Ja, had ik ook al opgezocht, maar dan moeten de vlekjes op armen en bene starten en pas als allerlaatst op de buik zichtbaar zijn...Tomas heeft ze alleen nog op de buik...5de ziekte hou ik goed in de gaten omdat die voor mij als zwangere gevaarlijk is...
@ Franka, wij hebben er voor Lukas één van Koelstra gehad. Ik vond hem heel fijn. Had een goede ligstand. Alleen wel twee handgrepen ipv een stang, maar met stang kan zou hij ook niet als paraplu op kunnen worden gevouwen en zit je al snel aan zwaarder en een apart soort buggydrager voor op de fiets, omdat hij dan breder opvouwt.
franka waterpokken moeten binnen 24 uur vermenigtvuldigt zijn en er moeten binnen 24 uur blaasjes op zitten
Oh hahaha, sorry, zie in je onderschrift dat je al 18 weken bent! In mijn gedachten was je net een week of 11 ofzo! Time flies!
Daar heb je een heel goed punt! Had ik nog niet aan gedacht! Zat zelf ook te denken aan Koelstra of dus die Nuna...Koelstra is wel een stuk goedkoper en ik verwacht hem toch niet veel te gebruiken...Is alleen voor Tomas als de kleine er straks is en mijn man mee op pad gaat, dat Tomas ook kan zitten als hij moe wordt van het lopen
Thanx! Dan kan het dat dus niet zijn...Is nu sinds vrijdag ofzo en lijkt niet echt erger te worden...Misschien warmtebultjes ofzo...
zou ook best kunnen hoor bij noa heb ik trouwens erg vaak gedacht dat het de waterpokken waren maar elke x verdwenen de bultjes tot ik gister weer bultjes ontdekte en ze vandaag een stuk meer zijn en er blaasjes opzitten
ik ben fietsen kan helaas niet mee praten over waterpokken tot zo dames en LZ als ik terug ben en alyss op bed ligt zal ik je onkruid wieden
Met duwstang is wel lastig want die kunnen meestal niet klein opgevouwen en dat ze dan op de fiets meekunnen.. En die NUNA vouwt dus wel kort op maar wel vrij breed en die moet je dan (wat wel stabieler is) aan de achterkant van je bagagedrager bevestigen. (en eerlijk gezegd vind ik hem ook niet mooi ) en de Mutsy spider dan?