Echt? ohoh. Ik hoop dat die van mij niet van zulke prutkwaliteit is, haha. Misschien moet ik wachten met aantrekken tot ze loopt en niet meer kruipt Ka mooi buikje toch? Niet extreem groot, maar hij gaat nog genoeg groeien! Mermaid ik heb ook een witte broek bij de Hema gekocht laatst, model spijkerbroek maar dan in het wit zeg maar....Alleen aangezien ik alles in 80 heb gekocht, weet ik nog niet hoe het staat dat zal wel van de herfst worden
Nou..echt tot leven kom ik niet... Ben kapot moe...en ontzettend verbrand Daar ga ik nog pijn aan krijgen!!! Vanmorgen om half 9 al naar mijn ooud ers vertrokken..eerst geholpen met verven en vanaf 12 uur in tuin gezeten...vanavond nog met z'n allen buiten gegeten en nu net thuis. Justin is echt dood op....maar wat heeft hij zich geamuseerd!!! @lau: spannend baby poesjes!! Ondanks dat het neit veel was...is er toch vrij weinig blijven hangen heir...dus ik haak hier in....(voor hoelang ik het vol hou)
Nonnie, dan ga ik volgende week terug naar de hema! Ik heb geen bonnetje meer. Ben benieuwd of het lukt. Buik, voor mijn gevoel is het nog nauwelijks buik. Nou hoef ik ook geen grote buik, die moet je alleen maar mee zeulen. Maar hij is inderdaad vergelijkbaar met die van jou Mermaid. Vroeg het me af omdat ik bij Elisa een kleine buik had met een minibaby en nu is hij nog kleiner terwijl je anders bij een tweede eerder wat zou zien zeggen ze. Nouja, zal vast wel goed zijn en als het wel weer een minibaby wordt zien ze het dit keer in ieder geval eerder.
@eylem, ja echt!! daar waar het lichter is op de broek zeg maar bij de pijpen was het helemaal doorgesleten alsof ze die broek al 5 jaar aan had ofzo..het stofje is natuurlijk al dunner dan een spijkerstof, misschien wel omdat alyss natuurlijk tijgert inplaats van kruipt dus haar bovenbenen schuiven over de vloer maar voor kruipen vrees ik hetzelfde probleem.. @quschke, oei en je had jezelf nog wel gewaarschuwd voor het feit dat de zon vandaag zo veradelijk kon zijn fijn dat justin zich goed vermaakt heeft, wat zal die slapen vannacht hahaha
@ Hema: Ik was altijd goed te spreken over de Hema, maar ik heb de laatste tijd elke keer wat als ik daar iets koop: slaapzak die kapot ging op de naad, nieuwe gekregen...wéér kapot , truitje zonder knoopjes op de schouder, dus die kreeg ik niet over haar hoofd, shirt met heeeeeeeeeele lange mouwen, terwijl de rest van het shirt goed zit. Ik wil er dus eigenlijk niet meer teveel kopen. Alleen met de rompers heb ik nooit problemen, die vind ik altijd fijn. @ Quschke: AUW! Balen dat je zo verbrand bent.
gaaf zeg! had voor de zwangerschap ook een keer een BH van de H&M en die zat me toch lekker en nog een leuk prijsje ook voor BH's! misschien volgende maand toch weer eens neuzen daarzo! @KA, gewoon teruggaan en zeggen dat je hem vorige week gekocht hebt maar dat je de bon niet meer hebt omdat de maat goed was, maar nu is ie kapot en er staat toch duidelijk hema in de legging
Maar zo erg had ik niet verwacht...dus je ziet nu waar mijn tank top, ketting en armband heeft gezeten
@hema, ben er nog steeds goed over te spreken maar heb het idee dat ze duurder zijn geworden! of ik zuiniger op me centjes
Ik heb toevallig afgelopen week een nieuwe bh gekocht..ben er nog op aan het wachten. Hoop zo dat hij goed zit! Balconet beha - push up's&gevulde bonprix
Dat idee heb ik ook.... en zo'n leuke jongens kleren ehbben ze niet..heb er iig nog niets gekocht de afgelopen tijd! Voor datzelfde geld kan ik ook naar jola gaan!
Ik moet trouwens nog steeds een zomerjasje hebben voor Ayla. Bij Kidsindustry.nl hadden ze een heel leuke trenchcoat van Vinrose voor maar 16,-- ofzo, maar jammer genoeg hadden ze 'm alleen in het beige en dat vond/vind ik niet zo'n leuke kleur. Nog even verder zoeken dus...
Ik vind de Hema ook best duur geworden hoor, ik dacht al dat het aan mij lag... maar jullie vinden het dus ook.
oef! allemaal leuke dingen voor betaalbare prijsjes, balen want heb er geen centjes voor en ik ben zo'n miep die wil passen en aanraken voor ik wat koop hij is wel super leuk zeg! alleen ik kan niet tegen dat rechte vind ik niet mooi zitten bij mezelf
nee vind hem echt duurder geworden, 17 euro voor de slaapzak met stippen terwijl ze bij de wibra liggen 2 voor 17 euro nu zla de kwaliteit vast anders zijn maar het gaat om het idee @quschke, meestal als ik geld over heb zeg maar, ga ik naar mijn moeder om de jola in te duiken, kan ook niet wachten op de sale daar hahahaha
Bij de Jola hebben ze ook bakkaboe toch? Wij hebben ook een winkel met dat merk, vind ik heel leuk! Hema heeft op zich wel wat leuke dingen, maar niet super veel dit keer. Heb er net wel een leuk shirt met korte mouwen gekocht met bijpassend rokje en legging. Zomerjas vind ik wel lastig. Vind niet veel leuk.
@ Bakkaboe: Ja, leuk merk is dat. Wij hebben hier ook 1 winkel die het verkoopt, maar die zit niet in de stad, dus niet zo makkelijk om heen te gaan, moet ik helemaal de auto pakken. Wel beter voor mijn portemonee trouwens, hahaha.