Wij hebben hier Remember the Titans op staan. Generatie 2010 kijk ik van het weekend wel even op Uitzending Gemist. Ik heb van de vk wel een verslag met daarin wanneer ik hoeveel ontsluiting had enzo en hoe de uitdrijving is verlopen. Pas nog eens terug gelezen.
Oh ja nu herinner ik me je verhaal weer....nou meid het lijkt me niet meer dan normaal dat je hier nog steeds veel moeite mee hebt, het is nogal wat, je bent moeder geworden en nog een week apart van je kindje! Heel moeilijk....Misschien zoals Chilleke zegt nog eens een afspraak maken in het ziekenhuis, of met je vk?
ja sowieso andere zwangerschappen... ik was 10 dagen te laat en zijn 3 dagen te vroege...uiteindelijk 1 week verschil, maar zij heeft relatief "makkelijke" bevalling gehad(met ruggeprik) maar wel dat haar meisje een infectie heeft opgelopen en daardoor dus een week apart heeft moeten liggen van haar kind... en ik zonder ruggeprik maar gewoon met gezond kind... maar ze lopen wel gelijk met de ontwikkeling, alleen zij is sneller met praten dan Gijs en Gijs is sneller met staan en lopen enzo
Bij mij vroegen ze wanneer ik voor het laatst geplast had, dat was een paar uur geleden en toen moest ik een katheter. Onnodig want mijn blaas was wel leeg maar voor zover ik weet was dat voor het vacuum. Maar eerlijk gezegd weet ik het ook niet meer precies, het was toen zo hectisch, alles ging tegelijk, stonden 6 man om het bed.
Volgende keer ruilen we gewoon Dan hebben we alles hetzelfde....hihi....en dan ruilen bij een tweede ook van geslacht
Echt? Ik denk echt dat Irem zich lam schrikt....ze schrikt nogal van harde geluiden, toen mijn man aan het boren was en toen de hond vlak naast haar begon te blaffen begon ze echt heel zielig te huilen. Ik ga het maar niet uitproberen of dat er 's nachts eentje klapt, dan schrik je je zelf ook het leplazarus.
Nonnie ik heb geen verslagen van de bevalling Hier ook een heftige bevalling dus ik snap wel wat je bedoeld Kris, ik heb er ook nog lang mee gelopen dus ik raad je wel aan om een manier te vinden om het een plekje te geven. Knuff
Thanks! weet niet of ik nog bij de Xenos kom voor die tijd maar ik zal het in gedachten houden. Vind zo'n naamslinger die je op internet kan bestellen ook heel leuk, maar dat is weer zo duur.
@ nonnie, nee geen verslag. Heb wel de verslagen gelezen van vk en kh, omdat dat 2 verschillende waren, erg vreemd! Zal ook eens het verslag opvragen. Achteraf heb ik me wel kwaad gemaakt over hoe het gegaan is, maar als ik dan naar mijn meisje kijk is dat zo over. Plus mij. Man en ik weten nu wat ik absoluut niet wil tijdens de bevalling!
Hier ook dat verschil...Justin is sneller met praten en fijne motoriek...de kleine van vrienden is met optrekken en lopen sneller. Er zat eigenlijk maar 1,5 week tussen ons, maar zij heeft 1,5 week over tijd gelopen. Was wel apart...ik was iedere dag in ziekenhuis voor sven...en zij voor de bevalling. De avond voor het inleiden hebben ze samen nog met sven op zijn kamer gegeten...best apart!
normaal zou ik het doen maar nope sla deze even over althans in ieder geval jouw bevalling geslachtsruil wil ik wel voor je doen hahaha
Echt? Wow. Ik had ook een flinke knip, geen duw, maar wel 3 lagen hechtingen, ik kon de eerste week niks, deed zó'n pijn! Dat was echt niet grappig. Het was allemaal opgezwollen (schijnt, ik durfde niet te kijken, haha) en het trok vreselijk. Pas toen de vk op dag 5 wat knoopjes heeft losgeknipt ging het beter maar man man man, wat deed dat zeer zeg. Heeft best wel even geduurd voor ik er niets meer van voelde.
Ik heb inderdaad ook een verslag van wat er in het ziekenhuis is gebeurd, van mijn vk....Is 1 A4tje met wat er op welk tijdstip gebeurd is. Vind het wel fijn om dat soms even terug te lezen.
oke de hormonen zijn mijn lichaam nog niet uit! zit half jankend voor de tv omdat ik het geluk van de geboorte gewoon terug voel en de spanning die dan van je afglijd *snik* *snik* wat was dat toch geweldig mooi die eerste momenten na de bevalling net alyss op me buik *smelt*
Goede tip, dank je wel! Oh en sorry voor al mijn geqoute maar ik hou jullie niet bij Nonnie wie was die bekende? Ik heb het gister al op internet gekeken.