Quschke: GEFELICITEERD!!!!!!! Nonnie: wat een schattige fot! MamaX: hoe kan dat nou?? Zomaar verdwijnen? Jeetje.... sterkte morgen.
lekker hoor mamax geniet er maar van wij ook heerlijk gegeten, andijviestampot Gijs vond het ook heerlijk! ik heb lekker de bank en tv voor mezelf vanavond glee en modern family
ik heb ook alles voor me eigen lappie al opgestart en poef staat al naast de bank met drinken en lekkers, let the evening begin maar ga wel vroeg naar bed denk.. alyss in bad en bed geweest en zo effe met me mannetje bellen! hoe doen jullie dat voor degene met een groot bad: alyss wil de hele tijd staan in bad maar ben zo bang dat ze uitglijd en wassen zit er dan ook niet in
Hier nog geen last van..Justin blijft (nog) netjes zitten! HIer ben ik nog even gst van gisteren aan het kijken. Justin gaat zo het bed in..die is kapot moe...maar het puntje van tand 3 is er!!
FS: heb gewoon voor alles ontzettend veel geld nodig..en kan niet veel doen... hoe verdien k het snelste geld??
gewassen oogsten en zaaien, en fruitbomen blijven oogsten nonnie,wij hebben geen groot bad, gijs zit in kleine badje in badring, gaat dus nergens heen
@quschke, ik ga altijd oogsten ofzo bij de buren want dan krijg ik geld maar kost het me geen energie.. @chill, ja klinkt leuk maar badring heb ik pas verkocht want het was al krijsen als ik haar erin zette, en kleine bad wil ze de hele tijd op haar buik draaien en dat gaat niet..en grote bad probeert ze uit te klimmen
Gerodi staat nog niet, dus geen last van.... Ik heb steeds te weinig energie, hoe kan ik dat het snelste sparen??
Ben al bij iedereen geweest, dat is zowat het eerste wat ik doe elke dag Vandaag ook van bijna 500 naar 0 gegaan. Ben zo druk met alles, dat ik binnen no-time weer op 0 zit.....