Ik ga maar eens proberen te slapen. Manlief is werken dus heb het bed voor me alleen! Trusten allemaal!
Haaii haaii!! Was ik gewoon bijna vergeten dat ik vanavond BHV herhalingscursus had kwam er vanmiddag op mn werk achter dus snel nog maar even oppas geregeld en ik ben dus net thuis haha.. Daar ging alweer mn avondje zp!! Ik lees nog ff bij en dan duik ik er lekker in! Ben er klaar mee voor vandaag Zag wel snel even op hyves dat Irem loopt! Onwijs gaaf!! Tot morgen! X
schoentjes met zachte zool, Allstars!!!! Hebben ze toen gekregen voor Julian in maat 20 en ze vallen redelijk groot en pasten Julian met maat 21 pas maar toen liep hij al gewoon echt goed dus heeft ze eigenlijk nooit aangehad Maw miss is dat wat om te kopen.
goeiemorgen meiden!! hoe is het hier? even tips voor iedereen die vandaag naar buiten gaan kindjes insmeren de zonkracht is 5 dus als je langer dan 20 minuten in de zon zit verbrand je!
ja hoor, momentje! Goeiemorgen! zo de vloer gestofzuigd en gedweild. nu effe wachten tot deze droog is en om half 10 komt mijn vriendin effe bakje thee doen! ik moet om 1300 werken (maar om 11.30 uur weg) en om 16.45 sollicitatie...ben benieuwd Gijs heeft zijn zomerse kleren aan, short en truitje met korte mouwen
goedemorgen! thnx voor de smeer tip, ik heb biodermal factor 50, en dean had vorige x super bruine benen na 15 minuten, dus het gaat zeker snel! ga zo het speelkleed op het balkon leggen dan kan hij lekker buiten spelen. Hij heeft gister zn speen ergens neer gegooit en nu kan ik hem niet meer vinden :S begrijp er niets van, zo'n rommel is het niet hier, maar hij is gewoon verdwenen!
tm, its done! nu snel oogsten yend, heb ik ook wel eens, al honderden spenen gekocht en dan kan ik er nu maar 4 vinden ofzo
Goedemorgen! Even een vraagje, wil iemand straks voor nonnie mijn paddestoelen tot leven willen werken zodat zij ze kan oogsten? Weet alleen niet wanneer ze ze wil oogsten. Ga nu nog even drie uur werken en dan kom ik vanmiddag echt mee kletsen.
Goedemorgen! TM ik smeer elke dag al in sinds dat de zon zo schijnt Chloe dank je wel!! MamaX veel sterkte en succes vandaag hopelijk is het niks! Chilleke spannend vanmiddag, veel succes! Hier heerlijk geslapen en uitgeslapen ook nog eens . Nu snel aan het ontbijt want mijn moeder komt om 9.30 en dan gaan we zwemmen! Helaas in een binnenbad , maar toch wel weer lekker, zeker voor Irem ook. Ik heb alleen zoiets raars....ik had wat kleertjes besteld op marktplaats waaronder een wit kort broekje van Dirkje. Had nog gevraagd of het broekje niet klein viel omdat Dirkje soms klein valt, maar nee, het broekje viel normaal. Nu heb ik het binnen en het broekje is maat 68 en ik dacht toch echt dat het een 80 was, aan een 68 heb ik natuurlijk niet veel. Dus de advertentie gecheckt, staat er geen maat bij maar hij staat wel in de categorie maat 68. Nu begin ik dus aan mezelf te twijfelen maar ik dacht toch echt dat er eerst maatje 80 stond. Heb de verkoper maar weer een mailtje gestuurd. Misschien is ze er zelf tijdens het inpakken van de kleding achtergekomen dat het geen 80 is ofzo en heeft ze de advertentie snel aangepast. Of misschien ben ik gewoon een doos en heb ik niet opgelet. Het is in ieder geval jammer....maar misschien past Irem hem nog wel
goeie morgen! @ingrid, wil ze nu best oogsten maar dan meot iemand ze wel tot leven brengen.. @tm, had ik al aan gedacht ik smeer al een week want ik ben ruim 3 uur per dag buiten met alyss.. @mamax, succes vandaag! @chill, sollicitatie toch? succes! @de rest ben ik kwijt.. @hier, zo even boodschapjes halen en ze gaan me tel fixen zodat ik niet alleen bij kan lezen maar ook kan reageren.. eerst maar even opmaken.. van alysss: gdhgnxgnftgh:xrtrth
@eylem, balen zeg van het broekje! @hier, ik heb alyss ook lekker zomers aangekleed, roze legging, roze met bruin rokje ( voor de meiden die op de meeting waren dat rokje heeft ze weer aan) roze shirtje met stippen en haar roze bandana lekker roze dus
Hier ook lekker zomers, een wit linnen broekje met een hardroze shirtje met een groen zonnetje...echt Zeeman maar staat zo schattig
@ Nonnie, heb net 3 paddestoelen tot leven gewekt bij ingrid. Moet er zelf ook nog 20 geloof ik :S En dankjewel voor jullie berichtjes!
ik zal zo even gaan buurten!! Justin heeeft witte dunne broek aan (wibra) en tshirt van jola....vanmiddag even naar zeeman want daar is actie op baby kleding!! moet nog wat t shirtjes hebben...die heeft hij nog niet zo veel!
Xayla is nog niet zo heel zomers geloof ik. ze heeft een spijkerbroek aan van vingino en een wit blousje (die is wel dun, dus wel zomers) Was haar vanmorgen vergeten in te smeren, maar dat doen ze gelukkig op het kdv
ik heb ook 2 tubes...1 van zwitsal en 1 van biodermal (zat in zo'n baby doos) 1 zit er ook standaard in mijn tas...dat ik hem altijd bij me heb!
Ik heb ook 2 flesjes, goed idee om ze in de tas te stoppen! Ben daar echt heel slecht in, moet ook eerlijk zeggen dat ik behalve in de zwangerschap, zelf al bijna 10 jaar geen zonnebrand heb gebruikt. Ik wordt eigenlijk meteen bruin, en Xayla heeft mijn huid, dus die heeft ook al een lekker kleurtje in haar gezichtje van het fietsen!