APRIL-mama's 2010, deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb zo ongeveer bijgelezen :)

Chilleke hoe was de pasta? Ziet er lekker uit! Leuke auto!

Nonnie :x dat stomme stiekeme gedoe ook altijd! Wat is er zo moeilijk aan om eerst te vragen of Alyss die appelmoes nu mag hebben? :x:x:x zo ik irriteer me helemaal met je mee!

MamaX superleuk!

Mermaid lastig he met die wagens....500 euro is inderdaad nog steesd duur voor een tweedehands! Ik zou in ieder geval elke dag even marktplaats checken, soms heb je geluk en staat er ineens een goedkopere op, als je dan kan bellen heb je hem misschien te pakken :)

Lautjuh jeetje hebben jouw so Laetitia nog nooit gezien :$ dat zegt al heel wat dan. Wat naar!

Wonder ook al :$ sm nog nooit Elin gezien. Wat bezielt dat soort mensen denk ik soms

Mijn schoonouders: wonen 3000 km verderop :) . Ook niet bepaald ideaal, eigenlijk het andere uiterste, ze hebben Irem 1 keer 5 dagen gezien en dat was het. Over 2 maanden gaan we weer....Met mijn schoonzusje Skypen we gelukkig met cam en geluid dus zij krijgt veel meer mee van Irem, maar mijn schoonouders euhm ja die weten net hoe de telefoon werkt zeg maar ;) dus internet of een computer uberhaupt is voor hen geen optie. Helaas.

Hier vanmiddag niet veel gedaan. Huurder gebeld omdat we een lekkage in een leiding bij de wasmachine hadden, hopelijk is het nu opgelost, want de vloerbedekking is erg nat geworden inmiddels daar (ja ik verzin het ook niet dat de wasmachine aansluiting in de slaapkamer zit :x ). Verder was ik me aan het vervelen omdat we bami aten en ik dus in 10 minuten klaar was met koken, haha, heb dus maar even revani (Turkse griesmeelcake) gebakken vanmiddag, voor het eerst, goed gelukt!

Irem ligt net op bed en ik hoop dat ze weer lekker gaat slapen - tot nu toe gaat het in ieder geval al een stuk beter dan gisteren, haha.

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@wonder, staat genoteerd! leuk! schoonouders doe mij de jouwe even voor die 2 jaar krijg je ze daarna weer terug! en ja dan gooit ze zelf de deur weer dicht idd..

@mermaid, hmmzz balen zeg van die wagens! en ja het stoom kwam er ook uit maar dat zag ze niet want ze was te druk bezig met alyss voeren ;)

@chilleke, leuke auto joh!! en ja ik zei het toch irri van die smileys dus ik ben blijkbaar niet de enige die er last van heeft!

@lau, jouw so hebben ook gewoon een plaat voor hun harses denk ik :cool:

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@eylem hopelijk slaapt ze gewoon lekker!!

@ nonnie/wonder misschien moeten we hamers gaan kopen en verzenden om die bunkers en platen weg te slaan voor hun koppen :p

@hier zo gtst!

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Eylem: ja wat bezielt die mensen.....vinden andere dingen veel belangrijker....:cool: Balen van die lekkage zeg! Wel weer tof dat die cake gelukt is!

@Nonnie: hahaha ehhhhhhhh wil je graag helpen door jouw schoonouders twee jaar over te nemen, maar als ik dat zo lees...dan.....ehhhhhh.....nee liever niet!;):p

5. nonnie26

@eylem, vragen of het mag is heeeell moeilijk voor mijn so die kennen het woord vragen niet behalve als het gaat om wat ze wil hebben voor haar verjaardag! gelukkig heb ik daar nog wat zeggenschap in gehad maar verbaasd me niets als ze wat extra's krijgt terwijl ik een kado van 50 euro groot zat vind en al helemaal niet nodig vind maar he wie ben ik..

@so, ben blij dat ik morgen weer naar me moeder ga voor een dagje! tenminste iemand die ik vertrouw met mijn meisje en zeker weet dat ze geen gekke dingen te eten krijgt omdat ik even met me zusje naar tricht moet ondertussen..

als ik alter groot ben dan word ik net als mijn moeder heb ik ooit gezegd dus hoop dat het goedkomt!!:D

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    lau en wonder
    :$:$:$kan me niet voorstellen dat je kleinkind niet wil zien :$

mermaid
    balen zeg! wat een lastige keuze:(

eylem
    hahaha uit verveling griesmeelcake gemaakt hahaha :) was die lekker? ik lus geen griesmeel dus ik lus het sowieso niet denk ik
    balen van je lekkage

nonnie
    nee het viel mij ook al op
    lol, ik word hopelijk gewoon mijzelf later :p haha

hier nu ook gtst, thomas is weer de hort op...dus alleen thuis...en een snaaibui niet te geloven :$

7. nonnie26

hahaha nee hoor ze mag die plaat houden voor hun koppen ik spijker er wel een extra plaat voor als mijn geduld op is en dan hebben ze de poppen aan het dansen hoor!!! don't mess with nonnie (mist nu de evil-smiley van hyves)

wacht gevonden gna gna gna

8. nonnie26

@chilleke, leuke ticker!!! :)

9. lautjuhhh

@Nonnie hahahaha

@Chilleke ze willen dr wel zien maar zonder mij nou dat is dus echt uit den boze en gebeurt dus echt niet.. dus dan maar zo ! als hun het zo willen prima,. heb ze nog een paar keer uitgenodigd maar ze komen niet dus dan niet.. ben benieuwd wat ze met haar verjaardag doen,.. zal wel weer een pakket van tig euro komen :p

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    thnx, vond het tijd voor verandering:p

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    bizarre mensen :x

12. lautjuhhh

@chilleke ja idd haha idd leuke ticker!

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Mamax, wat een leuk uitnodiging! Heel lief!

@ Napoleon, gefeliciteerd met Femke!

@ Smile, gefeliciteerd met Noëlle

@ Kris, ik feliciteer jou morgen dan wel!;)

@ Mermaid, nog geslaagd voor meubels en wagen? Oh nee, ik lees al dat je er nog over na moet denken.
    Lief dat Ayla zo enthousiast reageerde op Arco. Noa doet dat ook wel eens bij Lukas, dan smelt ik echt! (bij Steef ook wel hoor, maar broer en zus die lief doen tegen elkaar heeft toch wel iets heel bijzonders!)

@ Nonnie, jeetje wat een rare schoonouders heb jij zeg! Ben blij dat die van mij wat normaler is. Af en toe doet ze wel domme dingen, maar over het algemeen is ze wel heel makkelijk.

@ Quschke, je hebt die auto toch niet toevallig van hun gekregen?:p

@ Chilleke, leuk autootje! Wij hebben een Renault Scenic en een Renault Twingo en zeer tevreden over beide auto’s!

@ Lau en Wonder, ik kan me echt niet voorstellen dat (groot)ouders hun (klein)kinderen niet willen zien. Mijn vader wordt al “boos” als ik drie dagen niet langs ben geweest met de kids! En mijn sm wil eigenlijk elke vrijdag de kids hebben, ook als ik niet hoef te werken. Is dan echt teleurgesteld als ik zeg dat ze een keertje niet komen. Lijkt me heel naar als iemand je kindje dan toch een soort van afwijst! :(

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nee, maar ik vind het allang best hoor!!! Ik vind de invloed die zij heeft enof uitoefend maar niks...Wij zijn echt beter af zonder...

15. lautjuhhh

@caro je went eraan..alleen hoe ikhet later(als het dan nog zo is) uit moet leggen aan laetitia weet ik niet maar dat is van latere zorg;)

16. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @nonnie: heb je ondertussen al het stort voor sm gevonden;) Misschien moeten we onze sm eens bij elkaar zetten:cool:
    Hier ook smilies in andere volgorde...maar zp lag er vanmiddag ook uit!
    @chilleke: heb ook altijd gezegd dat iknooit witte auto wil...ondertussen ben ik al aan mijn 2e witte auto bezig:p

@wondeR: ik ben op trouwdag van mijn schoonmoeder in een mooi park in arnhem geeest...weet alleen niet meer hoe het heet. Er was een chinees bij en we zijn toen naar een waterval gelopen.
    Alleen kan ik 17 september niet...de dag ervoor is bruiloft van mijn schoonbroer.

@mermaid: wat balen dat je zoektocht nog niet veel heeft opgeleverd.

@cm: nee moest zelfs even nadenken of zij erniet bij waren toen Justin hem kreeg, maar das niet het geval hij heeft hem met sinterklaas gekregen en de ander tijdens kraam periode.

Zo even gtst af kijken!

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja ik denk dat je Sonsbeek park bedoeld! Is daar heel mooi idd!

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wat ik me van Arnhem herinner is ook dat het een leuke stad is met een heel mooi park. Mijn man heeft daar op de kazerne gezeten.

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja, tis dat ik er woon...maar idd...leuke stad en Sonsbeek park is echt prachtig!

Weet wel welke kazerne je man heeft gezeten...ik zat daar vlakbij op atletiek...:D

20. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ Wonder, ik dacht dat ik je ook al een pb had gestuurd....

@ Nonnie, jeetje, die sm van jou spoort echt niet!
    En die andere die hun kleinkinderen niet willen zien ook niet!

Zo, hier weer lekker gedoucht, xayla in bed en is eindelijk stil...

Deel Deze Pagina