LZ: wat een leuk kaartje, en een ontzettend mooie muurschildering! gaaf hoor! mamax: jeetje wat heftig van je neef! Ik heb toen een foto gezien van een meisje die een smiley had, en ik vond het er echt heel eng uitzien
@ Lz wat leuk zeg die muurschildering!! super leuk! @hier laetitia net nog een papfles gegeven die piepte dus ik ga papfles maken, manlief loopt er alvast heen blijkt ze dus te piepen in dr slaap en werd wakker van de deur.. naja heeft ze iig nog wat gedronken hahahha foutje
@ chilleke, ja is nog steeds te zien. Vond het toen ook behoorlijk eng! @ lz, mooie schildering!! Alleen jammer dat de oren eraf zijn op je kaartje, denk dat het daarom op een beer lijkt. Wel leuk dat het herkenbaar is voor de mensen die ook een geboortekaartjes hebben gezien!
@la, oeps foutje!! hier ook aan het dromen piepen in haar slaap arm ding, die stomme tandjes ook :x in jouw geval prikjes! @LZ, oh echt sorry zag op het kaartje alleen maar het gezichtje dus ging er van uit dat het een beer was maar nu ik de schildering groot zie is het idd een konijn hahaahaha, wel heel mooi gemaakt!! @hier, wij gaan naar bedje toe, lang genoeg beneden gezeten en hopen weer op zo'n goed nacht als afgelopen nacht
meiden ik ga naar bed! mamax wat heftig!!! dus geen broodje aap tot morgen,laat pas...want morgen ene lange dag, van 7-15.15, krijgen een nieuwe client,dus wel spannend tot snel! x
Hey ! Zag een leuk kaartje voorbij komen.. En nog meer met zielige kindjes. Nou hier ook. Ze huilt hartverscheurend met alleen een hoge pieptoon achtig wat eruit komt. Ze is compleet schor. Arm ding. Geen koorts, maar ik heb haar tegen de pijn die ze duidelijk heeft wel een pcm zetpil gegeven nu is ze weer stil... ik hoop maar dat ze lekker slaapt dat is tenslotte het beste medicijn. Heb al met mijn moeder geregeld dat ze op komt passen morgen als ze nog zo ziek is hoeft ze niet naar het kdv, dus dat is wel een fijn idee..
Ach, arme prullie! Had het op hyves ook al gezet, maar heb je anders misschien iets van thijmsiroop in huis? Om d'r keeltje een beetje te verzachten.
ik heb daar eigenlijk niet op gelet, wist dat het een konijntje was maar dat komt omdat hij ook op de achtergrond van je hyves staat