aahhoke! super dat het gezellig was!! fijne avond meid!, hoe is het eigenlijk met de kleine jongen?? druk in je buikje of valt het mee??
doe maar zo! hier wilt ie top gear afkijken: nou ik ga gewoon naar bed ammehoela, maar dan niet piepen hoor, ja ik kom er zooo aan!!
Vooral 's avonds als ik rustig op de bank zit laat ie van zich voelen. Verder valt het overdag wel mee.En 's nachts houdt ie zich gelukkig ook gedeisd .
oh das wel fijn!! overdag tijd voor ayla, in de avond tijd voor ..... en in de nacht gewoon slapen hahahahaaha
super joh!! hier was alyss ook altijd druk in de avond maar in de nact sliep ze ook zeg maar, en toen ze eruit was is er niets veranderd nog steeds druk in de avond en slaapt in de nacht
Oh ja, helemaal vergeten te vertellen. Zijn nog naar de huisarts geweest met dat eczeemplekje op Noa d'r arm. Het is dus ontstoken. Heb nu antibiotica zalf wat er twee keer per dag op moet, vier keer per dag vaseline cetamacrogol (wat we al smeerden) en een gaasje eroverheen. Echt sneu, want ze zit nu ook heel de tijd eraan te krabben (gelukkig kan ze er niet bij, want het zit boven haar elleboogholte, dus haar mouw zit eroverheen.) Maar ze heeft er duidelijk last van.
CM; wat een verhaal zeg joh ! En sneu van dat exceem plekje. hopelijk helpt het snel ! Nonnie.. ha ha een gillend meisje in de wagen.. LZ; ik hoop voor je dat je vannacht wat kan slapen ! Pamsie; oei met haar hoofd op de plavuizen.. tja zo moet ze het wel leren. Gelukkig niets aan de hand TM; ... kan me voorstellen dat je dat raakt geen telefoontje vandaag.. Mermaid; lekker pizza op dus.. en fijn dat hij rustig is s ` nachts !!