APRIL-mama's 2010, deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ Nonnie, inderdaad achteraf kan ik er wel om lachen, maar was gisteren behoorlijk pissig!

@ Smile, heb je Noelle een schort voorgedaan toen? Ik zit namelijk te bedenken hoe ik dat moet doen, wil niet dat haar verjaardagsoutfit meteen smerig is... Maar ben bang dat ze dan gewoon haar benen onder smeert...

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ik denk dat ik zo schort met van die mouwen koop...zonde als zijn kleren vies worden

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ik heb bij de kruidvat voor 4 eurie zo'n slabber met mouwen gekocht..

4. smile17

smile17 Niet meer actief

ik heb zo'n silly billy schort met mouwen aangetrokken en later ook nog zo'n opvangbakje slabber omdat er best veel naar beneden viel en ik ook bang was voor haar jurk ;)

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@eylem goede nacht gehad dus!

@ Kris van harte gefeliciteerd met sanne!!

@smile het gaat nu beter hoor! Fijn dat haar dag geslaagd was ondanks dat ze ziekjes is..

@ hier ze was om kwart voor 10 wakker :O echt lekker ik was dr al eerder uit want dacht dr al t horen dus niet hahah.. ze zit nou lekker aan een broodje. ik ga zo manlief eens uit zn bed halen

6. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Kris gefeliciteerd met Sanne haar eerste verjaardag!! Maak er een mooie dag van!

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

meiden ik ben er van tussen!!

niet teveel kletsen he!!

kussss

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

MamaX fijn dat je het toch even hebt kunnen bespreken

Chilleke mjammmm afbakbroodjes!

Nonnie veel plezier in het durp!

Lautjuh WOW wat een slaapkop

Smile wat sneu dat Noelle nog ziek is

Taart eten: als Irem zelf gaat eten moet ik nog een slab met mouwen kopen. Maar misschien dat ik haar gewoon bij mij op schoot zet en wat van mij geef. Ik vind het zo'n geknoei en zie het al gebeuren dat de slagroom tot in haar haar zit (daar helpt geen slab tegen ;) ) en daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. We zien wel.

Pfff meiden ik vervéél me echt! Wat een ***weer. Volgens de buienradar wordt het hier tussen de middag droog, ik hoop het maar. Irem had er ook helemaal genoeg van, heb haar maar eventjes op bed gelegd, anders red ze het niet tot de lunch. Heb wel, heel goed van mij :p, de tandarts gebeld voor een afspraak, dat was alweer veel te lang geleden. Dus manlief zal wel weer blij zijn maar niet heus, haha.

9. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie veel plezier!!

@ Eylem he geds vervelen is niks aan.. k geloof ook niet dat ik veel te doen heb vandaag haha.. beetje opruimen maar meer ook niet tis zo'n pleuris weer.

10. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @kris: gefeliciteerd met sanne:D vandaag wel echt toch:D

generatie 2010 is vanavond al op nederland 1 om 21.30

voor iedereen die het leuk vind.

ik moet nu werken. ik ben er vanavond weer ;)

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik heb buienradar ook even gecheckt...vanaf 1 uur zijn het idd droog gaan worden. Ik wil er ook echt even tussen uit vanmiddag!

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Sanne gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!!!

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier krijgt hij wel een slab om maar gewoon een normale, als zijn kleren vies worden krijgt hij gewoon andere aan. Hoort erbij toch lekker smeren met je eerste stukje taart?! Bij Julian ook zo gedaan en hij had niet eens schone kleren nodig want hij pakte z'n stuk in 1x op en ging recht zijn mond in.

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Moet nu even twee sollicitatiebrieven voor roeland schrijven en versturen en dan douchen, naar de winkel en werken tot negen uur. Heb totaal geen zin maar ja zal toch moeten gebeuren.

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Kris: Van harte gefeliciteerd met Sanne dr 1e verjaardag!!!

Ik ben moeeeeeeeeeeeee, Gerodi hoest de longen uit zn lijf, ben al vanaf 04u wakker.....

16. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ LZ... oef, al vanaf 4 uur!!!! kun je niet nog even gaan slapen als Gerodi ook slaapt?

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Lautjuh ja saai he...blugh!

Quschke ik snak ook naar buitenlucht en Irem volgens mij ook ;)

Pamsie ik heb gister generatie 2010 op de site al gekeken :) maar de eerste aflevering is heel veel herhaling van vorig jaar! Wel leuk om nog eens te zien en die 2 nieuwe stellen worden ook voorgesteld. Maar vanaf volgende week begint het echt.

Ingrid tsja ik heb speciaal een verjaardagsoutfit voor Irem, vindt het een beetje zonde als ze die nou ondersmeert. Zie daar het nut niet echt van in ;), aangezien ze dat elke dag toch al doet, haha.

LZ gaat nog niet echt beter dus met Gerodi....

Irem staat hier te krijsen in de box dus ik haal haar er maar weer uit ;)

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik denk dat ik dat maar even doe... al hoop ik dat het lukt...

Ik ben daar niet zo'n ster in:cool:

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier ook een speciale verjaardagsoutfit maar ook op zijn verjaardag zie ik, net zoals elke andere dag van de week, het nut niet in van het schoonhouden van hem. Ik weet gewoon dat hij toch wel smerig wordt, is het niet van de taart dan is het wel omdat hij als het mooi weer is het zand in duikt of op het gras gaat kruipen. Als ik ga proberen hem schoon te houden ben ik daar de hele dag mee bezig en kan ik niet genieten van zijn eerste verjaardag en ben ik waarschijnlijk na een uur al niet meer te genieten omdat hij toch ergens door vies is geworden;)

Maar bij de prenatal hebben ze hele goede slabben :( met lange mouwen die zo lang zijn dat het waarschijnlijk haar hele outfit wel bedekt;)

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    LZ, das idd erg vroeg! Hoe gaat het verder met gerodi? Op het hoesten na.

Deel Deze Pagina