Raar dat je er nog steeds last van hebt, dat zou nu toch wel over moeten zijn... Hopen dat ze je snel kunnen helpen! CM: hier al een tijdje laatste fles om 19.30, maar met slapen nooit last gehad> vroeger wakker
@LZ, truste! hoop dat je door mag slapen! ben benieuwd naar de foto morgen! @kris, wat fijn herkenning kan me voorstellen dat het een opluchting is! hier helaas geen ervaring! @CM, oh ja fles afbouwen, hier krijgt ze hem al uuhhmm 4 weken niet meer ofzo? weet het echt niet meer maar is al effe geleden iig.. dus nu nog maar 2 flessen 1 in de ochtend 200cc en 1 in de middag 150cc beide gewone melk.. @hier, ga naar bed manlief is al boven! tot morgen dames!!
@ nonnie, ze gaat proberen blokkades in zijn bekken en onderbuik weg te masseren. Werkt het niet, dan gaan we een plaswekker proberen. @kris, lijkt me ook niet goed je daar nu nog last van hebt. Toch idd ff naar de huisarts of gynaecoloog gaan. Veel plezier morgen! @ laatste fles,.die kreeg ze hier nog om 11 uur. Nu dus om een uur of 7 de laatste. @ lz, ik duim voor een goede nacht voor jou! Ik Ga Nu slapen. Weltrusten!
Goeiemorgen, Ik spring effe vanaf hier in Iedereen een goeie nacht gehad en nog plannen vandaag? lau zag dat je kat bevallen was, zijn het er bij 2 gebleven?
Goedemorgen.... Hier een lekkere nacht..heb toch nog goed geslapen maar bennog steeds knal rood. Vandaag niet zo heel veel plannen...we krijgen wel nog bezoek. Eerst maar eens Justin in bad doen en ons zelf aan kleden!
Oh hahaha ja ik weet niet, met van die roesjes en net wat tuttiger dan onze smaak, wat je ook wel vaak bij die postorder bedrijven ziet, dat genre. En Hemelvaart is euh geen idee. In mei meestal. Zal het rooster van mijn man even checken...oh 2 juni pas, komt omdat Pasen ook laat is dit jaar. Gaan we al bijna op vakantie
Precies, de regenkap, en fietsen in de regen doe ik maar niet, denk dat Irem er dan niet veel meer aan vindt. Oh en een excuus om iets te kopen is ALTIJD goed
LZ, gelukkig dat het wat beter gaat met slapen! Caro jeej wat goed, geen late fles meer! Kris kan me voorstellen dat je blij bent dat je niet de enige bent....hopelijk kan de gyn je verder helpen! Veel plezier vandaag! Chilleke goedemorgen!! Quschke, hopelijk trekt het rood wat weg, heb je er veel last van? Zoooo en goedemorgen dan maar! Hier redelijk geslapen, Irem een paar keer gehoord, maar goed, ze zit ook echt goed dicht dus niet zo gek. Wat dat betreft viel het nog mee. Nu aan het ontbijt, straks even lekker badderen met mevrouw en verder geen plannen....Ligt ook een beetje aan het weer. Het ziet er nu nog wel aardig uit maar had begrepen dat het vanmiddag minder wordt. We zien wel. Voorlopig ligt manlief nog gestrekt dus gebeurt er hier weinig . Het is een grote troep in de keuken maar ik doe net of ik het niet zie
hhaha..die troep is er hier ook...maar moet toch echt even opruimen...we krijgen bezoek! Maar vaatqwasser heeft algelopen en is alweer leeg! Begint toch wel wat last te krijgen...bh bandje schuurt erover...heb gisteren neckholder bh aangehad en nu gewone....
justin is in bad geweest en ligt alweer een in bed....ik ga even wat in huis doen...heb me toch een berg strijk goed staan!!! * zucht...*
morgen allemaal! hier een lekker nachtje, ze werd om kwart over 7 wakker en manlief het tutje erin gedaan en is zelf ook naar beneden gegaan, alyss en ik hebben tot kwart over 9 geslapen heerlijk!! maar ben nu wel lui.. net kwam mijn vader even snel iets afgooien dus die riep al hoii bij de poortdeur (achterdeur staat al open) dus de honden dolenthousiast springen op van hun plaats maar die grote was even vergeten dat ie om moest lopen omdat alyss voor hem stond maar blijkbaar had ie daar geen zin in of had stront in zijn ogen want hij denderd zo vol tegen haar aan en dat resulteerde natuurlijk in een val partij maar wel precies tussen tafel en bank dus daar was ik dan nog enigszins blij mee, maar alyss was zich rot geschrokken zou ik ook doen hoor als een hond van 50 kilo over je heen denderd maar goed die grote ligt nu dus al een kwartier op zijn kleed voor straf want enthousiast of niet hij hoeft niet express over mijn meisje heen te denderen :x vanmiddag even naar de stad, vit D druppels en dentinox halen en misschien even in de draaimolen..
@eylem, ja zo snap ik hem met duits, die roesjes is totaal niet mijn smaak maar vond het jasje wel stoer zeg maar.. succes met opruimen! is manlief al wakker?? @quschke, waarom doe je dan niet dezelfde BH aan als gisteren?? veel plezier vanmiddag!
Goedemorgen, Hier ook een keuken met troep, maar ik zie het niet vanaf hier, mooi zo.. Wat een dramanacht weer... Buiten het hoesten, draait meneer nu steeds op zn buik, waarschijnlijk omdat ie dan denkt dat ie minder hoest... Hierdoor valt zn speen eruit, zit ie vast what ever... Maar er dus tig keer uitgeweest... En ik hoest nu dus ook... Iedereen alvast een fijne zondag!
Omdat ik die gisterenavond in de was heb gegooid en die nu in de wasmachine zit...daarna ben ik me pas gaan aankleden.... Ja ik weet het...dom dom
Toen Justin verkouden was...draaide hij ook continu op zijn buik...Zouden ze dan beter lucht krijgen ofz o??
@quschke, ja das niet zo slim hoelaat komt je visite? @LZ, balen zeg! juist nu het wat beter leek te gaan!
Geen idee hoe laat ze komen....zo maar eens een sms sturen..denk rond 3 uur of zo....Als ze neit afbellen....Zouden eigenlijk vrijdag al komen....