hier een bij elkaar verzameld zooitje maar goed, wij wonen nog niet zo heel lang echt samen en het geld ging merendeel op aan Gijs zijn kamer maar goed... als we een nieuw huis hebben gaan we langzaam over naar een stijl...we hebben veel grenen (wat ik dus wel mooi vind) en ikea maar goed..banken vind ik belangrijk en een nieuwe eettafel en stoelen...maar ja effe wachten nog
yend slaap lekker thomas wil zo naar bed...dus ga dan over op gsm dus niet TE snel kletsen want reageren gaat lastig
Bij ons is het ook een bij elkaar geraapt zooitje. We hebben in 2008 een nieuwe salontafel en tv-meubel gekocht, allebei van de Ikea en van dezelfde serie. Afgelopen zomer hebben we een nieuwe bank gekocht, maar nu vind ik de salontafel er te groot bij en wil ik eigenlijk een hocker ipv de salontafel. Binnenkort dus even naar de Trendhopper om na te vragen of ze van die bank die we hebben ook een hocker hebben. Dan hebben we nog een heel oud, roze geverfd kastje die ik destijds voor 30,-- bij de kringloopwinkel heb gekocht (die willen we dus vervangen door die kast in de link) en een te kleine eettafel met klote stoelen. Die staan dus ook op de planning om te vervangen, maar ja, da's allemaal duur hè .
ja dat is het hem ook, voorheen keek ik gewoon met hem mee maar sinds ik zp heb kijk ik niet meer mee, hij mist het gesprekken en kletsen samen op de bank maar ja als thuismama moet ik eerlijk toegeven dat ik weinig te melden heb, ik verveel me niet maar hele gesprekken vallen er niet met mij te voeren als je al zolang bij elkaar bent..bij vrienden op bezoek ofzo zit er ook niet in want OF ze hebben geen kinderen OF ze zijn jong en wonen nog thuis... maar dat word vast allemaal anders zodra alyss wat ouder word.. moet zeggen dat ik ook niet veel meer op visite ga want alle "vrienden" die ik had zijn weg sinds alyss er is..heel vreemd maar heb nog maar 3 vriendinnen over maar ja die werken allemaal etc..
Is ook lastig. Misschien kun je afspreken dat jullie 1 avondje in de week gewoon voor elkaar reserveren, filmpje kijken, hapjes, drankje en geen computer ofzo? Weet niet of dat het oplost hoor of misschien doen jullie zoiets al. Ik ga ook weinig weg, behalve naar mijn moeder dan, maar verder weinig vrienden en degenen die ik heb wonen ver weg (Enschede, Rotterdam, Arnhem - ook niet echt naast de deur).
Meiden ik ga ervan door, Irem heeft net gedronken en manlief is werken, dus ik ga lekker genieten van een groot bed voor mij alleen, haha. Trusten!
truste eylem geniet van je grote bed wij gaan ook naar bedje toe! truste allemaal en tot morgen!! werkse voor de meiden die moeten werken morgen!!
Nonnie begrijp je wel. Lastig dat jullie niet echt vrienden hebt waar je op visite kan en kwijt geraakt ben niets aan te doen helaas. Hier gelukkig niet meegemaakt. Maar ik probeer ook bewust en avondje samen te plannen maar het schiet er wel eens mee in. Meiden slaap lekker wij liggen ookal op bed. Trusten xxx
Belastingdienst teruggave ik kan niet wachte hahahahah Wijgaan super vette nieuwe hoekbankk ervan kope. Ik ga ook slape trusten iedreen
goeiemorgen meiden hier een lekkere nacht gehad alleen weer met hoofdpijn wakker volgens mij heb ik een voorholteontsteking! noa heeft nu toch echt de waterpokken gister toen ze naar bed ging zat ze onder een paar pokken en nu is ze net wakker geworden met meer waterpokken zo even googlen wanneer ze gaan indrogen en tot wanneer het besmettelijk is want donderdag is mijn sm jarig en me sz komt ook die bijna 20 weken zwanger is