@ingrid fijn dat de 20 weken echo goed was!! en snap dat je gek word van de autootjes enzo groot gelijk dat je gevraagd hebt om een roze muur Hopelijk slaapt milan snel!
klopt, je ziet/hoort niets maar als je in paint rechtermuisknop en doet plakken zie je ineens je pagina
Gefeliciteerd!!! Wat een mannenhuis! haha Fijn dat alles verder goed is, op schema loopt, en je derde kleine man ook helemaal gezond is!
Ingrid: nogmaals gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! Nou he he, het is gelukt..... Waarschijnlijk zullen jullie de achtergrond een beetje apart vinden (of misschien alles wel...) maar dat was ons geboortekaartje en de muurschildering op Gerodi zn kamer, dus voor ons heel "bijzonder".
@LZ, ja daar is ie dan!! onze wapperende gerodi maar ik zie geen muurschildering alleen een beer op de achtergrond??
@ lz, leuk kaartje! Moest inderdaad even goed kijken naar de achterkant, maar wel mooi! @ bende, kan me dat nieuws toen wel nog herinneren. Mijn neefheeft ook ooit zo'n smiley gehad, toen hij stond te pinnen... @ ingrid, fijn dat alles goes was!
geschilderd oh dacht dat het een foto was, mooi gedaan en dat hebben jullie ook in het kamertje op een muur?
Jensen staat hier op, zijn meiden van echte meiden in de jungle, jeetje wat zijn die dom! Ben benieuwd naar dat peogramma...
Ja gerodi zn bedje staat ervoor, zeg maar precies onder de pootjes, net of ze op het bedje rusten. In het echt is ie nog veel mooier, is zo moeilijk te zien op een foto. Vraag maar aan Wonder