APRIL-mama's 2010, deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @KRIS: Hoe is jullie dag geweest???

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    heb trouwens mijn bevallingsverslag ontvangen ( had ik opgevraagd bij het ziekenhuis... ) Bleek dat ze al om 20u s` avonds pre-operatieve maatregelen getroffen hebben zoals een katheter aan brengen terwijl ze mij tot het laatste moment in de waan hebben gelaten dat ze zelf ook dachten dat ik een normale bevalling ging hebben. Ze vermoedde toen al als ik de rap. goed lees dat Sanne niet helemaal goed lag en dat ze eigenlijk in wilde grijpen, maar er staat letterlijk; " Protocol gestart, maar dienstdoende gynaecoloog beslist anders... geen events meer en verder afwachten " maar ja ik kan me er nu heel druk over maken, maar het is toch gelopen zoals het gelopen is.... maar ik kan het moeilijk loslaten merk ik. Heb echt moeite met mijn bevalling...

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    quscke ik zal duimen voor jullie!

kris, ja bizar he, fijn da jullie een leuek dag hebben gehad

4. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ eylem, super leuk fietsje! Xayla heeft ook zo'n fiets van haar tante gekregen met kerst. Ze vind hem echt helemaal geweldig!

@ mermaid, super gaaf die koe! Leuk idee als cadeautje!

Hier ook echte meisjes in de jungle! Geweldig en ongelofelijk hoe dom ze zijn!

5. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ kris, was je bevalling zo zwaar dan?

6. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@kris fijn dat je een leuke dag hebt gehad.. was jou bevalling zo heftig dan?

@ hier ik ga afsluiten lekker vroeg naar bed! Slaap lekker allemaal!

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ikke niet, Caro ;)

Kris wat leuk dat ze de versieringen zo leuk vond! Waar had jij ze gekocht? moet ook nog wat dingetjes kopen. Durf niet zo goed ballonnen, ben bang dat ze knappen, dan is het vast geen feest meer ;)

Quschke spannend!!

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh ja en Kris was je bevalling inderdaad zo zwaar? Lijkt me moeilijk hoor! Bij mij hebben ze ook een katheter aangebracht maar dat was, voor zover ik weet, om mijn blaas leeg te maken voor de vacuumextractie.

9. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@kris, kan me voorstellen dat je het dan niet los kan laten dat heb ik ook nog steeds door bepaalde gebeurtenissen/handelingen..

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ja.. heb het hier al vaker vertelt, maar kort ; ik ben ingeleid wegens verdenking op HELPP s ` ochtends om half 8 om 19u had ik 3 cm ontsluiting en de ene weeenstorm na de andere dus Ruggeprik. Vervolgens kreeg ik hoge koorts, toen om 02u ongeveer 10 cm ontsluiting en dus persen tot iets over 03u om vervolgens nog een uur lang mijn pers-weeen weer weg te hebben moeten persen uiteindelijk een keizersnede waarbij ik hartritme stoornissen kreeg en dus naar de IC moest om pas ruim 2 uur later bij mijn meisje te mogen... en een week in het ziekenhuis vanwege die hartritme stoornissen en mijn koorts en Sanne vanwege mijn koorts preventief aan de antibiotica per infuus waarbij ze de kinderafdeling niet af mocht en we dus de eerste 7 dagen apart lagen..
    * Sorrie ego.. heb het hier al vaker vertel.. *

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Justin is ook met behulp van vacuum extractie geboren, maar hier geen katheter.

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    kun je anders niet met de gyn een afspraak maken? om het te bespreken, misschine lees je het miet goed, en kan hij het uitleggen/verhelderen... klote voor je dat je het nog niet heb afgerond voor jezelf

13. nonnie26

juist wel als ze klappen!! alyss schatert nooit heeft ze maar 3x gedaan in haar leventje maar toen de ballon klapte die ze hed gekregenop een feestje schaterde ze het uit :D:(

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Eylem; ik had bij de Hema een stoffen slinger met vlaggetjes en bij de Xenos ook en nog ene plastic en daarnaast ballonnen met vormen en ballonnen met heel groot hoera 1 jaar erop. ( ook van de Xenos geloof ik )

15. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Das ook heftig! Normaal hoor dat je daar mee bezig blijft!
    Hier niet zo'n heftige bevalling, als jou, maar speelt bij mij ook nog veel!

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Gijs is ook met vacuumpomp gekomen en behoorlijke knip ;)

17. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ eylem... Oeps sorry! Zit op me mobiel te typen dus ben er geloof ik niet helemaal bij...

18. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Chilleke tja de week na mijn bevalling heb ik het besproken met een gynaecoloog, maar ik zou niet weten bij wie ik moest zijn. Heb op triage verloskunde 2 verschillende gehad en tijdens mijn bevalling 3 diensten en dus drie verschillende wie nou wat precies wanneer besloten heeft.. ?? Ik ben al wel blij met het verslag, het verhelderd voor mij wel een hoop. En die catheter ik weet dat dat wel vaker gedaan wordt , maar bij mij staat het op een apart formulier met als titel : Pre-operatieve maatregelen..

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ach ja... we zijn er gelukkig goed uitgekomen en ik heb er een schitterend meisje aan over gehouden !!

20. nonnie26

@kris, das idd een heftige!! kan me voorstellen dat je moeite hebt met loslaten!!

Deel Deze Pagina