april mama's 2010, deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    thanx allemaal!!!! Heb ik weer wat te hakken...als ik ze opgevoed krijg!!! Ben nog altijd op een beer aan eht wachten:cool:

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    maar je weet toch niet wat hij wil gaan doen?? dus toen ik het zag probeerde ik het ook te stopen..maar ging niet meer... Of is daar wel iets voor mogelijk???

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem & Chilleke: Thanx voor het reanimeren van mijn tomaten :D!

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Quschke: Ik beloof plechtig mijn pleegbomen niet te kappen!

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Je hebt er 5 :)

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jawel, als je alleen met je muis op het poppetje gaat staan zie je blauwe randen om wat ze willen gaan doen. Dan kun je niet accepteren doen :) of in het geval van oogsten ofzo oogst ik het eerst zelf

7. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg

thanx..hoe komen jullie aan al die bomen???:(

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Dat wist ik helemaal niet! Weer wat geleerd! Thanx:)

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Mijn schoonmoeder past minimaal één keer per twee weken op de kids. Bovendien eten we daar bijna iedere vrijdag. Maar we gaan wel altijd daar naar toe. Ze komt weinig hier. Maar ze is dan ook wel erg druk. Ze werkt vier dagen, vrijdags past ze op de kleinkinderen, ze gymt, ze zit op countrydansen twee avonden per week en ze is zeer regelmatig weekendjes weg met de caravanclub.
    Maar ik snap wel dat je het vervelend vindt voor Ayla. Je zult dan op den duur echt wel een verschil gaan merken hoe ze reageert op jouw ouders en je schoonmoeder.

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Ach wat schattig dat Noa dat doet. Ayla gaat nu elke keer kletsen als we voor de spiegel staan. En ze heeft zo’n zachte vierkante bal (noem je het wel een bal als het vierkant is :() en daar zit een spiegeltje in als ze dan zichzelf ziet gaat ze hele verhalen vertellen. Echt TE cute!
    Lekker chinees. Hebben wij ook een eeuwigheid al niet meer gehaald.

@ Eylem: Oh wat klote dat ie vastliep. Bij mij net ook 3x achtereen, maar gelukkig niks kwijt.

Ik moet eigenlijk mijn nagels nog even lakken, maar ik heb er eigenlijk niet zo’n zin in. Ik doe het denk ik morgen maar…

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Zo...ik heb een mooie laan gemaakt met al jullie bomen:)

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou ja, als mijn s.o. zo druk zouden zijn als jouw s.m. dan begrijp ik het nog, maar dat is dus niet het geval. En ik snap het ook gewoon niet, als wij daar dan eens zijn, zijn ze altijd hartstikke gek met Ayla, maar het is teveel moeite ofzo om deze kant op te komen :(. Nou zijn ze altijd al wel zo geweest, maar toch... En ik ben het gewend dat mijn ouders gewoon aan komen waaien, of zelf voorstellen om ff een bakkie koffie te komen doen. Maar mijn s.o. moet ik dan echt uitnodigen ofzo en daar heb ik dan ook weer weinig zin in, want dan voelt het allemaal zo geforceerd ofzo. Nou ja, ze zijn gewoon heel anders dan dat ik gewend ben van huis uit...

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hier is het eigenlijk wel hetzelfde...het enige verschil is dat mijn schoonmoeder 1,5 uur hier vandaan woont.
    Ik merkte met Sven's verjaardag al dat Justin heel enthousiast op mijn ouders reageert en bij mijn schoonmoeder ongemakkelijk op de schoot zat.

Bij mij thuis zijn we ook gewend dat iedereen komt aanwaaien voor een kopje koffie...en wij zijn ook heel vaak daar!Gewoon lekker ouwehoeren en dergelijke...dat was bij mijn schoonmoeder ook niet toen ze wel nog hier woonde. We zagen ahar alleen met verjaardagen en dergelijke.

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mermaid: Ik kan er niet over meepraten, want Gerodi gaat hier elke week naar beide oma's. Wat vindt Arco ervan? Hij lijkt mij de aangewezen persoon om te zeggen dat ze best een keer "zomaar" lang mogen komen...

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ah, dat is ook lief he, als ze gaan kletsen tegen de spiegel!

Ben je eigenlijk al een beetje gewend aan een leven zonder nepnagels? ;)

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Emmen ZOoo ruleszz haha moet ik wel zeggen he als inwoner van emmen ;)

17. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hello ladies!!!

@mermaid, balen van de schoenen :x hier komen mijn ouders 1x in de week langs en de week erna wij bij hun.. mijn so daarentegen koemn niet mits ik ze bel wnat hierheen komen is teveel moeite ofzo maw hetzelfde als jouw so.. als wij niet naar ze toe gaan zien ze alyss ook gewoon niet..dan maar niet hoor, ben zowiezo klaar met mijn so maar ik ga nog voor alyss..ben zijn zus heeft alyss zelfs alleen maar gezien met de geboorte tijdens kraambezoek daarna niet meer..:cool:

@chill, fijn dat het leuk was! lief dat je aan ons dacht toen je langs mijn city reed :D

@pams, lekkere vent heb jij hahhaa hier was het andersom ik was degene met een gat in me hand als er geld was gaf ik het uit dus heb gfelukkig geen ervaring met een man die het uit geeft maar kan me het goed voorstellen.. antwoord op je vraag: extra KGB, extra zorgtoeslag en wat ik heb gekregen omdat ik zelf gestopt ben met werken heb ik nog een doorwerkbonus gekregen: Doorwerkbonus
    en de inkomens afhankelijke combinatie korting: Inkomensafhankelijke combinatiekorting
    uuhhmm dat was het wel geloof ik..en ja bij huurhuis extra huurtoeslag geloof ik maar dat gaat hier niet op want zit in koophuis..

@surf, gefeliciteerd!!

@de rest ben het weer kwijt! solly!!

@hier, kamertje van alyss is af maar ik zit op de laptop dus jullie krijgen alleen 3 na foto's van me..oude situatie was alles creme geverfd met donkerbruine kozijnen... nieuwe situatie in volgende post ;)

18. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    quschke, hekje er om heen bouwen voor de zekerheid? :p k zal ze niet kappen

cm, ja maar ben der nou 2 keer geweest en ik vind het wel wat hebben in emmen, vooral het pinquingedeelte. loop je tussen de pinquins ;) dus als je een keer in de buurt ben ;)

mermaid...ja als het niet vanuit mij komt komt het er ook niet van. naar mijn schoonma gaat hij 1 keer in de week, oppassen. en schoonvader tja....daar zou ik het liefste zo weinig mogeljk naar gaan... ;) niet voor hem maar voor zijn vrouw. ach..
    maar goed... vind het ook lastig. je eigen ouders blijven toch meer eigen :)

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nonnie HUH die doorwerkbonus is voor mensen van voor 1948. Oude mama ben jij dan :D

Deel Deze Pagina