nu ligt ze weer op bed te muiten! Echt een dramakoningin!
wil niet verwend over komen...maar ben echt blij dat ik tot nu toe ( klopt af op hout) nog nooit slaap problemen heb gehad metJustin. Alleen die 1,5 week begin februari....maar in bed leggen is nooit drama hier geweest...*zucht..hoe word die tweede (ooit) volgens mij staat ons dan wat te wachten!*
nonnie, thomas zegt: het is een chateau le car, 5.63 m lang 2.10 breed, kopse keuken, vaste wc en wasbak, voorzien van voortent en luifel (hij heeft deze op een faillissementverkoop gekocht, zonder mijn medeweten (hadden toen nog niet zo lang) en ik hoef die caravan dus niet dus vandaar dat we hem verkopen)
@quschke lekker toch! hier is het even ellende geweest toen we net verhuisd waren.. toen was het de hele week door en tegenwoordig is het af en toe een avondje dat ze muit..
quscke ben ik ook bang voor bij een tweede..als hij niet goed slaapt, is er meestal wat, ziek ofzo cm beterschap! gijs heeft nu ook een rooie plek ?) op zijn hoofd
nou reuze.... ach thomas weet dat ik niet in een caravan wil, en hij dacht ik koop het, dan vind ze het vast leuk...nou niet dus...heeft hij geweten ook hahaha (en weet hij nog steeds )
Sorry sorry sorry meiden, ik probeer al de hele avond mee te lezen en te reageren maar elke keer begint manlief weer tegen me te praten (jaja deze avond is het niet Irem die me bezighoudt ) of is er iets op tv maar NU is hij naar z'n werk dus eindelijk even tijd haha. Heb dus wel bijgelezen maar niet veel blijven hangen... Chilleke leuke caravan, haha, maar wij zoeken er geen een Caro sterkte met je dramaqueen! Was hier gisteren ook, erg vermoeiend! Qusche wat sneu voor Justin! Blauwe plekken: Irem benens hebben er op het moment elke dag wel een paar, kan ook niet anders, vanavond nog viel ze tegen haar loopwagentje aan dus zal morgen wel een blauwe wang zijn....Moet zeggen dat er bij mij op het cb nooit naar gekeken wordt, en anders hebben ze toch echt pech Zo hehe. Nou hier na het drama van gisteravond ligt Irem heerlijk te slapen en heb ik haar niet meer gehoord sinds ik haar op bed heb gelegd, wat een luxe is dat dan weer! Ze zal zo wel wakker worden voor een voeding en hopelijk slaapt ze daarna weer lekker verder. En ze heeft vanavond heel veel achter haar loopwagen gelopen, ze vindt het nu ook echt leuk en wil dan al lopende naar ons gaan zwaaien maar met 1 hand lopen is wat teveel van het goede, haha
@quschke, ik moet eerlijk zegen dat dit bij noa eigenlijk ook nooit voorkomt! Meestal leg ik haar op bed en hoor ik haar niet meer. Alleen twee weken geleden had ze een paar nachten slecht geslapen en nu dus dat ze niet wil slapen! @caravan, heeft steef het ook wel eens over, maar lijkt mij niks hoor! Eerst maar eens proberen met huren en dan zien we wel verder!
@chilleke och manlief zou het geweldig vinden ikvind het trouwens ook erg leuk :d Wat is je vraagprijs mocht nonnie dan niet willen dan kan ik ff overleggen met manlief
Oh en wat betreft slapen, is hier al drama vanaf het begin en heeft ze zelfs voor in het ziekenhuis gelegen maar ik moet zeggen, daardoor waardeer ik elk stil uurtje echt des te meer, kan echt genieten van een avond zoals nu dat ik gewoon al 3 uur kan blijven zitten!
@quschke, ik ben net zo bang als jou voor een tweede als ik alles optel hoe makkelijk ze wel niet is phheeuuww berg je maar voor een tweede! @chilleke, ben vraagt hoeveel persoons en of er een vast bed in zit en hoeveel kilo die weegt hij vind hem wat klein namelijk, voor achter onze grote auto! @hier, we gaan zo naar bedje toe het is half 11