Ja het vergt wat oefening....maar met de technieken die LZ je leert..vlieg je iedere file voorbij! LZ...is zo handig dat ze je ook kan voorzien van een hapje en drankje in de lucht!
zo zo....timemanagement zeg! hahaha goed bezig. Lekker weer inderdaad....manlief gaat ook een stukje fietsen met de kids. Hij is al thuis...zo fijn!
@lz: nou wonder heeft me overgehaald hoor. ik schrijf me in voor een bezemvliegcursus kunnen we gezellig zwerkballen
Speen: hier alleen in bed. Sex: ben gelukkig niet de enige lees ik. Sms: wat een rare ex-collega! Ik zou er ook geen gras over laten groeien en er op z'n minst nog wat van zeggen. Ik denk trouwens wel dat het een type is dat ze zaterdag gewoon op de stoep staat. Lau: das wel erg lang 4 dagen niet op zp geweest. Zou ze niet gewoon erg druk zijn met de kittens? Kris: erg herkenbaar; in slaap vallen als manlief met de honden wandelen is. Caro: goed dat je het eruit hebt gegooid en dat jullie er nu allebei aan gaan werken! Dikke knuffel! Charlotte koorts: aah sneu! Gelukkig is het bijna 3 uur! Eylem: lekker gefietst weer! Jij fietst ook veel hè! Ik ook sinds een week, Jayden vindt het geweldig voorop de fiets. Hier: boodschappen binnen, Jayden fles en brood binnen en die slaapt weer. Ik zit in det tuin, in de zon.. Heerlijk!
@eylem: je hebt een lintje terug kom nu tot de conclusie dat het niet van je eigen voorraad af gaat. dus @lz jij krijgt ook een lintje van me hoor
hier zijn roeland en schoonvader bezig in de tuin en de zon is weg en julian doet de hele tijd de deur open om te kunnen kletsen want hij wil geen sokken en schoenen aan dus mag niet naar buiten. Best koud nu.
In Arnhem en op 17 september....stuur me ff een pb als je meegaat. Het is een tijdje geleden er wel op gezet, maar ik geloof niet dat iedereen het gezien heeft. Het is een mamameeting en de bedoeling is een picknick waarbij iedereen voor iets lekkers zorgt.
Ja heerlijk, ik heb sinds een paar weken een mamafiets dus echt genieten zeker nu met het mooie weer! Irem vindt het ook super op de fiets, zo gezellig, ze kletst een end weg, heerlijk. Weer eens wat anders dan wandelen