ja chloe, zo was het verhaal....heb daar toen nog lang over na zitten denken wat ik zou doen in zo situatie
Oh irritant! Ik kon mijn uitnodiging ook niet laten zien toen ie af was, alleen de fotocollage die ik op de computer gemaakt had, maar toen ik hem af had in zo'n bestelprogramma niet. Is opzich ergens ook wel logisch want anders maak je hem in zo'n programma, sla je hem op op je computer, en upload je hem bv in een ander programma dat goedkoper is om hem te bestellen
ik heb toendertijd zelfs nog een foto gezien van een slachtoffer, en ik weet dat de leraren op onze school helemaal in rep en roer waren, in alle klassen is er toen nog over gesproken
zit bij mij boven de backspace het knopje heet "prnt scrn" dan in paint plakken en kun je of de afbeelding eruit knippen of gewoon opslaan
bij mij zit ie naast de f12 knop, je drukt hem 1x in (er gebeurt vervolgens niets) opent paint en drukt met rechtermuisknop en dan plakken dan krijg je de hele pagina in je paint.. als het goed is
Hallo kletskousjes!!!! Deel 11 al weer!!!!! Jullie gaan echt snel! Kom even kort vertellen dat de 20 weken echo goed was, voor de mensen die het nog niet op hyves hebben gezien, en dat we een jongetje krijgen!!! Straks dus vier mannen in huis, de honden niet meegerekend dan. Heb wel met Roeland afgesproken dat ik nu een muur roze mag maken in onze nieuwe slaapkamer anders is het alleen maar neutraal, groen en blauw wat er hier in huis is te vinden. Zou haast allemaal poppen gaan kopen als afwisseling van alles auto's haha. Baby is dus helemaal gezond en loopt goed op schema. Verder krijg ik later nog een extra echo omdat mijn placenta voor de uitgang ligt maar ik en de vk verwachten dat dat nog wel veranderd aangezien mijn baarmoeder natuurlijk ook nog groter wordt en dan de placenta nog omhoog kan gaan. Anders wordt het dacht ik een ks. Verder druk met Milan bezig die vandaag om de een of andere reden heeft besloten niet te willen slapen. Doeii!!!!!! Kusss
Slachtoffer weet ik niet, maar alles wat er op internet over op staat (de betrouwbare sites dan) is het puur een broodje aap verhaal wat heel breed verspreid is door allerlei doorstuurmails. De politie heeft uiteindelijk ook een persbericht uitgegeven waarin staat dat er nooit iets dergelijks is gebeurd.