chloe veel plezier morgen ik lees half mee want heb een beetje hoofdpijn!! en ik ga naar bedje ! weltrusten
Ik ga ook slapen morgen weer een lange dag...van 8 tot 18 uur werken en om 19.30 komt weer bezoek! Sweet dreams! @chloe: veel plezier morgen!!!
Hey meiden, zal ook even Dean zn schema erin gooien... 06:00 uur, 240 halfvolle melk in bed. 07:30 uur, ontbijtkoek. 09:00 uur, 2 broodjes met snijworst en smeerkaas. 11:00 uur, banaan en thee met beetje melk. 12:00 uur tot 14:00 uur slapen. 14:30 uur, broodje pindakaas. 16:00 uur, koekje met sap. 17:30 uur, avondeten. 19:00 uur, 240 fles en naar bed. Welke mei mama was hier aan t lezen dan?? (ben niet nieuwsgierig hoor.....)
Ik wil ook naar bed maar Irem is nog niet wakker geworden, dus dan ga ik niet, anders slaap ik zometeen 10 minuten en kan ik er alsnog uit
Thanks meiden! Ik duik erin nu al haha nee ik ben niet zo goed in optijd naar bed gaan Ray en ik hebben de hele huiskamer versierd, en nog even een lekker drankje gedronken en wat herinneringen opgehaald aan vorig jaar Daarna hebben we even topchef gekeken en nu gaan we er echt in! (alweer geen tijd gehad voor fs vanavond, dus mn onkruid zal wel de pan uit rijzen haha ) Slaap lekker!! Kus!
Chloe, GEFELICITEERD MET YESTIN!!! geniet ervan! De rest goeiemorgen, ik ga er gelijk weer vandoor, werken hè doeiiii
CLOE gefeliciteerd.. Oohh heb maar 4 uurtjes slaap gehad toen we rond 23.30 naar bed gingen werd even later Charlotte wakker. Ze heeft dik 2.5 uur liggen huilen dus veel heen en weer gelopen met haar om te troosten flesje extra gegeven en zetpilletje. Verrotte prikjes ook. Hopen dat het bij de gastouder goed gaat vandaag. Fijna dag iedreen
Cloe gefeliciteerd met Yestin !! Hele fijne dag vandaag ... Sorrie meiden ik probeer het echt bij te houden hier, maar het lukt me niet zo goed de laatste weken. Misschien vanochtend nog even tijd... anders volgende week in mijn nachtdiensten, maar ja dan zijn jullie weer niet wakker...
Cloe, Gefeliciteerd met Yestin! leuk he herrinneringen ophalen... Hier weer een rot nacht! dean was om 4 uur wakker en was het niet eens met zijn flesje water.. dus na een paar slokken was het weer drama dus toch nog maar wat melk gegeven. wil daar helemaal vanaf, hij eet zoveel overdag, dan zou hij nu toch wel een x kunnen doorslapen lijkt mij.
morguh ladies!!! hier een redelijke nacht ze was een uurtje eerder wakker dus we waren om kwart over 8 beneden inplaats van kwart over 9 maar goed mag niet klagen! @yen, balen zeg en hij eet idd veel zeg volgens mij was het floor @chill, werkse! @kris, komt goed je hebt het gewoon druk @CHLOE, gefeliciteerd met yes!!!!! @hier, kwam er net achter dat ik nog maar 1 pamper had dus maar even snel halen en ze heeft weer bijna een 18 mnd tut doorgebeten dus dat word weer een nieuwe *zucht* tijd om af te leren en zindelijk maken hahahaha
nonnie tis ook beter om nu af te leren ik heb met noa haar te lang doorgelopen met der speen uiteindelijk slaapt ze nu zonder maar het heeft echt te lang geduurd en er was hier regelmatig strijd met der speen thobias krijgt hem ook echt nu alleen nog als die heel verdrietig is of moe en anders alleen met slapen en doorbijten vind ik echt eng straks doet ze het in haar slaap en stikt ze erin brr moet er niet aan denken haha en 1 pamper hebben is mij ook echt vaak gebeurd
CHLOE gefeliciteerd met YESTIN!!! Goedemorgen, ik ga snel verder....Irem was hartstikke laat pas wakker (9.00 waren we pas uit bed) dus ik ga snel naar mijn moeder want we zouden gaan fietsen en anders is de ochtend zowat alweer voorbij . Tot later!