Ayla ook al aan de snotter en hoesten he.... De fudge was in de bonus bij de AH, weet je hoeveel ik daar al van gegeten heb de afgelopen 2 dagen Proost dan maar he!!
hahahaa helemaal niet ik was bij mijn mammie dus die was helemaal druk bezig met haar kleindochter hahahaha @mermaid, mjammie lekker koekjes! heb hier ook nog koekjes liggen maar vind ze niet lekker
eylem, volgens thomas wel, die is er van overtuigd dat mijn sv veel van de prijs af kan krijgen...hij staat voor 6450 te koop en dan kwam er nog 450 rijklaarkosten bij! maar thomas en sv zijn er van overtuigd dat we hem wel voor 6000 mee kunnen krijgen geen idee hoe...maar da zien we vanzelf! lekker toch effe tukken lz, lekker fudge
@eylem lekker toch ff geslapen @hier laetitia heeft het opgegeven woow mag tijd worden hahaha kletskous
Ik ga zo stokbroodje maken en wederom vroeg naar bed.... hoop ik. Anders kom ik straks nog moeier uit mn vakantie als dat ik erin ging..... whahahahaha
tsjah deze zijn gewoonweg niet lekker, normaal eet ik hele pakken weg maar deze vind ik gewoon een vies smaakje aan zitten lijkt wel of er van die crispy's in zitten die knetteren op je tong bleegghhh geen aanrader van mij dit keer
ja want van die stokken zijn de handvaten en onderkant van de poten wat dikker dus dat houd wat meer gewicht
oooh nonnie ze lijken wel lekker... ben voor het eerst meisjes in de jungle aan het kijken...die britt wooow wat praat die irritant... tis toch wel erg gesteld op rtl5, eerst dit en daar ohoh tirol
ja joh! kan me ogen niet geloven ahhahaha avondje plaatsvervangende schaamte dat ooh oh tirol, vind ik ook heerlijk om naar te kijken hahahha
HAHAHA...geweldig....hoe krijgen ze zo'n domme wijven bij elkaar gezet! Manlief heeft nu mijn man is een prutser op staan...maar hebg evraagd of hij dalijk even wil zappen!
"ik weet niet eens wat links en rechts is ben zo dyslectisch als de pest " hahaha *mist het chinrub smiley van hyves*