Nou inderdaad een hele opluchting, ben zo blij met deze 4 voedingen! Zou in principe die middagvoeding ook wel kunnen weglaten maar ik wil tot we naar Turkije gaan die wel aanhouden zodat ze daar in ieder geval ook genoeg kan drinken omdat ik vermoed dat ze daar nog minder gaat eten (allemaal anders enzo).
@ Caro: Leuk dat jullie zo'n geslaagde dag hadden. @ schema: 08.30 1 boterham met beleg + 150/5 10.30 fruit (+ water, maar wil ze meestal niet) 13.00 1 à 1,5 boterham met beleg + 150/5 (16.30 tussendoortje + water, wil ze meestal ook niet, zowel het tussendoortje als het drinken ) 18.00 avondeten + toetje 19.30 120/4 OMG, ik word gek hier. Arco heeft een kriebelhoest ofzo en zit dus aan 1 stuk door zo irritant te hoesten. Kan hij ook niks aan doen natuurlijk, maar irri is het wel .
was hem pas ook kwijt stond hij verstopt achter een paar bomen moest ik eerst wat bomen kappen voordat ik hem weer kon aanklikken...en heb al niet zo veel bomen meer...dus wou ze sparen :x
lz, fijne avond mermaid, ooh dat heeft thomas ook wel eens! jeetje rete irritant... mijn man is klusser op gezet...maar reclame dus kan zo mee praten...dadeiljk generatie 2010
pfff hahahaha arm boompje van Mermaid! hier staat voetbal op, grmbl, ik wil toch wel graag generatie 2010 zometeen zien....we zullen zien!
@nonnie: mooie bank zeg!! haha stuiter jij maar lekker vind alyss vast ook leuk @janne: geen idee!! @natas: hier ook geen pyjamapapje maar ik vind het niet raar ofzo hoor. @mermaid: lekker voetbal:S nou lekker klavers planten dan maar. ik moet hem ook nog steeds:S grrr
Haaii lieve meiden!! Ik heb jullie gemist van de week was super druk! Ohja eerst even feliciteren want de laatste die ik gefeliciteerd heb, was Mirjam met Justin haha Pamsie gefeliciteerd met Lotte!!!! Ingrid gefeliciteerd met Milan!!!! Lautjuhh gefeliciteerd met Laetitia!!!! Caro gefeliciteerd met Noa!!!! Hoop dat jullie allemaal een onwijs leuke dag gehad hebben met jullie ukkies!! Maar dat ga ik zo vast bijlezen Ik zag volgens mij ook dat we een paar nieuwe mama's erbij hebben, gezellig!! En welkom! Nu ga ik eerst even bijlezen! XXX