ja maar ik had geen vriendinnetjes om "mee" te fietsen vandaar dat ik altijd de trein pakte ik was de enige die naar die school ging de rest van mijn klas ging naar geldermalsen lingeborgh
@Nonnie, hier in de buurt is ook zo'n groep bezig geweest jaren geleden.. Maar die trokken meiden van de fiets en die meiden mochten kiezen, of door al die jongens om de beurt verkracht worden, of een smiley.. Omdat veel jongeren bij een smiley, aan een xtc pilletje dachten kozen ze daar voor.. Dan werd er idd twee sneeen gemaakt, van de beide mondhoeken tot hun oor, dan werden ze in hun buik gestompt zodat er dan lucht ontsnapt uit je wangen en de sneeen dus uitscheurden, en daarna strooiden ze er zout in zodat het niet meer zou helen.. Ik heb daar echt slapeloze nachten van gehad
is dat echt gebeurd of is dat een broodje aap verhaal? Mag toch hopen dat het niet echt was...dan heeft de politie ook wat uit te leggen
DAT was het idd jij hebt het juiste verhaal maar ik kon het me nog vaag herinneren vond het echt vreselijk!!!!
@ Nonnie, he bah wat een eng verhaal! Ik had vroeger een buurman en die had een litteken boven zijn oog. Dat vonden mijn vriendinnen en ik nogal eng en één vriendin had toen een verhaal verzonnen dat hij een slechterik was die kleine kindjes ontvoerde. Ik geloofde dat gelijk en was echt als de dood voor die man! Is gelukkig een paar jaar later wel goed gekomen, want bleek een hele lieve man te zijn en hij en zijn vrouw zijn nu als een soort tweede ouders voor me. Heb daar jarenlang op hun kinderen gepast en hun kinderen passen nu op mijn kinderen.
Dat wil ik, maar ik weet niet hoe Als ik 'm open, dan krijg ik gelijk het hele programma van de Aldi......??? Ik kan m niet als plaatje opslaan...?
nee dat is echt gebeurd!!! is toen echt zelfs door de politie helemaal onderzocht en vandaar toen de tijd die waarschuwingen...
Nee dat is echt gebeurd! meerdere keren zelfs.. Die bende had zelfs n naam, maar ik heb geen idee meer wat het was.. Weet nog wel dat het mij echt doodsbang maakte..