@nonnie maar Zara is niet online natuurlijk (tenminste dat kan wel) maar weet of je een winkel in de buurt hebt. Bij de hema zag ik ze laatst ook dus misschien daar eens kijken Pff we hadden het toch over pesten vanmiddag nou kreeg net toevallig een filmpje doorgestuurd over pesten haha net goed een jongen die gepest wordt bijt van zich af en hoe
oohh haha, tsja daar kunnen wij ook niet echt mee helpen.. Dus weer alleen mentale support Zo irritant, als je ergens niet op kan komen
ja die heb ik ook gezien vanmiddag..... en dan ook nog een combinatie filmpje van die met dat filmpje van die baby! Echt geweldig!!!
@pesten dan moet je bully beat down eens kijken op mtv is altijd leuk om te zien.. ben zelf ook gepest op de basisschool.. is echt niet tof..
Nou volgens mij zit er iets in de lucht want Irem is ook al 5 minuten aan het bleren...ben wel even gaan kijken maar er was niets, mevrouw wilde gewoon heel graag uit bed....ja, de groeten! Het is nu net weer stil *duimduim*
@Quscke ik ben niet voor geweld ofzo maar die jongen in het filmpje had het gewoon verdiend. @Lautjuh wat erg om te horen als ik het zo in ons clubje horen hebben meerdere er last van gehad. Lijkt me echt vreselijk en snap ook niet dat er zo weinig aan gedaan wordt
@smile, oh dacht dat het alleen online was maar hier geen zara winkel in de buurt, had ze idd gezien bij de hema maar dat waren gehaakte en ik wil echt gewoon alleen stof zoals die joggingbroekjes van de hema zeg maar.. @pesten, krijg nog steeds tranen in mijn ogen bij het laatste stuk van de film pay it forward, voor degene die hem gezien heeft, dat is dat stukje dat dat jochie dood is en heel de stad/streek uitgelopen is met kaarsen naar zijn ouderlijk huis en dan dat liedje erbij van calling all angels....*snik* vreselijk...
@ Nonnie: Er zit een Zara in Utrecht. Ja, ik ben even mijn haren wassen. Misschien nog tot straks en anders tot morgen.
Pesten: ik ben vroeger niet echt gepest op school maar er heeft weleens iemand voor wie ik echt bang was (heel 'stoer' type en ik was een bang tweedeklassertje) zoiets gezegd van 'als we je tegenkomen dan maken we een fiets van je bril' ofzo, ik weet het nu niet eens meer. Ik ben daarna echt jarenlang bang voor hen geweest, zoveel impact kan 1 zo'n opmerking hebben! Echt erg! Terwijl ik nu denk ??? waar gáát dat over?