april mama's 2010, deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ik heb een back up bij mijn ouders liggen van alle foto's das pas control freak, als er hier brand uitbreekt dan ben ik bang dat ik niet aan mijn externe harde schijf denk maar aan mezelf, ben, alyss de honden, en daarna pas pakken wat ik pakken kan..dus ben bij dat mijn ouders een volledige back up hebben liggen hahhahahaa

@mermaid, veel plezier!

@hier, alyss slaapt nog steeds en ze lag er al in om kwart voor 11 :(

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@foto's wij zijn die van de kraamtijd kwijtgeraakt.. maar gaan van de week evn met het kaartje van de camera naar een foto winkel in de hoop dat ze ze terug kunnen halen..

@ mermaid veel plezier vanmiddag

@ Nonnie zo slaapkopje! :)

@hier net lekker gebruncht.. was erg lekker stokbroodje filet american met brie mjamm.. verder nog weinig uitgevoerd hahah

3. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Manlief van me: GEgevens terug vinden op een kaartje is zeer moeilijk....hij geeft je weinig kans....:)

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hallo hallo!

Ik heb te vroeg gejuichd om die laatste fles. Vannacht om half 3 was madam klaarwakker. Met geen mogelijkheid weer in slaap te krijgen. Tot ik dus een flesje van 120 gaf, toen ging ze gelijk weer slapen. Nou ja, vanavond toch maar weer zonder proberen en dan zien we het vannacht wel!

Verder lekker rustig aan gedaan vanmorgen. We gaan vanmiddag naar het bos (hopend op droog weer) en dan naar het pannenkoekenhuis. Heb er wel zin in! Even lekker weg met z'n viertjes. Lange wandeling zit er niet in met mijn enkel, maar Lukas vindt het toch veel leuker om gewoon wat te klimmen en klauteren in het bos, dus dat moet wel lukken.

Noa heeft nu trouwens ook een tweede ontstoken eczeemplekje. Zo zielig! Ben nu dus per dag drie keer dat zalfje erop aan het smeren en verbandjes aan het verschonen. Dat is nog een heel gedoe, want stilzitten wil ze niet en het liefst trekt ze met haar andere handje gelijk het verbandje er weer af, voor ik kans heb gehad het vast te zetten.

@ Mermaid, nee hoor, Lukas kan er nog niets van, dat waveboarden! Hij maakt rondjes op het pleintje, terwijl hij zichzelf langs het muurtje voortrekt. Maar een "wave" beweging zit er nog lang niet in, dus dan het waveboarden zelf ook niet. Ach ja, hij vermaakt zichzelf prima met oefenen, dus dan vind ik het allang best.

@ nieuw fruit, hier Noa druifjes gegeven, vond ze heerlijk! Ik ben nog niet zo avontuurlijk geweest met fruit. Banaan, appel, peer, kiwi, mango en mandarijn, dat was het wel zo'n beetje. En nu dus druif.

Oh, Noa is wakker, ik ga haar uit bed halen.

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@quschke damn... nou ja we hopen er het beste van... en anders baaal ik verschrikkelijk...

@Caro lekker rustig aan gedaan dus! lekker naar het bos :d

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Foto's gaan hier sowieso op mijn laptop en op de gewone computer, ik heb een externe harde schijf én ik zet ze ook bij mijn moeder op de computer, haha. Ja ik ben bang ze kwijt te raken! :) maar zo heb ik het toch wel redelijk afgedekt hoop ik.

Hier ligt Irem ook bed, lekker gegeten dus nu even lekker slapen. Verkoudheid gaat gelukkig al een stuk beter.

Trouwens, hoe geven jullie druiven? Irem is er gek op, ik snijd ze doormidden, haal de pitjes eruit en als ze groot zijn snij ik de helften nog een keer door. Maar het is best wel veel gedoe zo, maar in 1 stuk durf ik ze echt niet te geven. En appel? Irem eet alles zoveel mogelijk zelf maar appel blijft ze zich in verslikken. Meestal neemt ze een paar hapjes van mijn appel.

7. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Druif snij ik nog in vieren! De rest van het fruit ook in kleine stukken. Justin heeft pas 2 tandjes onder en heeft met fruit, zoals appel, moeite om het verwerkt te krijgen. Of mama moet bij ieder stukje een kwartier wachten...en daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in. Dus alles in kleine stukjes.

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @caro: nog meer eczeem bij noa....Das minder....en natuurlijk een hoop werk omdat allemaal te verrzorgen...zeker als ze ook nog niet echt mee werkt!

Lekker naar het bos....heerlijk! maar hier regent het al sinds 12 uur!
    Manlief is even met Justin weg dus ik ga even wat dingen voor mezelf doen..te beginnen met mijn haren te verven!

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Fruit: Ik heb gegeven: appel, peer, banaan, ananas, mineola, mandarijn, druif, kiwi.

@ Eylem: Druifjes doe ik ook halveren en de pitten eruit halen. Met zo'n hele druif ben ik toch bang dat het haar keel in schiet. Een appel rasp ik. Heb het gewoon eens geprobeerd te geven in een groot stuk, maar daar bijt ze dan een heel groot stuk af met haar 4 tanden die wat ze dan vervolgens niet klein krijgt en het dus maar in zijn geheel probeert door te slikken, met als gevolg dat ze er bijna in stikt. Maw...geen succes dus ;)

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Blij te horen dat Irem niet de enige die moeite heeft met appel :) had het ook al op andere plekken gelezen. Appel is natuurlijk ook wel erg hard.

Fruitrepetoire hier: appel, peer, banaan, sinaasappel, mandarijn, kiwi, druiven, aardbei. Mango 1 keer geprobeerd maar hoefde mevrouw toen niet, misschien inmiddels wel.

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Zo mijn haartjes in de verf en nu even gtst van vrijdag kijken.
    Raar hoor..zonder justin hier!!!

12. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ZO...Sven en Justin blijven nog lang weg....Dan is Justin nog niet moe:p

Mijn haartjes zien er weer piekfijn uit! Even lekker getut!!!

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hey nonnie...al weer terug?

14. nonnie26

ik heb wat gemist geloof ik?? waar is justin??

@fruit, hier heeft ze op: appel, peer, banaan, druif, mango, aardbei, frambozen, kersen..allemaal met smaak!

@eylem, hier snij ik de appel in 4 stukken en dan van bijv 1 stuk snij ik dunne! schijfjes die pakt ze zelf en bijt er een stukje af meestal de helft, kauwt er netjes op (misschien toch anders omdat ze er al 7 heeft inplaats van 2/4) en slikt ze door zonder problemen...

@hier, weer terug van de stad, alyss heeft zich prima vermaakt met de dweilorkesten ze zat weer te hupsen in de wagen met een big smile hahahaha, draaimolen is het niet geworden want er stond me toch een rij :$

nu zijn we aan het bedenken wat we gaan eten vanavond ;)

15. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Over het eten was ik me ook net aan het bedenken...weet het nog steeds niet!

Sven is met Justin naar zijn oom en tante.

Kan ik ook eens proberen...misschien dat het beter werkt om de appel in dunne plakjes ipv in blokjes te snijden!

16. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    alyssa zal wel moe zijn van al dat danse:p Of ligt ze niet in bed?

17. nonnie26

yep ik miste jou :):p

lekker getut dus!! ik moet nog steeds mijn nagels doen :) ach als het maar voor haar verjaardag is dan is het goed ;)

18. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    das lief:)

Nagels wil ik ook nog doen...maar is zo lastig met mijn werk...daar mogen we het niet....Dus denk dat ik wacht tot met pasen...dan hoef ik toch maar 2 dagen te werken...

19. nonnie26

nope, scharrelt hier rond en is de honden en ben aan het vervelen hahahaa..mama lekker rustig laten zp'en netjes opgevoed he hahahahaa

misschien wel wokken hier ofzo weet het echt niet

20. nonnie26

hier wel, blokjes stikt ze idd en bij een schijfje kan ze zelf bepalen hoeveel ze in haar mond doet en ze hapt er echt netjes een stukje vanaf..

is sven gewoon op visite dan of wat??

hier trouwens een belleblaas gekocht hahahaha alyss is er helemaal wijs mee en papa nog veel meer hahahaha wel sneu hoor denkt ze dat ze een luchtbel heeft is die geklapt :):(

Deel Deze Pagina