Yes slaapt eigenlijk meestel ook heel goed, dus eigenlijk mag ik niet klagen.. En Ray werkt altijd s'avonds dus daar ben ik echt wel aan gewend, maar Yestin was vandaag zou huilerig en hangerig, hij wou niets, niet spelen, niet kruipen, niet in de box, niet slapen, niet op schoot.. Het was alleen goed als ik met hem op mn arm liep, dus dat was best vermoeiend, en dan merk je wel echt dat je s'avonds alleen bent.. Ik zat pas om 23.00 op de bank.. maar goed, ik heb lekker n wijntje in geschonken, en als ik het van LZ lees dan mag ik al helemaal niet klagen, want die heeft pas drama dagen met gerodi.. Ik las t net trouwens van die jongen op je werk, heftig zeg!! @Kris, ik vind het wel echt een leuk jurkje! en als je hem echt te bloot en te kort vind is het ook wel te combineren toch? Een legging eronder, of spijkerjasje of leuk bolero'tje er boven..
Hahaha slaap lekker allemaal! Ik ga nog even verder met bijlezen en dan is hopelijk vriendlief weer thuis X
Goedemorgen allemaal! Hier gelukkig een rustige nacht gehad. Nu onderweg naar de workshop taarten maken. Heb er zin in! Tot straks
Goedemorgen, Oeh leuk MamaX veel plezier! pfff shit zeg, de eerste mooie dag en Irem is net vannacht verkouden geworden!! Blegh! Ze kruipt hier dus sniffend en niezend rond (en ik met een doekje erachteraan, haha). Het gekke is wel dat ze sinds ze vannacht verkouden is super heeft geslapen, en zelfs tot 8.30 heeft uitgeslapen, dat is ook alweer even geleden. Misschien dat die aankoemnde verkoudheid haar dwars zat.
@ Caro: Ach wat sneu van Noas eczeemplekje. Hopen dat het snel geneest/over gaat. @ Kris: Leuk jurkje! Kan je toch best aan op Sannes verjaardag? Ligt er maar aan hoe je het combineert. Met een dikke panty of legging eronder en eventueel een bolero, blazertje of spijkerjasje erover kan het wat mij betreft prima. Ik vind persoonlijk niet dat ómdat het een kinderfeestje is je degelijk(er) gekleed moet gaan. @ MamaX: Je leest het niet meer denk ik, maar veel plezier bij je workshop. @ Eylem: Balen dat Irem verkouden is. Ayla ook nog steeds, het snot loopt uit haar neus . Gatverdamme, wat een klotenacht zeg. BLEGH, das al de 2e op rij. Ik kan niet meer lekker liggen en ik kreeg vannacht rond 02.00 uur ook nog kramp in mijn voet. Ik heb er nu nog helemaal een zere voet van. Én ik ben verkouden, vast aangestoken door Ayla. Nou vooruit, het is mooi weer, ik heb hier de deur al lekker open, dus ik zal verder niet klagen vandaag. Ik had trouwens geprobeerd om Ayla gewoon neer te zetten op het kleed in de hoop dat als ze zich weer zo achterover zou laten vallen ze ervan zou schrikken en het niet meer zou doen. Nou daar ben ik niet voor gemaakt hoor, ze liet zich dus weer zo hard achterover vallen en ze schrok zo erg én het deed haar ook nog pijn dat ze heeeeeel hard moest huilen. Ik vond het zo zielig . Daarna nog een keer geprobeerd (onder het mom: een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen ), maar precies hetzelfde gebeurde gewoon, dus dat ga ik niet meer doen. Mijn arme schatje zo in tranen, dat kan mijn zwangere, tere moederhart niet aan .
mooie foto mermaid het komt denk ik van zelf wel met ayla ayla heeft gewoon zoiets van ik vind het wel prima ik wil nog niet zitten hahah mamax leuk!! eylem irem verkouden bah zeg thobias ook maar dat komt doordat me s.o katten hebben en dan wordt ie dus weer benauwd en loopt zijn neus weer leeg dus hij zit vandaag weer aan de puffers
Pffff, ik had Jehova's aan de deur . Gelijk afgekapt gelukkig voor ze begonnen, anders had ik er nu nog gestaan volgens mij. Iedereen mag van mij geloven of niet geloven wat hij/zij wil, maar kom mij er op mijn vrije zaterdag niet mee lastigvallen alsjeblieft dank je wel...
Mooi buikje hoor Mermaid.. !! Balen van je nacht en je kan je nachtrust nu juist goed gebruiken.. Hopelijk vandaag een beetje rustig aan Hier al volop gepoetst gestoft, gezogen, gedweild .... Kunnen we vanmiddag genieten van het mooie weer
@mermaid mooi buikje en balen dat je slecht slaapt! @ Tm hoe was de verjaardag van thobias? @ ikheid hoe was de verjaardag van jayden? @ Kris goed bezig.. @MamaX veel plezier! @hier vanmorgen rond 9 uur wakker, toen lekker ontbeten met zn drietjes. net de vaatwasser ingeruimd en aangezet.. zometeen de was aanzetten en vanmiddag komen mn ouders langs dan lekker genieten van het zonnetje!
bij mij hoeven ze helemaal niet aan de deur te komen christenen en jehova's gaan absoluut niet samen hahah mijn schoonzusje was eerst verliefd op een jehova nou ik kan je vertellen mijn schoonzusje hoefde er niet mee thuis te komen wahhaahha
gister was het kut nee even serieus ik had me die dag zo anders voor gesteld ab zou lekker op tijd thuis zijn kon thobias onze kadootjes nog uitpakken en kon ab de zandbak vullen enzz gewoon een lekker middagje met het gezin maar dat ging niet op doordat ab pas om 19.00 thuis was dus ik baalde flink maar des te meer gaan we vandaag feesten heb net de frituur pan schoongemaakt en alles opgeruimd nu nog dweilen en het fornuis schoonmaken en 'het feest kan beginnen want thobias is binnen'
Ayla heeft net een kiwi op en lekker dat ze het vond! Ik vond 'm nog een beetje zurig, maar dat deerde haar helemaal niet. Volgens mij houdt ze wel van een beetje zuur. Binnenkort ook maar eens sandwichspread kopen voor op brood, dat vindt ze dan vast ook wel lekker. Pfff, over eten gesproken, ik heb honger, dus wij gaan zo maar vast een broodje eten.
ik heb ook honger... maar vriendjelief staat te kleppen met de buren buiten en Sanne slaapt... TM; hele fijne dag vandaag, maar dat gaat vast wel lukken als ik het zo lees ! Mermaid; Kiwi, Sanne vind het ook lekker Net van onze buuv potjes kindvriendelijke jam gehad zonder kleur en smaakstoffen en suiker.. maar sandwichspread is ook wel een goed idee
middag meiden!! @TM, veel plezier vandaag! verwacht je veel mensen?? @mermiad, mooi buikje!! hier ook jehova's aan de deur maar geloof dat mijn blik genoeg was toen ze me aanspraken in de tuin @kris, ik deel de mening met mermaid, ook ik vind het jurkje gewoon kunnen! @CM, balen van het exceem plekje.. @lau, balen dat het tegenviel de film! veel plezier vanmiddag @eylem, ach gs verkouden en dat met het mooie weer @hier, vanmorgen stond alyss om kwart over 8 in haar bed om het hoekje te loeren en te roepen naar ons huuu huuu maw hey ik ben wakker haal me eruit vanmorgen even naar de stad geweest en ben heeft de garage opgeruimd en het gras gemaaid en nog wat gesnoeid, nu even broodje eten en dan alyss naar bed en ga ik even mijn tuintje doen.. daarna lekker een stuk fietsen met zijn drietjes..
Kiwi gaat hier ook goed! En sandwichspread is wel een idee ja. Ben op zoek naar hartig beleg, aangezien Irem kaas echt niet te pruimen vind en vleeswaren ook niet echt, en bovendien eet ze 's avonds ook al vaak vlees. Ze vindt eigenlijk alleen zonnatura jam echt lekker op brood, maar dat ga ik ook niet elke dag geven.
Gatsie, ik had net een kikker in huis. Dat beest was zo vanuit de tuin helemaal naar mijn woonkamer gehopst. Brrrr! Ik heb 'm gelukkig redelijk makkelijk de goede kant op kunnen laten springen, dus nu is ie weer in de tuin. Ayla ligt alweer voor de 2e keer op bed. Kan wel merken dat ze niet helemaal fit is. En Arco is natuurlijk weer heel de dag de hort op . Gezellig...as usual. Wat zal ik blij zijn zeg als hij volgend seizoen stopt met voetballen.
@mermaid lekker gezellig.. kikkers in huis brrr laat ze dan maar in de tuin zitten idd @ Tm balen dat het niet zo geslaagd was maar vandaag een feestje bouwen :d Veel plezier! @nonnie veel plezier in de tuin! @ hier jeeej de kat is aan het bevallen!!