Goedemorgen! Ik kop m dr gelijk in....graag bouwmateriaal!!! Quschke: spannend!! Moet lukken toch! Ik ga zo even al jullie verzoeken aflopen.... Geniet van de zon!!!!!!!!!!!!!
nonnie, kebabje komt er zo aan nou ik ben weer terug, was nog effe spannend want mjn tank was leeg...maar nu weer gevuld. was wel effe leuk kon ik gijs showen hahaha ik ren weer effe naar het bos
Mochten jullie ontzettende kapdrang hebben, jullie mogen ALLE bomen kappen, ik word er GEK van hahahahahaha
Nou als ik naar sommige bosjes kijk, dan hebben die er echt last van.... Geen boom meer te bekennen whahahaha Hoe doen jullie dat. Ik ben meer bezig met die rot beren....
ben ik weer, MET bericht van lautjuhhh hey meis, ik hoorde dat jullie je zorgen maakte, t gaat wel redelijk hier, laetitia heeft een schimmelinfectie aan haar schaamlipjes te pakken en dat in combinatie met de griep.. 4 mei heb ik hier weer internet ga van de week even langs mijn moeder en dan plaats ik hier wel even een berichtje groetjes lautjuhhh @LZ, ik kom vanmiddag kappen want heb een kind aan me broekspijp @hier, net boodschapjes gehaald, net lekker buiten gezeten en nu even spelen daarna broodje en naar bed..
geen idee, gewoon veel f.s-en hahaha maar je kan vrienden inhuren om een boom te laten kappen verder ben ik ook gewoon zuinig met mijn voedsel dus gebruik dat alleen indien echt nodig...heb nu ruim 3000 voedsel maar wil jij toevallig niet 3 aubergines planten (kijkt je heeeel lief aan) moet nog 3 auberigines water geven en dan is mijn taak klaar ik huur je dan wel in dan heb je het geld
is ookw at ik had alles geprobeerd om met lau in contact te komen, oude privemail terug gelezen, aan zp gevraagd of ik oude privemail terug kon halen die verwijderd was en ik heb zelfs de hele auto op zijn kop gezet voor haar nummer en als klap op de vuurpijl heb ik een wildvreemde gebeld die indezelfde straat woont met dezelfde achternaam maar helaas...tot ik beacht dat ze iemand van zp haar nummer zou pb'en ivm de katjes die zij over zou nemen dus heb ik iemand van zp gepb't met de vraag of ze lau mijn nummer wou geven zodat ze mij even p de hoogte kon brengen..maar goed het is gelukt ik heb contact met lau...
grrr gijs was net 5 min in slaapgevallen in de auto...en ligt nu weer op bed...maar mooi niet dat hij gaat slapen pfff
Ik zal aubergines planten, maar alleen voor jou. whahahahaha Fijn iets te hebben gehoord van Lau, via sherlocknonnie! Zielig voor Laetitia.... Ik heb 0 energie, schiet op he! whahahahahahaha
Goedemorgen/middag! Gelukkig iets van lau gehoord, sneu voor Laetitia. Veel fs, ik ga vanavond pas dus vraag dan jullie verzoekjes wel voor de kadootjes. Ik wil graag bouwmateriaal maar nog liever energie zodat ik vandie bomen af kan komen. Ga zo Julian en Milan een 3/4 broek aan doen en een schoon shirt en dan even naar de winkel lopen. Milan loopt elke dag dat de zon schijnt al met een t shirt en Julian ook als dezon niet schijnt.