Jammer!! Ik denk dat het die bloemen zijn die je wel eens krijgt als je wilde bloemen weg haalt, dan krijg je zo'n balkje boven in beeld en daar staan dan 5 of 6 soorten bloemen, ik denk dat je daarmee een boeket moet maken door ze in te ruilen. Weet het niet zeker maar das het enige wat ik kan bedenken.
eerste gedeelte van de strijk is gedaan, nu even afkoelen en dan weer verder. Het is boven op zolder warm!!!!! Dan te bedenken dat wij daar straks moeten slapen, heb nu al medelijden met mezelf hahaha. Ben trouwens heel lui geweest en de lakens van Milan alleen de bovenkant gedaan, de rest zie je toch niet.
crisis hierzo maar gelukkig komt mijn mammie zo langs om centjes te brengen ik zweer je dacht echt de 17e
Nou ja dat vergeet je dus gewoon nooit meer. Nu niet denken dat het altijd de 20ste erop staat want dat is alleen als de 20ste een werkdag is, dus onthouden: eerste werkdag na de 19e van de maand
ik zag dat ik ze al gebruikt heb haha maar hoe ik het gedaan heb! HIER graag LINT als cadeau ben bijna klaar met me huwelijk taak
Dan moet ik dus nog 1 soort bloem hebben, van de rest heb ik er veel alleen van die gele helemaal rechts in het balkje niks. Zul je altijd zien! Als ik iemand blij kan maken met die andere soorten dan hoor ik het wel en als iemand die gele rechts van het balkje over heeft dan wil ik ze heel graag hebben!
je bedoelt het kopje wilde bloemen onder collectie?? heb 5 gele dus kan je er wel 1 kado doen! als jij nog kadootjes kan doen hier graag satestokje of iets van aarde of verf, rotan kijk maar!
Oké, ik ga dalijk de cadeaus doen, dus als iemand nog verzoekjes heeft! Tm, ik heb jou genoteerd voor lint.
Nonnie, aarde verf of rotan.... check. (ben het allemaal maar even op een kladje aan het schrijven) Ga zo eerst Lukas even weltrusten zeggen en dan zal ik gaan FS'en!
zo alyss op bed, pap en mam geweest voor de centjes en ze hebben gelijk een mooie paarse hibiscus meegebracht en nu lekker hapje eten achter de pc (hoezo verslaafd ) en dan even de lappie aanzetten zodat ik op de bank kan ploffen inplaats van de vaste pc..
ik weet niet of ik nog kan geven maar het staat genoteerd! Ik dus graag de gele bloem van de collectie wilde bloemen. Verder volgens mij alles waar je mee kan bouwen.
Ik heb Rotan, als het goed is was dat het, naar je verstuurd!! Bedankt voor de bloem! Zodra fs het weer bij me doet laat ik het je weten!