APRIL-mama's 2010, deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Napoleon... nu al harde buiken.. rustig aan he !
    @ MamaX Leuke uitnodiging zeg !
    @ Gijsje last van zijn benen.. sneu zeg. Hopelijk morgen weer over.. !
    @ Meeting... is midden in onze vakantie.. dus denk niet dat het gaat lukken
    maar ook niet erg, want ik kan bijna nooit..
    @ S.o... ach best OK eigenlijk. Wes zijn moeder is een bemoeial,
    maar ze bedoelt het goed en zijn vader is erg gemakkelijk.. maar ook wel een schat
    eigenlijk. De vriend van wes zijn moeder is leuk en lief
    @ Eylem.. hij is leuk de uitnodiging !!

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    zooo prullie is NU dan eindelijk echt jarig... denk al de hele tijd ... oh vorig jaar rond deze tijd was ik druk aan het bevallen... ( rond deze tijd begonnen de persweeen die ik nog zeker een uur moest wegpuffen omdat ik nog maar 7 cm had.. )
    Net hier de boel versiert.. zo ons bedje in. Morgen naar de dierentuin.. hopelijk werkt het weer een beetje mee..

Truste en tot gauw

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

Happy birthday sanne!!!!!

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    En dan nu echt: GEFELICITEERD SANNE!!!! en jij ook Kris met je meid

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Goeiemorgen, Gijs was wel wat onrustig vannacht, maar heb manlief eruit gestuurd (in mijn slaap) :) haha
    gijs heeft wel nog verhoging 38.5 dus nog niet helemaal lekker....nou wil ik toch wel snel mijn makkelijke en lieve Gijs weer eens terug..ipv ziekige gijs...

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen,

kris GEFELCITEERD met Sanne!!! Gaan jullie nog iets speciaals doen vandaag?

Chilleke ik kan me goed voorstellen dat je er klaar mee bent! Gijs wordt vast snel weer zijn oude ik ;)

Hier heb ik Irem gisteren na de voeding van 22.00 uur niet meer gehoord tot 5.15 dus wel erg prettig....daarna nog tot 7.30 geslapen. Ik hoop dat de regen meevalt vandaag, heb zin om even te gaan fietsen ofzo maar niet in de regen natuurlijk....

7. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

Allen bedankt voor de lieve felicitaties!

@Kris van harte gefeliciteerd met Sanne

@Napoleon alsnog van harte gefeliciteerd met Femke

@Nonnie wat een leuke foto op de fiets alles is ook met elkaar afgestemd qua kleur. Beter dat je moeder de bolero heeft kunnen ruilen scheelt toch weer.

@Tm jeetje nu al kiezen wat gaat het snel

@Lautjuh vervelend dat je so'n last van je spieren hebt. Hoe gaat het nu?

@Chilleke balen van je auto. Heb je al iets anders op het oog. Ik zou ook echt niet zonder auto kunnen.

@Mermaid mooi buik heb je al zeg!

Gisteren was mijn kleine meisje echt jarig en we hadden grote plannen zouden naar de dierentuin gaan maar helaas is ze nog steeds ziek en heeft al vanaf zondag koorts.
    Als ze vandaag nog steeds koorts heeft ga ik weer naar de dokter (was maandag ook al geweest).
    Ze is gisteren wel verwend en heeft alsnog veel cadeaus gekregen en heel veel kaarten. De oma's zijn ook nog even langsgeweest maar ze was echt zo zielig en wou alleen maar tegen je aan kruipen.

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @kris:GEfeliciteerd met de 1e verjaardag van Sanne!!Veel plezier vandaag!

@smile: Wat jammer dat ze nog zo ziekjes is...en dat op haar verjaardag!!!

Hier al helemaal aangekleed en ontbijt al op!

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    eylem, goeie nacht gehad dus :) ik hoop ook dat het opknapt...maar ik denk dat het er somber uitziet.hier wel althans!

smile
    balen dat Noelle ziek was...zo had je de eerste verjaardag toch niet voorgesteld ;) gaan julllie de dierentuin nu een andere keer doen?
    Ja, ik heb een evt renault clio op het oog, dus effe afwachten of het ook echt wat is!

10. MamaX

MamaX Niet meer actief

Kris, gefeliciteerd met Sanne!!!!!!

11. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ Quschke, dirty dancing nog nooit gezien :$
    Ik heb hem op dvd, net zoals Ghost, flashdance, grease, honey....
    Houd nogal van dansfilms!

12. MamaX

MamaX Niet meer actief

Volgens mij verder niet veel gemist gisteren

@ hier, eindelijk weer een goede nacht gehad (ben al een week lang 4 keer per nacht mijn bed uit gemoeten...) dus Xayla heeft doorgeslapen, toch wel lief van haar, aangezien manlief dus was werken.
    Gisteren toch nog maar even met manlief gepraat, hij begreep niet wat hij fout had gedaan, hij had toch gestofzuigd :S....
    Heb hem ff heel duidelijk gemaakt hoe ik erover dacht, lekker makkelijk, dus als ik nou morgen de badkamer poets, mag ik ook iets leuks voor mezelf gaan doen... pfff... dan blijven we bezig!
    Ach ja, volgens mij heeft hij zijn lesje geleerd

13. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

goedemorgen dames!!

@kris, gefeliciteerd met sanne!!

@eylem, lekker nachtje dus wat fijn! hier ook slecht weer :x

@chilleke, maar hoor je gijs dan echt niet huilen zonder babyfoon omdat ie op een andere verdieping ligt??

@smile, balen zeg dat ze nog steeds ziekjes is! ja kwam wel geod uit dat ik mijn dure bolero van mexx terug kon brengen want heb die van me moeder gehouden en die was maar 5 euro hahahaa

@TM, hoe is het met thobias? helemaal de oude??

@quschke, zo zo helemaal klaar! voor wat eigenlijk? plannen vandaag??

@hier, net ontbijt op en nu staat ze te springen in de box voor chuggington en straks natuurlijk UKI haar favoriet op telekids hahaha ondertussen probeert ze op haar speelgoed te staan om hoger te klimmen even in de gaten houden dus..

om kwart voor 11 is me zusje hier en vertrek ik naar me ouders ben daar de hele dag en ik hoop dat ik even op de pc van mama kan om te reageren zoniet ik kan met me foon wel meelezen maar blijkbaar niet reageren dus nonnie is watching you :D;)

14. nonnie26

@mamax, fijn een goede nacht!! hahaha ik vind het wel een goed idee eigenlijk ;) ik poets vandaag de badkamer en dan ga ik de rest van de dag shoppen, en dan morgen doe ik de wc en even stofzuigen en dan ga ik daarna lekker niets doen op de bank hahahaha mooie vent heb jij :D

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Smile.. wat zielig en dat op haar verjaardag..

Meiden thanks voor de felicitaties !! Ze vind de slingers en de ballonnen prachtig en het kado uitpakken ook. Het kadootje zelf valt ook in de smaak... Nu zit ze haar sok op te eten ha ha...

Ik zal hier vandaag niet veel zijn verder

16. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ Nonnie, ja fijn he! af en toe lijkt het wel of ik 2 kinderen heb. Kan er nu wel om lachen, denk niet dat hij het snel nog een keer zou doen haha! Fijne dag alvast bij je moeder!

17. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ kris, heeeeeel veel plezier vandaag! ben trouwens wel benieuwd naar de verjaardags-outfit-foto!

Ik heb van de week een mini-taartje besteld voor de verjaardag, kan ze lekker mee knoeien, ben benieuwd wat ze ermee doet, zal wel wat leuke foto's opleveren!

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nonnie, omdat Gijs ook nog eens aan de andere kant van de verdieping ligt en de deur is dicht ivm de poes..dus dan moet hij wel heeeeeeeel hard huilen...en slaap nogal vast :) maar babyfoon is daarom DE oplossing
    en oh je :p kunnen we niet over je roddelen :p

mamax, mannen ;) fijn van je nacht :)

kris, hahaha nieuw speelgoed en de sok is interessanter :p

mamax ja leuk een apart taartje!

hier, net wat afbakbroodjes er in gedaan.

19. nonnie26

@kris, fijne dag!!

@chilleke, oh zo oke hier ligt ze 2 deuren verder en bij ons staan alle deuren altijd open boven.. alleen als ze wat ouder word gaat ie toch maar wel dicht denk ik anders kan ze ons vanuit haar bedje zo bezig zien zeg maar hahaha en NEE er word vandaag NIET geroddeld hahahahahaha

@mamax, is meestal he dat je er achteraf om kan lachen hahahaha

20. smile17

smile17 Niet meer actief

@Chilleke clio is een leuke auto en hoor er wel goede dingen over.
    We gaan als ze opgeknapt is zondag naar de dierentuin o alsnog haar verjaardag te vieren
    Ben wel blij dat ze afgelopen weekend niet ziek was zeg en ze gewoon lekker haar verjaardag heft kunnen vieren voor vrienden en familie

@Mamax leuk zo'n apart taartje hadden wij ook en NOƫlle heeft er lekker van gegeten nou ja vooral van het fruit

Deel Deze Pagina