hahah...das handig een vent die kan koken Wijhebben net lasagne gegeten!! Heeft me weer eens gesmaakt! Moet toch zeggen dat ik vaak een misselijk gevoel heb...heb ik bij Justin nooit gehad!
hihi YEP!! morgen smane met ben de sierlijsten erop en het plafond doen en dan kan ik inruimen dus jullie krijgen morgen de foto's te zien!!! @ikheid, lekker gefietst?? @mermaid, jeuy behang gevonden hebben jullie het nou gelijk mee genomen of koop je het als het salaris binnen is?? @quschke, hoop echt dat ze jullie bod accepteren! zijn die wielrenners al weg?? @natas, hier halfvolle ze kreeg eerst volle maar dat was niet meer nodig zei CB nu adviseren ze tegenwoordig half volle..
Ben benieuwd naar haar nieuwe kamer!!! Nope...fietsrenners zijn wel klaar met fietsen...maar zitten nu allemaal op terras hier WE hebben ons vanmiddag kapot geergerd...hoofdwegen zijn allemaal voor de helft afgesloten en dan 1 richting verkeer er van gemaakt. De fietsrenners komen je aan alle kanten langs vliegen.... Als we het huis kunnen kopen zijn we daar gelukkig wel vanaf!! In ieder geval minder kort bij!
ja kan ik me goed voorstellen haha, gelukkig hier alleen lat als er appelpop is... maar geod het is te overzein mits de wind verkeerd staat want dan voel ik me bed shaken van de bas..
ff fs vraag, ik moest hekken plaatsen, maar kan ze niet draaien, dus kan geen hokje maken voor mn dieren weet iemand hoe dit moet??
@yend: Leuke foto! Zo te zien smaakte de taart wel!! @fs: rechtsonder zie je een pijl in een groen rondje staan....als je daar op klikt staan er allemaal figuren...daarmee kun je dingen verplaatsen...verkopen en ook draaien!
Dat is het hele punt ook, maar ik vind haar nog te klein voor de autostoel, dus mevrouw Irem heeft heel veel pech maar ze zal het er nog even mee moeten doen Mermaid ohh ik ben zo benieuwd naar Ayla's outfit mét schoentjes . Ik ga van de week ook alles maar even strijken enzo (doe ik normaal nooit, haha ). Leuk dat je behang hebt uitgekozen! Natascha werkze! YenD zag de foto's op Hyves, leuke dag gehad volgens mij! Quschke, van dat fruit krijg je volle energie + 1 extra (voor vast erbij, dus als je nu 20 hebt, heb je dan 21 zeg maar) Nonnie jeuj kamer af! Slapen: 1 keer per dag 1 uur, en dat is het Zoooo wij zijn weer thuis en Irem ligt op bed, hehe, wat een wereldreis helemaal naar Amersfoort . En wat heb ik toch een lieve stoere meid Irem was hartstikke lief in de auto, ze heeft bijna zonder gejengel de hele tijd gespeeld. Niet geslapen natuurlijk want daar is ze veeeeeel te groot voor . Op de verjaardag zelf was het ook leuk, ze stond natuurlijk in het middelpunt van de belangstelling haha, alleen op een gegeven moment werd het erg druk en toen was het over en huilen, toen zijn we ook maar weggegaan. Maar goed dat het volgende week op haar eigen verjaardag niet zo druk wordt. Op de terugweg Mac gehaald maar voordat we thuis waren djezus, was hier een grote wandeltocht vandaag dus alles was afgelosten, echt zo irritant!! maar het is gelukt, haha. Lekker gegeten, Irem nog even haar energie eruit laten kruipen/lopen en nu ligt ze lekker te slapen.