Ze staan allemaal met hun mond vol tanden Ik vind dat sommige mensen een hoop ophef maken over hele kleine dingen!!
@ Quschke, inderdaad een hoop ophef om niks... Dan vraag ik me toch af wat iemand bezielt om hiernaar te gaan zoeken op youtube... maar dat zal ik maar niet vragen
@qschke, anders ik wel maar valt me op dat een hoop mensen hier op zp altijd "meelopen" met bepaalde personen.. @hier, belastingmannetje belde net ga morgen even de papieren afgeven dus ben benieuwd want krijg gelijk te horen wat we terug krijgen
Zo..ik heb mijn zegje gedaan..ben normaal niet zo aanvallend...maar hier meost ik toch even mijn mening kwijt!!!
Zo pfffff hehe onze uitnodigingen zijn ook weg! Heb het per email gedaan, maar moest er natuurlijk wel leuk uitzien uiteindelijk zijn ze leuk geworden, al zeg ik het zelf. Nu maar hopen dat niet iedereen tweede Paasdag al had volgepland .
@ Quschke, hij vond de uitnodigingen mooi! Dus morgen maar eens even bestellen, over mama's-kindje gesproken, hij wilde ze wel doorsturen naar zijn moeder, dan kon zij kijken of het nog wel duidelijk was als je zou printen... Sorry sta even in klaag-modus, waarom kunnen mannen alleen maar aan zichzelf denken, of doet alleen de mijne dat?
Zo moest me ff bemoeien met Elin die werkelijk klaaaaaaaaaaar wakker was. Heb dr toch maar ff een flesje gegeven, want ze had onwijs veel dorst....