april mama's 2010, deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Trouwens...ik heb lau ophyves een krabbel gestuurd..maar daar is ze volgens mij ook al een paar dagen niet geweest!
    Begin het toch wel raar te vinden....al bijna een week niets gehoord...
    of ben ik de enige die zich zorgen maakt??

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Quschke: nee hoor, ik vind het ook vreemd van Lautjuh. Ze komt toch altijd wel regelmatig even langs.

4. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
  5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dat inderdaad plus wat Mermaid al zegt, aanrechttoeslag, maar dat is ongeveer een bedrag van 2000 euro per jaar dus zet ook niet echt zoden aan de dijk. voor het geld hoef je het niet (echt niet) te doen ;)

Jaaaa we hebben lekker gegeten - bulgursalade dus en sigara börek - met kaas gevulde gefrituurde deegrolletjes. En voortoe hebben we een softijsje gehaald MJAMMIE.

Caro wat fijn dat de verjaardag van Noa zo leuk was!

Natascha ach gos wat sneu dat ze zo ziek is

Chilleke lekker zo'n dagje dierentuin! Zag de foto's al; lief! Ik wil graag rotan, riet of steen :)

Quschke nee je bent niet de enige hoor maar denk dat we verder ook niks kunnen doen aangezien Nonnie het nummer ook niet meer heeft....afwachten maar

Hehe ik ben weer bij. Wij zijn vanmiddag lekker buiten geweest, bij mijn moeder in de tuin gezeten/met Irem gelopen :) en daarna heeft mijn moeder bij ons gegeten. Mijn zusje is 3 weken op vakantie dus anders moet ze zo vaak alleen eten, da's ook niet leuk.

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    WTF idioten mensen op te sluiten en beroven egt triest

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hey meiden, ik kom even langswaaien. Tis erg druk hier en vanmiddag ook nog even bij oma geweest.

Iig Surf gefeliciteerd met Kasper!!!!

Morgen overdag ben ik vrij, kom ik even wat langer kletsen.

Ik kan nog bomen cadeau geven, iemand interesse??

Iedereen fijne avond en tot morgen!

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg

Hier zijn bomenheel erg welkomo!!! Heb er geen een meer op mijn terrein staan:)

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Chilleke, leuk zo'n dagje dierentuin. Ik vind Rhenen trouwens wel één van de leukste dierentuinen. Ik ben dus wel benieuwd welke jij bedoelde die je leuker en mooier vind?

@ Natascha, balen dat hij kapot is. Tsja, dan helpt een spin ook niet meer. :(

@ YenD, vervelend dat Darren zo vervelend was! Hij is ook 6 toch?

@ Mermaid, jeetje! Wat een verhaal! Lekker als dat dichtbij is!:$

We hebben net lekker chinees gehaald. Doen we eigenlijk nooit, omdat Lukas het niet zo lekker vindt. Maar Steef was laat thuis, dus ik heb om 6 uur pannenkoeken gebakken voor Lukas en Noa een potje gegeven. Noa heeft als toetje ook nog een minipannekoek op. Nou, dat vond ze toch lekker joh!

Noa doet trouwens nu overal mee kroelen. Zo schattig! Ze heeft voor haar verjaardag zo'n gloeipopje gekregen. Als ik dan zeg "poppie kroelen" dan pakt ze hem en houdt ze hem tegen haar gezichtje en dan zegt ze "aaaahhhhh". Als ze met mij kroelt zegt ze dat ook altijd. Zo lief!:D

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nondeju :x! Nu vergeet ik wéér mijn tomaten te oogsten *GROM*. Dus als iemand nog niet bij mij is komen werken vandaag...verzoekje om mijn tomaten weer wat leven in te blazen ;).

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    quschke, nee helemaal niet! tis wel raar namelijk!

mermaid jeetje wat een verhaal zou je maar gebeuren...gelukkig geen gewonden

eylem, gezellig je moeder die is komen eten! vind dat ook leuk, helemaal niet erg :)

lz, nee geef ze maar aan quschke :p

zo iedereen heeft een cadeau gehad ;) als het goed is...hopelijk naar wens :)

hier staan de pfaffs op! :)

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    volgens mij ben ik net bij jou geweest maar niet allemaal maar een paar

cm, ik vind emmen erg leuk! en ik vind de zoo in antwerpen ook wel wat hebben ;)

maar kwam misschien omdat er veel in de verbouwing stond, speeltuin binnen was eruuug gaaf alleen nog niet voor GIjs :p

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Quschke: Ik heb je 2 pijnbomen gestuurd, je moet ze alleen even "opvoeden" whahahahah

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Haha, nu dus in ieder geval vier nog op te voeden pijnbomen. Heb er ook twee die kant op gestuurd!

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Done!

Ik baal trouwens echt, had net een taak af en kreeg iets van heksenelixer ofzo - meteen daarna knalde FS eruit en moest ik hem opnieuw opstarten en nu heb ik dat elixer dus niet en ook geen nieuwe taak :x:x:x

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Komen jullie (schoon)ouders trouwens met enige regelmaat bij jullie langs? Mijn moeder past natuurlijk elke week op Ayla en zowel mijn vader als mijn stiefmoeder komen wel eens even aanwippen. Maar mijn so....die komen dus echt noooooooooooit langs. Mijn sv is met pensioen en mijn sm maakt 2 ochtendjes in de week schoon, dus het is ook niet zo dat ze geen tijd hebben ofzo ;), maar toch moeten wij altijd daarheen. Best irri eigenlijk. En ik vind het ook wel jammer, want wij gaan daar dus echt niet elke week heen, maar op deze manier kunnen ze toch ook nooit echt een goede band met Ayla op bouwen? Ze hebben haar nu alweer meer dan een maand niet gezien....

17. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Als dat maar gaat lukken.....buren hebben de neiging ze omt ekappena ls ze langs komen....;)

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Quschke ik heb ook nog wat bomen, zal ze sturen!

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ok. Ik ben nooit in Emmen geweest eigenlijk. Net te ver weg vind ik. Antwerpen ben ik heel lang geleden geweest, maar vond het tamelijk klein. En die speeltuin binnen is ook superleuk. Lukas kan ik daar de hele dag wel achterlaten denk ik! Maar Gijs en Noa zijn daar idd nog wel iets te klein voor! Ik vind zelf Blijdorp helemaal niet zo leuk. Die is voor ons het dichtst bij, maar ik ga dan liever naar Rhenen of Beekse Bergen.

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Niet accepteren ;) dat doe ik soms ook als iemand wil oogsten ofzo

Deel Deze Pagina