Goedemorgen! Chilleke veel plezier! Jullie hebben er prachtig weer bij! Natascha werkze! YenD ik zal je zo kebab sturen, ik wil graag rotan, steen of riet Quschke balen dat Justin zo vroeg wakkker is elke keer Mermaid en lekker uitgeslapen allebei zonder Ayla? of ben je meteen toen je wakker werd in de auto gesprongen om haar op te halen Hier goed geslapen, tot 8.30 kunnen blijven liggen dus dat was fijn....Nu heeft Irem net haar ontbijt op de grond gegooid en gaat ze daar verder met haar ontbijt, tsja.... Ik ga nu FS opstarten dus hoor graag jullie wensen, ik wil graag rotan, steen of riet!
Thanx Quschke en ik ga je nu lint sturen. je bent zeker ook bezig met die stomme taak van nette pakken?
Oh rotan, riet en verf is ook goed hoor We kwamen net voorbij Tiel, moest gelijk aan eylem en nonnie denken nu zijn we er bijna ( wat niet gek is met Thomas die 150 rijdt ) Tot vanavond x
hahaha ja!!! irri taak! die schiet echtniet op... heb een paar van die taken die ik al lang heb staan: hotel bouwen 100000 munten kunstmest kopen enzenz
nou ik kan jullie niet de spullen sturen die jullie moeten hebben :S waarom kan dat niet?? willen jullie ook een blik op mij n wensenlijstje werpen? Ik ga even wat huishoudelijke taken doen blegggggg
YOehoe...ik kom weer in een broek waar ik al heeel lang niet meer in kwam!!! ben benieuwd hoe lang die nog past
@chilleke: veel plezier vandaag. @natas: werkze!! en tot later @yend: ik ga ff kijken wat ik je kan sturen @mermaid: fijn dat je een leuke avond hebt gehad. ik duik even mijn f.s bos in
grrr wat kunnen mannen verschrikkelijk zijn.:x ik kan wel janken af en toe. we zitten de laatste tijd wat krap elke keer eind van de maand. nu hebben we nog 20 euro tot 20 april. en meneer gaat naar bataviastad. ( shopping outlet) terwijl er nog voor 500 euro aan rekeningen ligt. ( gemeente.bel. , kado lotte ect.) dus ik zeg en die rekeningen dan. zegt ie ga weg met die rekeningen:S tja ze worden ook niet van zelf betaald. ik kan hem echt wel schieten want het lijkt hem niks te kunnen schelen. :x
goedemorgen! nou hier het huis geboend en de slingers opgehangen... vanaf 14 uur komt visite... iedereen een fijne dag, tis heerlijk weer buiten!!
ohh...daar zou ik ook heel boos om kunnen worden!!!! Toch even duidelijk gesprek aan gaan denk ik!!! Want de rekeningen blijven natuurlijk opstapelen!!
Die van mij had ook een groot gat in zijn handen..tis nu nog maar een klein gaatje Maar zal ookw el moeten...want toen ik hem leerde kennen had hij veel schulden van toen hij met zijn ex uit elkaar is gegaan en daar ik heb ik mee geholpen om vanaf te komen!