@mermaid, goed geslaagd!! balen de 11 maanden sprong! *klopt nog steeds af hierzo* @eylem, hier was het zonnetje goed aanwezig heerlijk! en lekker gefietst we zijn een iets langer dan een uurtje weg geweest op de heenweg veeeeel tegenwind op de dijk maar op de terugweg was het heerlijk, zonnetje in de rug en gaan!!! alyss vond het weer geweldig elke keer als we iemand tegenkwamen begon ze te zwaaien en je moet eens weten hoeveel mensen er aan het fietsen waren dus ze bleef zwaaien en gillen uiteraard @lau, rust weer terug gekeerd of is ze nog bezig?? @hier, veranda schoongespoten alle zooi tussen de groeven uit ( en inmiddels op mijn schoonhangende was want die was ben vergeten weg te zetten :x ) alyss nog in de schommel geweest en ik nog gestofzuigd, keuken opgeruimd, eten gekookt en een alles opgeruimd in huis.. zometeen eerst alyss naar bed maar tot dusver vermaakt ze zich nog prima met ben zijn sleutelbos en haar eigen schoenen
Echooooooooo....tjonge wat een rust hier. Iedereen is natuurlijk van het lekkere weer aan het genieten.
@ Nonnie: Leuk zeg dat Alyssa zo enthousiast is op de fiets . Ayla zit nu even op de bank te spelen. Dat vindt ze geloof ik wel ok. De box en de grond zijn echt een no-go-area op het moment. Gillen en janken is het als ze maar half denkt dat je haar gaat neerleggen. Ik drink mijn koffie dus maar binnen op de bank op, want kan haar natuurlijk niet alleen laten zitten.
@mermaid, ja ze vind het helemaal het einde! ben jij nog niet wezen fietsen eigenlijk?? is arco nog niet thuis dan omdat je alleen aan de koffie zit?? hier alyss gewoon langs de tafel en op de gron zodra ik in de buurt van de box kom met er zet ze zich schrap en gaat gillen dat wil ze dus echt niet meer, in de ochtend krijg ik het nog voor elkaar terwijl telekids aan staat maar na half 10 is het afgelopen en dat geld dus ook voor alyss
Nee, ik heb eigenlijk geen fiets waar ik fatsoenlijk op kan fietsen en we hebben ook nog geen fietsstoeltje. Ayla kon natuurlijk pas laat goed zitten, dus hadden we er nog geen nodig. Vandaag vond ik het trouwens wel jammer dat ik geen goede fiets en fietsstoeltje heb, anders was ik even naar mijn vader en stiefmoeder gefietst. Een fietsstoeltje gaan we binnenkort wel aanschaffen. En misschien ook wel een nieuwe (nou ja, 2e hands, maar voor mij nieuw ) fiets voor mij, beetje afhankelijk van hoeveel geld we nog over hebben van de belastingdienst als we de raampjes enzo gedaan hebben. Ja hoor, Arco is al thuis, we hebben ook met z'n 3-en gegeten, maar hij zat even in de tuin koffie te drinken en wat te roken.
@mermaid, oh dacht dat ie nog weg was hahaha @hier, alyss op bedje, oh ja alyss zou voor haar verjaardag van mijn moeder een voorzitje krijgen voor op de fiets maar we hebben besloten om een achterzitje te nemen, heb meerdere mama's aangesproken in de stad de afgelopen week die op de fiets waren en al die kleintjes zijn met ong 2 jaar naar een achterzitje gegaan, we hebben nu een voorzitje wel niet van bobike maar van een b-merk en die fungeert prima voor deze zomer en van de winter zal ik minder/weinig gaan fietsen dan kom je uit op volgend jaar zomer maar dan is ze alweer 2-2,5 jaar oud en zal ze dus dan op een achterzitje moeten, ik vond het dus zonde om mijn moeder te vragen voor een voorzitje omdat dat dus alleen zou zijn voor deze zomer en volgend jaar voorjaar want van de zomer zal ze overgaan..dus lang verhaal kort het word een achterzitje van bobike hahahaha
Nonnie hahaha wat een argumentatie maar ik begrijp je hoor! Mermaid hier is de box ook verboden terrein op het moment, alleen 's ochtends als we beneden komen gaat ze erin, dat is standaard en dan protesteert ze ook niet, maar voor de rest hoef ik er niet mee aan te komen . Irem ligt alweer een half uur op bed, ze was hartstikke moe. Is die neusspray bij jullie ook zo'n drama? Ik krijg het er echt niet in, zelfs niet als mijn man haar in de houdgreep houdt is het nog bijna niet te doen. Ik heb haar trouwens geen pyamabroek aangetrokken, en in haar slaapzak onder een lakentje gelegd - vond het best warm op haar kamer.
@eylem, ja was een heel verhaal geworden hahaha maarre pyamabroek?? hier heeft ze altijd van begin af aan alleen haar romper onder haar slaapzak..hooguit een bovenstukje van pyama toen het echt koud was zeg maar, maar goed teon had ze ook 3 dekens ( isolatie was slecht van de winter op haar kamer en enkelglas) neusspray is hier geen favoriet maar gaat wel als het nodig is, ik laat haar meestal zitten op het aankleedkussen en geef een nieuw speeltje (iets wat ze een tijdje niet heeft gezien) in haar handen en ondertussen spray ik stiekum zeg maar..
@ Eylem: Ik heb nog nooit neusspray gebruikt bij Ayla. Ik zuig nu gewoon regelmatig haar neusje uit. Ayla slaapt altijd in een winterslaapzak met alleen een romper en dan nog onder een lakentje en een dekentje. Toen het van de winter zo koud was had ik er een extra dekentje overheen gedaan en dan nog een shirt met lange mouwen aan.
Oh ja, Irem slaapt winter en zomer in een zomerslaapzak dus heeft wel altijd haar pyama aan . En zo'n neuszuigertje heb ik ook, vindt ze ook al zo leuk...Ik geef overigens geen 'echte' neusspray maar zoutoplossing. Geloof ook niet dat het zoveel helpt, maar goed
@ Lauthuhh... spannend... zijn er nu ondertussen al kittens? Ha ha.. dat is duidelijk. 2 x schone luier graag @ TM; Wauw mooie taart hoor !! @ mermaid; deze slofjes zijn toch ook heel lief ! Lekker wezen shoppen zie ik.. hier uiteindelijk ook maar de " gewone " witte legging van de hema.. Morgen mag ze hem aan DE verjaardags-outfit Hier cliche, maar ook gefietst vandaag boodschappen gedaan ( op de fiets.. ) naar het bos geweest, Sanne lekken in het gras rondgekropen en wij wat in de zon gelegen... Chester even laten zwemmen bij een plas en vanmiddag in de achtertuin roseetjes gedronken terwijl madam sliep.. lekker dagje dus..
Ayla vindt dat neuszuigertje wel fijn als ze echt een hele erge snotneus heeft. Dan gaat ze er helemaal voor zitten en doet haar hoofdje wat achterover zodat ik er goed bij kan . Ze heeft er wel een hekel aan als er een snottebel uit haar neus komt en ik wil die wegvegen.
TM Wat een geweldige taart! Mermaid leuke slofjes voor Ayla! En inderdaad niet duur zeg. Je bent goed geslaagd in de stad lees ik. Ik had van de week ook even gekeken voor broeken, maar echt heeeeeel veel echte zomerbroeken. Van die hele leuke witte broeken, maar of dat nou zo handig is nu ze overal heen kruipt... Ik had een witte legging van de hema gekocht, en na een uurtje zat er al een gat in. Ik had Elisa tegen de auto laten staan om de kinderwagen uit te klappen. Ging ze kruipen, gat in de legging Vond het belachelijk snel, maar goed. Lautjuh leuk dat de eerste kittens er zijn! Gaat alles goed? En leuke foto! Eylem neusspray is hier ook groot drama inderdaad. Onze huisarts raadt altijd neusdruppels aan. Dat is minder vervelend voor ze. Daar hoor ik haar ook nooit bij. Dat vindt ze wel prima. Hier 's nachts een romper, shirt/pyama-truitje, zomerslaapzak, laken en dekentje. De eerste tegenvaller van het huis heeft zich ook aangediend... De vloerverwarming was gelegd en degene die de vloer komt leggen kwam kijken hoe en wat. Niet goed dus... Er moet eerst nog een afdekvloer op komen en dan pas gaan zij egaliseren. Nu kan de stucadoor dus niet verder, moest er hals over kop iemand geregeld worden die de afdekvloer komt leggen, wordt het leggen van de vloer uitgesteld en hopen we dat het alsnog op tijd klaar is. Als het goed is wel, want we hadden 2 weken speling, maar goed. Financieel ook een beetje jammer. Daarnaast gaat het met de hond van mijn ouders ineens heel slecht. Ze denken dat ze een hersenbloeding heeft gehad of dat er een tumor op de hersens drukt. Ze kan alleen nog maar liggen, haar hoofd optillen en kwispelen. Staan lukt niet meer, ook niet als je haar helpt. Ze heeft nu medicatie gekregen en als het maandag niet verbeterd is zal ze een spuitje moeten krijgen. Arm beest
Heb van de week een foto van mijn buik gemaakt. Vind hem echt klein voor 17 weken. Bij Elisa was hij zelfs groter. Wel vreemd
@ Ka: Ja, ik zag bij de Hema ook een hele leuke witte broek, maar dat leuk mij idd nou ook niet bepaald praktisch. Ze hadden in dat model ook een luchtige jeans, maar dus niet meer in haar maat. En een hele toffe spijkerbermuda, maar die hadden ze ook alleen nog maar in 74 óf 86, en ja ik moest dus 80 hebben. Nou ja, ander keertje nog maar eens kijken. Balen zeg van de vloer. Er dienen zich bijna altijd wel extra, onvoorziene kosten aan, maar het is altijd wel balen. Vooral ook omdat de stucadoor nu niet verder kan.
@ Ka: Ik vind je buik niet zo heel klein hoor. Dit was die van mij met 18 weken, vergelijkbaar met die van jou: Bekijk bijlage 141490
@kris, wel showen he die outfit!!! @ka, wat sneu voor je ouders en de hond zelf natuurlijk, mooi buikje hoor is net of ik de mijne zie maar dan met 20 weken dus ik vind het niet raar! balen van de vloer zeg!! @slapen, op het moment in romper, zomerslaapzak, laken en dekentje sinds een week of 3 nou.. @plannen, jullie nog leuke plannen voor morgen???
oh ja KA, die legging gewoon terugbrengen kan blijkbaar ook zonder bon watn ik had dat zomerbroekje gekocht voor alyss die eylem ook heeft gekocht en daar zaten nu al gaten in helemaal doorgesleten en niet eens op het knievlak maar op haar bovenbenen zeg maar en bij de ritssluiting ook gat erin, ik terug en had iets van 7 bonnetjes van de hema maar niet de goede van de broek zegt ze tegen mij, wij verwachten ook meestal niet dat mensen hun bon nog hebben voor een klacht maar voor ruilen/terugbrengen is het verplicht.. ik heb vanmorgen dus een nieuwe meegekregen