fs is er bij mij weer is mee gestopt, probleempje met de computer en shockwave. Dus ik ga weer eens even wat strijk weg werken.
Nonnie, lief van je mama dat ze geld kwam brengen! Ingrid strijkze! Rustig hier! Wij hebben een lekker middagje gehad, buiten gewandeld, kwamen mijn moeder nog tegen en meteen een babyschommel gehaald die mijn moeder gaat geven voor Irems verjaardag. Dus dat oo weer geregeld. Inmiddels liggen zowel Irem als manlief te slapen en ik even rust, erg fijn!
pff vorige week een week vrij gehad! nu weer gewerkt wat een k*t sfeer hangt er al tijden zeg bah f.s ik kan niet verder ik ben afhankelijk van jullie kado''s en veel geld moet ik gewoon in gaan zamelen
Ik kan ook niet op FS!!!! Shit zeg, ik heb maar een kwartiertje voor Greys begint. Dus als hij het voor die tijd niet doet, moeten jullie ff wachten tot later vanavond. Ik heb bouwmateriaal nodig. En 1 lint heb ik nog nodig.
hier ook geen FS was al bang dat ik van de bank af moest komen en terug meost gaan naar de vaste pc maar dat is gelukkig niet het geval hij doet het gewoon bij niemand niet goh zullen we het dan eens over de kids hebben??
pams, hoe is het gesprek met manlief gegaan over dat geld??? of had je dat al verteld en heb ik het gemist
@ Surf: Wat een leuke foto van Kasper. @ Ingrid: Lekker dat je 50% kan gaan werken. @ Pamsie: Balen dat er zon slechte sfeer hangt op je werk. Ayla op bed, keuken opgeruimd, koffie gedronken, zp bijgelezen, dus nu zo eerst even mijn nagels lakken en mijn bos bijwerken. Zal wel weer allemaal onkruid staan :x.
Als we het dan toch eens NIET over FS hebben Ik ga voor Irems verjaardag zelf taart bakken, er komen toch maar een stuk of 10 mensen en dan vind ik het een beetje zonde van het geld om daarom taart te bestellen. En ik heb eerste paasdag toch niets te doen . Nou wil een appeltaart en een chocoladetaart gaan bakken. Hebben jullie nog ultieme succesrecepten die ik absoluut niet mag missen?