Eylem, jaaa daar zou ik ook gek van worden! Ik zeg hier welleens voor de grap, soms heb ik geluk dat Ray bijna altijd s'avonds werkt, anders zou hier altijd voetbal opstaan Kris, nee volgens mij zegt de grootte van je buik idd niet zoveel over de grootte van je kindje.. Het vruchtwater enz, speelt natuurlijk ook nog mee..
Ik heb geen zomerjasje, heb een soort jasje/vestje van Zeeman (eentje die Mermaid ook heeft ) en die gebruik ik als zomerjasje. Werkt prima, het is alleen niet waterbestendig, maar ja.
Hey meiden, iedereen lekker van het zonnetje genoten vandaag? Hier druk dagje gehad. Vanochtend dat fietsje gehaald voor noa d'r verjaardag, gelijk boodschapjes gedaan. Daarna naar verjaardag schoonzus geweest. Toen we weer thuis waren noa op bed gelegd en met lukas naar het pleintje gegaan om te oefenen met waveboarden. Toen nog even thuis opgeruimd terwijl lukas bij een vriendje in de tuin speelde.en vannavond bij mijn ouders gegeten. Steef belde net dat hij onderweg naast huis is. Dat is vroeger dan ik had verwacht, dus ik is blij! @ mermaid, mooi buikje hoor! En leuke schoentjes! Vervelend dat ayla in d'r sprong zit. Fijn dat arco volgend seizoen stopt met voetbal. Toch wat meer familytime! @ nonnie, leuk jasje! takko heeft soms idd best leuke kleding. Ik heb er vorig jaar het één en ander voor lukas gekocht. @ laura, gaat alles goed met de kittens? @ ka, ook mooi, lief buikje! verder weet ik het niet meer. Sorry!
Daarom. Ik heb zelf twee zomerjasjes, maar doe ze echt bijna nooit aan. Vind het veel fijner om zonder jas buiten te lopen
Ik draag mn zomerjasjes eigenlijk ook alleen in het voorjaar of nazomer.. In de zomer draag ik vrijwel nooit een jas, en als t s'avonds afkoelt doe ik een vestje aan haha
@zomerjasje, heb hier ook een spijkerjasje met bodywarmer staat haar ook erg leuk, maar dat jasje wat ik nu heb is wat meer meisjes achtig aangezien ze van de week weer als jongejte werd aangezien :x zal de bandana en spijkerbroek wel zijn denk ik @eylem, duits snap niet precies wat je bedoelt wanneer is hemelvaart ook alweer want dan kom ik ook even jou kant op hahahhahaaaha @CM, druk dagje dus!! hoe gaat het nu 's nachts met lukas?? @chloe, errug leuk die foto's!! @kris, idd niet goed te zien maar wat een lieve foto!!
ik ga der vanuit dat als het regent je toch een regnkap opzet? dan maakt het toch niet uit of ie waterbestendig is of niet dan?? kan prima hoor een vestje!! alleen hier niet echt meestal vertrek ik gelijk na het ontbijt naar buiten en dat is soms best fris en in mijn ogen te fris voor een vestje maar net te warm voor een dikke gevoerde winterjas, vandaar dat ik graag een zomerjasje wou en omdat ik het leuk vond om weer iets te kopen
Goedenavond!! Iedereen een leuke zonnige dag gehad?? Wij hebben de nieuwe fiets van mn vriend opgehaald en lekker gefietst. Ijsje gegeten, Gerodi lust mango en meloen ijs en daarna langs de karwei om de schommel uit de folder te halen. Gerodi is er wijs mee! Vannacht gelukkig maar 1x eruit geweest. Nu duimen voor aankomende nacht.... Lautjuh: Nog meer kittens gekomen? Nonnie: leuk jasje! Ik zie alleen nergens wit Ka; Ik was heel dik en kreeg ook een krielkip TM: leuke taart! Ook een leuke dag gehad? Mermaid: mooie buik! Caro: lekker dagje dus! En zielig voor Noa van dr exzeem, hoop dat het helpt! Wij hebben ook Ziggo, maar ik zeg niks
Hej meiden, Ik kom effe zwaaien..drukke dag gehad gewerkt en vervolgens naar mijn ouders...pfff net thuis en ga nu lekker slapen! sorry tot morgen slaap lekker xxx
@ nonnie, je bedoelt het plassen? Nog steeds niet droog. Binnenkort mrt hem naar de osteopaat. @ lz, ook lekker.gefietst dus! Fijn dat het vannacht beter ging. Hier trouwens gisteravond de late fles weg gelaten en mevrouwtje sliep gewoon door tot half 9! Wel afgebouwd hoor, eerst geen pap meer maar alleen melk, toen om de twee dagen 30 cc minder en toen gisteravond dus van een halve fles naar niets.
hebben jullie dit topic gelezen echt bizar hoor! http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/267202-vrouw-draagt-30-jaar-oude-foetus.html
@LZ, foto van gerodi in de schommel??? ook al gek op ijs dus hahaha en ja tussen het roze en de paarse ruitjes zitten witte strepen, zoals ik al zei foto is niet duidelijk @CM, ja bedoelde het plassen, wat gaan ze er nu aan doen dan?? @chilleke, truste tot morgen! @hier, wij gaan strakjes ook naar bedje toe morgen een drukke dag voor de boeg!
Ik stond helemaal klaar met mn camera en toen.........batterij leeg Morgen gaan we het nog een keer proberen.... Ik hoor alweer hoesten boven...... ga zo maar slapen, kijken voor hoelang..
ben me toch blij met iets stoms.. had ik het subforum na de bevalling een vraag gesteld over pijn na een keizersnede ( heb nog steeds last daarvan ) en kreeg maar geen antwoord.. had het al opgegeven dat iemand het herkende, maar nu ineens 4 reacties van vrouwen die het herkende... waar een mens maar blij mee kan zijn he... Ga deze week toch maar weer eens ermee naar de huisarts een doorverwijzing naar de gyn vragen..
CM; de laatste fles.. wij zijn ook aan het afbouwen.. Ze krijgt nu rond 20u 20.30u meestal nog een flesje van 100 cc en 2,5 schepje voeding...