april mama's 2010, deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    Hey,

Meiden ik kom even binnen vallen. Ik werd vanmorgen namelijk wakker met last van duizeligheid en misselijkheid, dus ik wilde een zwangerschapstest doen maar die had ik niet meer dus ik heb een ovulatietest gedaan, ik weet het dat is geen zwangerschapstest. Maar er stonden gelijk twee streepjes,

Nu ga ik dus aan het twijfelen, zou het de pcos zijn, een ei sprong of een zwangerschap!!

Michel gaat vanmiddag een zwangerschapstest halen.

Dus wordt vervolgd

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

oe spannend! heb geen verstand van ovu testen dus kan je niet helpen maar hoop voor je dat het raak is!!

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@zieke kindjes ahhh beterschap voor ze!

@Nonnie lekker uitgeslapen dus

@eylem haha lekker laten staan die bende dan :p

@ quschke irritant dat bh bandje!

@hier laetitia werd gewoon pas om 10 over 10 wakker :O dus we hebben heerlijk mogen uitslapen! vandaag beetje was wegwerken opruimen en spelen met laetitia..
    Met de poes gaat het goed ze zijn nog steeds met 2 :) echt het zijn schatjes haha

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: leuk dagje gehad gisteren. Kan Lukas nu helemaal goed wakeboarden :D. Hopen dat de osteopathie gaat helpen.

@ Kris: Fijn dat je reacties hebt ontvangen in je topic. Idd maar even een afspraak maken bij de ha of gyn ofzo.

@ laatste flesje: Ayla krijgt nu rond 19.30 uur nog een flesje 120+4, van de week maar eens verlagen naar 90+3 en dan rond haar verjaardag helemaal zonder proberen.

@ Pamsie: Oh jee, spannend zeg. Ik duim mijn duimen blauw voor je dat het door een zwangerschap komt. *duim*duim*duim*duim*duim*

Ayla heeft vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot 09.00 uur en wij dus ook! Na Ayla’s ochtendslaapje even langs mijn vader en stiefmoeder. Ik heb net de eerste van de 2 ananassen geslacht, dus daar krijgt Ayla wat van straks. Ben benieuwd of ze het lekker vind. Ik heb ‘m uiteraard al even voorgeproefd :D en hij was heerlijk zoet.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Pams jeetje wat spannend zeg! Hou ons op de hoogte!

Mermaid ik ben benieuwd naar je ananas avonturen :D . Irem heeft net aardbei gegeten, ze wilde het een hele tijd niet maar nu ging het er toch goed in.

Lautjuh fijn dat alles goed gaat met de poes, leuk 2 kleintjes!

Hier klaagt man dat hij ook ziek wordt ;) :x

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Aardbei heb ik nog niet geprobeerd. Ik wacht even tot het wat meer het seizoen ervoor is en je er niet door je neus voor betaald ;).
    Altijd fijn een zieke man, of een man die denkt dat ie ziek is of vast en zeker gaat worden...

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Gister bij de Lidl was een bakje 1,50 dus dat valt mee en er zit zowaar smaak aan ;). Maar echt in het seizoen zijn ze lekkerder inderdaad.

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ananas is goedgekeurd :D.

9. nonnie26

@ananas, vind alyss niks aan

@aardbei, eet ze haar vingers bij op net als bij meloen..

@lau, lekker uitgelsapen zeg! succes met huishouden vandaag!

@mermaid, zoo ook lekker uitgeslapen!

@eylem, oh altijd fijn mannen die piepen dat ze ziek zijn/worden

@hier, alyss even 2x op bed vandaag, vriendin van ons loopt vanmiddag mee met een modeshow in de stad om 14.00 en alyss slaapt normaal van 13.00 tot 15.00 dus heb haar nu net op bed gelegd en het is stil! dan vanmiddag nog maar een uurtje om 4 uur naar bed ofzo..als ze dat wil ;)

wasje gedraaid, keuken opgeruimd, en boven de was weggewerkt in de kasten en lades dus alles is weer opgeruimd.. vanmiddag als we terug zijn uit de stad even verder in alyss haar nieuwe kamer restant zooi naar zolder gooien zodat de kamer leeg is en klaar is voor mij om te gaan schilderen van de week..heb er zin in want het word echt mooi dat weet ik zeker!!

10. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @pamsie: Ojee wat spannend! Ik duim hier ook voor jullie mee!!

@mermaid: Ananas...jammie. Hier ook een succes, net als meloen! Aardbeien ga ik idd ook eens halen...eerst even wachten totdat ze wat goedkoper zijn.

@nonie: een gezellig dagje voor de boeg!!

Hier even buiten staan babbelen met buurvrouw...Justin slaapt nog steeds...al sinds 9.45!:$

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Pamsie: wat spannend!!! Ik duim! Laat die man opschieten whahahaha

De aardbeien waren ook in de bonus, heeeeel lekker!

12. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

meiden
    ik kom even binnenvallen !
    bijlezen doe ik vanaaf wel
    me vriendin komt zo met haar gezin

maar thobias is onwijs verwent
    en hij heeft lopen meppen in zijn taart!!!
    men men men de slagroom vloog in het rond hahahaah

foto's volgenn vanavond wel!!

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    super dat hij zo'n leuke verjaardag heeft gehad! End at hij zo van zijn slagroom taart heeft genoten:p

14. nonnie26

@quschke, zo zo justin heeft er zin in!

@TM, wat leuk dat thobias zo heeft genoten ben benieuwd naar de foto's!

@LZ, zijn de aardbeien deze week in de bonus??

@hier, even picasa opgeschoond want alles stond 3 dubbel dus ik de andere 2 mappen maar verwijderd van elke map, maar daar trapte picasa niet in en gooide de 3e map er ook uit! was ik toch even al mijn foto's kwijt vanaf januari! :$:$ *paniek* *paniek* HELP!!!!!!

gelukkig stonden ze nog in de prullenbak dus snel weer teruggezet en maar even alles op sticky gezet, de foto's van geboorte tot december stonden op de vaste pc en op sticky maar van de laptop januari tot en met nu, had ik nog niet op sticky gezet, echt waar zeg het zweet brak me uit aan alle kanten :)

15. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Dan zou hier iid ook paniek uitbreken!!!!
    Het is ons 1 keer gebeurd. we hebben altijd 2 vaste pc's gehad...met in alletwee de pc's 3 harde schijven en uitgerekend de harde schijf met foto's van 7 jaren crashte!!! Ik helemaal in paniek! Gelukkig heeft manlief nog veel foto's weten terug te vinden.....helaas niet allemaal.
    Nu staan alle foto's op 2 harde schijven en 1 externe harde schijf!

16. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Er word iemand wakker hier dus wij gaan lekker lunchen!!

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Nonnie: volgens mij was dat afgelopen week... Ik heb ze nl deze week gehaald...

18. nonnie26

@LZ, oh jammer, anders was ik ze vanmiddag nog gaan halen maar ga wel even kijken misschien zijn ze er nog!

@quschke, oh das ook balen! ben wist niet wat hem overkwam toen ik begon te gillen en de tranen in mijn ogen stonden dacht even dat ik kapot ging, zoveel leuke foto's de laatste tijd!! :):)

19. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ja zou dat ook hebben! Ben zo'n foto freak en toen was alles weg! Echt paniek in de tent!
    Als hier iets gebeurd in huis...brand of zo dan hoe fik nua lleen maar de externe hard schijf te pakken;)
    Hoezo control freak;)

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Pamsie: Enenenenenenenen.... al getest?!

Wij gaan even naar mijn vader en stiefmoeder. Tot later!

Deel Deze Pagina