APRIL-mama's 2010, deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja chloe, zo was het verhaal....heb daar toen nog lang over na zitten denken wat ik zou doen in zo situatie

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    plakken in paint
    ;)

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

oh wat goor dat dat verhaal echt gebeurd is zeg....ben blij dat ik dat destijds nooit gehoord heb!

4. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Oh irritant! Ik kon mijn uitnodiging ook niet laten zien toen ie af was, alleen de fotocollage die ik op de computer gemaakt had, maar toen ik hem af had in zo'n bestelprogramma niet.
    Is opzich ergens ook wel logisch want anders maak je hem in zo'n programma, sla je hem op op je computer, en upload je hem bv in een ander programma dat goedkoper is om hem te bestellen

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wat ik op internet vind (google smiley bende) is het een hoax / broodje aap.

6. Chloe

Chloe Fanatiek lid

oohh ehm grapje, het kan wel lees ik net :p

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@chilleke, idd wat zou je doen :( beide is geen pretje geloof me!!

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dat hele print screen kan ik niet vinden:)

9. nonnie26

nee echt niet, volgens mij was het zelfs bij gorinchem gebeurd...

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nou wat ik op internet vind is het nooit gebeurd :) gelukkig!!

11. Chloe

Chloe Fanatiek lid

ik heb toendertijd zelfs nog een foto gezien van een slachtoffer, en ik weet dat de leraren op onze school helemaal in rep en roer waren, in alle klassen is er toen nog over gesproken

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    zit bij mij boven de backspace het knopje heet "prnt scrn" :)
    dan in paint plakken en kun je of de afbeelding eruit knippen of gewoon opslaan ;)

13. nonnie26

bij mij zit ie naast de f12 knop, je drukt hem 1x in (er gebeurt vervolgens niets) opent paint en drukt met rechtermuisknop en dan plakken dan krijg je de hele pagina in je paint.. als het goed is ;)

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo kletskousjes!!!!

Deel 11 al weer!!!!! Jullie gaan echt snel!

Kom even kort vertellen dat de 20 weken echo goed was, voor de mensen die het nog niet op hyves hebben gezien, en dat we een jongetje krijgen!!! Straks dus vier mannen in huis, de honden niet meegerekend dan. Heb wel met Roeland afgesproken dat ik nu een muur roze mag maken in onze nieuwe slaapkamer anders is het alleen maar neutraal, groen en blauw wat er hier in huis is te vinden. Zou haast allemaal poppen gaan kopen als afwisseling van alles auto's haha.

Baby is dus helemaal gezond en loopt goed op schema. Verder krijg ik later nog een extra echo omdat mijn placenta voor de uitgang ligt maar ik en de vk verwachten dat dat nog wel veranderd aangezien mijn baarmoeder natuurlijk ook nog groter wordt en dan de placenta nog omhoog kan gaan. Anders wordt het dacht ik een ks. Verder druk met Milan bezig die vandaag om de een of andere reden heeft besloten niet te willen slapen.

Doeii!!!!!! Kusss

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ik zou niet voor die smiley kiezen in ieder geval...maar is een keus tussen twee kwade!!!

16. Chloe

Chloe Fanatiek lid

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Slachtoffer weet ik niet, maar alles wat er op internet over op staat (de betrouwbare sites dan) is het puur een broodje aap verhaal wat heel breed verspreid is door allerlei doorstuurmails. De politie heeft uiteindelijk ook een persbericht uitgegeven waarin staat dat er nooit iets dergelijks is gebeurd.

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Bij mij heet ie PrtSc, zal ongetwijfeld hetzelfde zijn, maar die doet niks.....???

Deel Deze Pagina