Oh hè gatver, ik hoor net een radiocommercial dat Eredivisie Live (geloof ik) zender van de maand is bij Ziggo. Lekker dan, dat wordt natuurlijk heel de maand april voetbalwedstrijden kijken....
@Chilleke ik zal het ff naar je toe zenden @Mermaid zoo wat een slaapkopje.. balen dat ze niet lekker is! @hier zo laetitia heeft net broodje op is nu nog lekker dr tuitbeker aan het leegdrinken..Wat een troosteloos weer zeg gadver..
Ikheid, jeetje wat een verhaal zeg! Fijn dat Jayden bij de andere go wel op zijn plek is Chilleke badderze! KDV/GO: hier geen van beide, toen ik nog werkte paste mijn moeder op Voor een deel ik heb een tijdje geleden 3 dingen besteld in de sale; een roze/grijs gestreept setje (tuniekje en legging) van Salty Dog, een rood rokje van BFC en een roze vestje met borduursels van BFC. De rest van de bon wil ik bewaren voor van de winter
Denk dat ik het ook zo ga aanpakken...anders ben ik alleen maar bezig met iedereen te voorzien in drinken en eten! Thanx!
Hm, ze is alweer wakker (heeft ze überhaupt wel geslapen ), dus ik ga haar maar even uit bed halen anders...
Nou...hier word het weer niet beter..gaat alleen maar harder regenen! moe toch echt even boodschappen gaan doen.
Ik ben dus net even naar buiten geweest trouwen (GEEN aanrader zolang het regent, het is heeeeeel vies, ook met paraplu) en ik kreeg voor eerst sinds, nou? lange tijd mijn laarzen weer tot bovenaan dicht. Hoera
@ Go/ KDV, mijn moeder heeft altijd een flexibele kinderopvang gehad en heeft altijd geroepen dat ze op haar kleinkinderen wil passen. Dus heb er eigenlijk verder nooit over nagedacht... totdat mijn moeder naar Bali verhuisde... Toen ik zwanger was hebben we een paar kdv gezien, maar geen een waarbij ik haar met een goed gevoel achter zou laten. Ook geen g.o. kunnen vinden die nog tijd of plek had. Toen Xayla 5 weken was, hoorde ik van een oud-buurmeisje dat zij haar kindje naar een klein kdv (max 16 kinderen op 4 leidsters) bracht en die hadden toevallig open dag. Daar dus maar even wezen kijken en daar had ik gelijk een goed gevoel. Dus daar zit ze nu iedere woensdag. En de andere dagen mijn oma. Maar als er ooit een beeb 2 komt, gaat dat ook niet lukken. en ik vind het zonde dat als manlief een dag vrij heeft of maar een halve dag moet werken, haar een hele dag weg te brengen
@ Eylem: Oh leuk zeg. Ja een gedeelte voor van de winter bewaren is wel een goed idee. JEUJ! Je laarzen weer dicht . Gatverdamme wat een smerig weer. Ik wil dus eigenlijk nog even naar de C1000 lopen, maar het waait zo hard en dan krijgt Ayla alle wind precies in haar gezicht. Dat vind ik altijd zo zielig. Ik denk dat ik maar gewoon kijk wat ze vanavond nog voor brood hebben bij de C1000 en anders haal ik het morgen in mijn pauze wel bij de AH.
Even snel, want Tomas is na een half uur slapen alweer wakker, dus computer kan weer uit Ik kan niet mee met de meeting. Naast het feit dat ik op 13 september ben uitgerekend en niet weet hoe ik er dan bijloop , ben ik zelf ook op de 21ste jarig, dus vier mijn verjaardag dan... Als jullie dan toch in Arnhem zijn, zijn jullie wel allemaal welkom om op kraamvisite/verjaardagsvisite te komen
@franka gezellig een stuk of 17 meiden in huis @ hier laetitia zit lekker voor bibaboerderij.. begon behoorlijk drammerig te worden.. zo nog maar ff bedenken wat we zo gaan doen.. want dat weer is echt bagger
Zo...even lekker gewandeld, maar het waait idd hard! Bij kruidvat lihl bon ingewisseld voor de pampers..en zo'n koninginnedag tshirt gescoord Justin ligt nu op bed dus nu weer even wat tijd voor mezelf! @wonder: weet niet of ik het had doorgegeven, maar de 17e september kan ik niet. Dus je mag mij van de lijst halen!