@eylem, hier gaat leverpastei/pate/smeerkaas/la vache qui rit/boterhamworst er goed in..toevallig vandaag weer jam sinds 2 weken ofzo.. @mermaid, ieuw gets, zie dat helemaal voor me mermaid die de kikker de juiste kant op laat hupsen stopt arco vanwege de 2e of wilt ie gewoon helemaal stoppen? @lau, spannend!! jij geluk dat ze het niet gisterenavond deed @TM, druk zat dus, ennuh FOTO ben zeer benieuwd naar de taart @hier, alyss ligt op bed en ben ligt half voor apegapen op de bank dus zal niet lang duren voor hij ook ligt te snurken, das ook gezellig hoor mermaid ik duik zo even me tuin in *zucht* het is zoveel werk (luxe probleem een te grote tuin)
@ TM: Mooie taart idd! @ Nonnie: Van beiden een beetje. Arco moet ook regelmatig op zaterdag werken en de zaterdag dat hij niet hoeft te werken moet hij voetballen. Hij heeft dus nooit eens een zaterdag vrij, alleen zondags. Maar ook idd omdat er een 2e komt en ik het dan ook wel lekker vind als hij eens thuis is op zaterdag, anders ben ik nog het hele weekend rete-druk. En als hij niet meer voetbalt wordt het voor mij ook makkelijker om eens iets af te spreken met een vriendin ofzo. Nu is dat zo ongeveer onmogelijk, omdat hij echt nooit thuis is...
Ik denk dat ik maar deze schoentjes Leren babyslofjes | Babyschoenen voor Ayla's verjaardag ga kopen. Ik wilde eigenlijk andere, maar deze passen even wat beter in ons huidige budget en bovendien zijn die andere schoentjes allemaal zo ongeveer uitverkocht in de maat die ik moet hebben.
Thanks voor de tips, maar smeerkaas eet ze dus niet en leverpastei/pate/boterhamworst is allemaal varkensvlees, wat we niet eten . Ik denk nog wel even verder, haha. La vache qui rit misschien maar weer eens proberen inderdaad. TM leuke taart! Slapende man: MELD, hier nog één! Moest hem om 12.00 uur wakker maken (net laatste nachtdienst gehad) maar ja nu ligt hij, zoals elke zaterdag na de nachtdienst, gewoon weer op de bank in coma. Dus dat heeft ook weinig nut. Irem ligt ook te slapen, werd net heel hard huilend wakker maar heb ik weer in slaap kunnen sussen. En ik baal omdat de zon verdwenen is!! Lang zo lekker niet meer!
Die zijn hartstikke leuk toch? En inderdaad niet zo duur. Bij de Hema zag ik vanochtend hele leuke baby-teenslippers, met een elastiekje om de hiel. Had ze gepast bij Irem, maar ze vond het niet zo geslaagd geloof ik, dat plastic tussen haar tenen, haha.
klote tekst weg! stomme vaste pc! beter de laptop zometeen @mermaid, ja snap wat je bedoelt ben moest altijd lussen op zaterdag en ik moest altijd werken maar nu ik thuis ben vinden wij het wel fijn dat we echt weekend met zijn drietjes hebben en niet maar 1 dag.. leuke slofjes! net echte schoentjes!! @eylem, oeps ja daar had ik niet over nagedacht en philadelphia dan?? vind alyss ook errug lekker! @TM, veel plezier ben benieuwd naar de foto's @hier, mijn tuintje is weer op orde, heb een apart stukje van de tuin wat mijn trots is ( vlinderstruik, rhododendron, appelboompje en passiflora's ( 3 stuks) en wat 1 jaars bloeiers ) daar mogen de honden niet komen en de rest had ik nu geen zin in dus dat komt wel maar mijn stukje is op orde hahaha huishouden is ook weer gedaan, alleen nog stofzuigen, als alyss zo wakker is gaan we een stuk fietsen dus vind het niet zo erg dat het zonnetje wat minder word eylem
@Mermaid leuk hoor!! @ tm leuke taart! @ hier jaaaa de eerste kitten is er een zwart witte zoooo schattig!!
@ Eylem: Oh, ook gezellig idd zo'n slapende man. Ayla krijgt ook niet zo heel veel variatie op brood hoor: smeerkaas (heel af en toe), zuivelspread (goedkopie Philadelphia zeg maar ), appelstroop, jam (zonnatura), banaan. Verder heel soms boterhamworst of kipfilet, maar dat vindt ze lang niet zo lekker als de andere dingen die ik noemde. Zo, ik ben heerlijk met Ayla in de stad geweest. Heb een witte legging gekocht bij de Hema en nog een paar rompers met korte mouwen, want daarvan had ik er nog maar 1 in de goede maat. Verder zag ik nog wat leuke broekjes voor van de zomer, maar die hadden ze natuurlijk weer niet in maat 80...zucht...dus nu heb ik maar een spijkerrokje in 80 meegenomen. En ik heb verjaardagsversiering gekocht. Lekker dat ik dat allemaal al in huis heb, hoef ik er niet meer op het laatste moment achteraan, zoals normaal gesproken, hahaha. Ik kwam gewoon iemand in de stad tegen die haar dochter in de voetenzak had . Arm kind. Ik had Ayla eerst nog een jasje aangedaan, maar die heb ik op een gegeven moment maar uitgetrokken, want ze had ook al een romper korte mouw, longsleeve én een bolero'tje aan, dus in de volle zon was dat echt warm zat.
Hm, volgens mij heeft hier nu toch ook iets wat lijkt op de 11 maanden sprong zijn intreden gedaan. Echt janken om niks, en als ik niet stande pé aan kom snellen er nog een schepje bovenop doen . En als ze klaar is met huilen naar mij kijken en denken "Oh ja, ik was hysterisch aan het doen" en gewoon weer opnieuw beginnen. Kleine dramaqueen... Ach ja, en dat ze niet heel fit is zal ook niet echt bevorderlijk zijn voor haar humeurtje.
Zoooo weekendstilte hier Lau en hoe is het met de katjes, goed gegaan allemaal? Nonnie lekker gefietst? Mermaid jeuj goed geslaagd! Leuk! En fijn he, zo'n gillende bijna-dreumes in huis die ook niet lekker is CHECK, hier nog 1. Elke keer als ik haar neus afveeg (vaaaaaaaak) is het weer huilen en gillen, pfff. Hier man en dochter net gegeten, ik had geen trek en bovendien wilde manlief soep eten wat ik dus echt niet lekker vind. Dus ik zie wel of ik straks nog wat eet. Ga zo eerst maar Irem eens naar bed brengen.....We zijn trouwens nog wel buiten geweest vanmiddag maar vond het jammer dat de zon er niet goed doorkwam. Maar koud was het bepaald niet .