Nonnie nog steeds erg druk hier. Vandaag is de vloerverwarming gelegd. Die man heeft het patroon gefreest ( hoe schrijf je dat...) en de buizen gelegd, wij alles dicht gesmeerd. Een rotwerkje. Verder beneden en boven alle kozijnen geschuurd. Morgen begrafenis van de schoonvader van een collega, die man was vermist en is nu terug gevonden. Donderdag en vrijdag werken. Zaterdag weer klussen en zondag naar Sittard naar mijn zusje. Druk druk druk. Moet wel een beetje oppassen want de eerste harde buiken zijn alweer een feit. Maar ik heb de baby vandaag voor het eerst gevoeld!! Hoe is het bij jullie? Chilleke wat balen van je Ka!! Heb je al een andere auto gezien die je wel zou willen kopen? Mamax, leuke foto! Wonder wanneer kan je beginnen op je nieuwe werk?
Wel gezond hoor een salade. Ik heb eigenlijk verder niet echt iets te eten in huis, behalve gewoon saai brood enzo .
Ik vond (en vind) Elin ook een hartstikke leuke naam, maar had al jaren Ayla in mijn hoofd als DE meisjesnaam en vond die nóg leuker. Elin was wel echt een optie. De naam is overigens wel heel populair geworden ineens in het afgelopen jaar. Je hoorde het bijna nooit en in 2010 is ie 422x gegeven, staat op nr. 22.
Ik val hier even in, zolang als ik het volhoud, want ik val bijna om... Franka: gefeliciteerd meis!!! Super
@eten sssssssssst hebben bijna niks meer in huis morgenweer boodschapjes doe.. @Namen elin is wel een leuke naam maar had er ook nog nooit van gehoord..
Ja klopt...hij is echt heeeeeeeel populair geworden...maar ja...niks aan te doen. Ik vind Ayla ook nog steeds heel leuk. Ben dus ook onwijs nieuwsgierig naar jullie jongensnaam!
Oja, we hebben groen licht voor onze volgende poging. Mn bloed was goed. Heb mega goed werkende eierstokken, een man met superzaad (al is dat nu niet echt nodig.....) Dus nu even kijken wanneer we starten.
@LZ, hoe is het nu met gerodi??? @ka, heeeel druk dus! wat fijn dat je de kleine gevoeld hebt! wel rustig aan he anders moet je straks verplicht plat liggen hier ook alles goed! was het nog gelukt trouwens met de schommel terug brengen of heb je er geen tijd meer voor gehad?? @mermaid, vind ayla echt een gave naam die word bij ons zeker onthouden want ben vind hem ook leuk en die is normaal heel moeilijk, waw ook blij dat we een meisje kregen want die naam waren we het over eens en de jongensnaam hebben we nooit gehad..
Ja heb die salade met fruit gemaakt...die volgens mij Ingrid of Cm geadviseerd heeft. Is echt een aanrader!
Buiten zn 2 ontstoken ogen, gaat het nu iets beter. Hij heeft 3 papflesjes op, bakje joghurt met 1/2 banaan en 2 soepstengels (nou ja 2, er liepen ook 2 honden achteraan) Hij slaapt nu, dus duimen dat dat tot morgenochtend zo blijft...
anders ik wel @eten, hebben niets in huis :x normaal doe ik de supermarkt in de middag maar ja nu ben ik natuurlijk gaan fietsen dus geen lekkere dingen in huis
@ LadyZ: Wat goed dat jullie groen licht hebben. Spannend! @ Nonnie: Thanks! Ben ook nog echt super-blij met de naam. Ben wel benieuwd wat jullie van onze jongensnaam vinden. Je hoort 'm echt bijna nooit...