APRIL-mama's 2010, deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chloe

Chloe Fanatiek lid

haha... Nou Raym zn familie is niet zo heel groot dus denk niet dat t familie is, of ver weg ofzo :p
    Maar wel toevallig al die ex-collega's :p

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahaha, nou idd toevallig. "Mijn" Van Silfhout woont in de buurt van Austerlitz, dus is vast niet ook die van jullie.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, ik ga afsluiten en lekker naar bed. Tot morgen. KUS en slaap lekker!

4. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Haha nee denk het niet :p

5. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Slaap lekker! X

grr 10 sec

6. Chloe

Chloe Fanatiek lid

ik ga ook aftakelen :)D) trouwens..
    Kruip lekker naast mn mannetje, die is er net ingegaan, word volgens mij n beetje ziek..
    tot morgen!

kus!

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ff stiekum van mijn telefoon! Wooow wat een gaaf kaartje mermaid dat had ik ook uit kunnen zoeken :) leuk

En chloe ook heel gaaf, hou van blauw :)

De onze staat op mijn Hyves : Karolien Kuipers Profiel - hyves.nl hoop dat je hem kan zien Anders morgen ;)

Nu echt slapen :)

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ga zo ook maar. Heb net heel even manlief op de chat gehad, maar voel me gewoon een beetje sipjes. Mis hem nu toch wel heel erg. Duurt voor mijn gevoel al zo lang en moet nu nog 4 hele dagen zonder. :(

9. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ik heb ze ook bij aldi gemaakt....Eergisteren gekregen en ze zijn echt super mooi!
    dat je zelf op de achterkant iets moet schrijven vind ik ook wel fijn en wat persoonlijker.

10. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Goedemorgen....

Justin hebben we gisteren avond nog lekker tussen ons ingelegd op bed. Toen is hij is slaap gevallen en hebben we hem teru gin bed gelegd.
    Hij is nog een paar keer huilend wakker geworden....maar vanaf 3 uur heeft hij geslapen tot nu.
    Hij ligt nu weer ontzettend te hoesten.
    Zo maar eens gaan otnbijten en zijn temp opmeten.

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    hihi...ben ik nou zo vroeg...of jullie allemaal laat:p

Justin slaapt nog altijd....ondanks het hoesten...ik laat hem maarliggen en we ontbijten wel als hij wakker word!

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Goedemorgen !
    Leuke kaartjes ! Mermaid; helemaal mijn smaak dat kaartje enne leuke naam :p

Hier is het me toch een toestand... Sanne lijkt iets minder last te hebben dan gisteravond en heeft goed geslapen vannacht..

Maarrr ik kreeg net een telefoontje van de juf van Sanne van het kdv. Helemaal overstuur.. .bleek er boven hun een wietplantage te zitten die vannacht ontruimt is. Nu mag er niemand het terrein op laat staan het gebouw in. Ze zijn dus dicht vandaag. Ze hadden wel een noodplan en dan kon Sanne terecht bij een of ander kdv in een dorp hier vlak bij, maar daar ga ik niet aan beginnen hoor. Zeker niet nu ze niet lekker is. MIjn ouder ouders komen vanmiddag die heb ik al gebeld. Maar ik ben best geschrokken. Het bleek ook helemaal niet brandveilig enzo.... :$

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    OMG:$ Moet je niet over na denken wat daar had kunnen gebeuren!!!
    Gelukkig is sanne wat beter en heeft ze heerlijk geslapen....!

14. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

morgen dames!

@mermaid, leuk kaartje!

@quschke, redelijke nacht dus! en nee hoor je bent niet vroeg hahaha ben je lekker vrij vandaag??

@kris, oei das schrikken maar wel fijn dat je moeder kon komen is toch wat prettiger voor sanne denk ik..

@hier, goede nacht maar om 7 uur was ze klaar wakker, ammehoela heb der bij me genomen en hebben we geslapen tot kwart over 8 dus ga zo ontbijtje voor ons tweetjes maken..

ze zit nu in debox op haar bips met haar benen door de spijlen heen en schommelt heen en weer op ernst bobbie en de rest..:(

15. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

goedemorgen wonder! was het gezellig gisterenavond????

goedemorgen ka! wat een geweldig lief puppie zeg!!!!

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ik ga maar eens douchen en kijken of ik nog iets aan deze chaos kan doen voordat mijn ouders komen vanmiddag..

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Goeiemorgen meiden!

Gister de hele dag weggeweest en gisteravond een vriendinnetje op bezoek gehad....heel gezellig geweest.

Zag een heel leuk kaartje van Mermaid voorbijkomen!! Vriendin van mij heeft hetzelfde kaartje gehad...vond hem echt super. Heel fris en stoer!

Verder niet bij kunnen lezen en aangezien de kindjes veel aandacht vragen denk ik ook niet dat het gaat lukken!:)

Ik ga vandaag een verjaardagskroon maken voor Elin. Heb ik toen voor Seeger ook gedaan. Vond gister echt hysterische knutselspullen bij de HEMA dus daar ga ik vanavond maar eens mee aan de slag! Nu al zin in!:D

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    ja meis onwijs leuk! Lief dat je het vaagt!

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    hahahahah wat lief!!!

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Kris: Oepsie een wietplantage. Sorry, maar ik moet er wel een beetje om lachen, dat verzin je toch ook niet, een wietplantage boven een kdv... Wel balen dat ze nu dicht zijn.

Gatverdamme ik heb echt geen zin vandaag. En Arco en ik hebben hartstikke ruzie gehad gisteravond, dus dat was ook weer gezellig... Nou ja, ik heb hier wel een paar dossiers liggen om in te werken, dus ik heb iig wat te doen. Da's dan weer een pluspunt ;).

Deel Deze Pagina