april mama's 2010, deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ik kom er aan eerst even een monster uit me keukenkastje halen :cool:

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, nee hij hoeft ook weer niet te zeggen dat het financieel gezien even niet zo goed uit komt, maar ik kan wel 100 dingen bedenken om te zeggen. Maar dan geeft ie mij "de schuld" LOL :D. Wel zo makkelijk natuurlijk. Ach nou ja, het maakt me ook niet uit hoor, maar ik vond het wel weer typisch iets voor hem ;).

3. nonnie26

oh op die manier hahaha, tsjah arco wat zou ik er van zeggen mermaid heeft gewoon last van de zwangerschap hoor je hebt gelijk hahahah

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, ok korte mouwen kan dus wel. Ja, dus wel lastig hoor als je het zelf niet zo snel (te) warm hebt. Ik verklaar anderen altijd voor gek als ze er al zomers bij lopen, maar die verklaren mij dan waarschijnlijk voor gek dat ik nog in mijn spijkerbroek loop :cool:.

5. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ mermaid, nee hoor verklaar je niet voor gek! Ik loop in de zomer, of indonesie (met 35 graden) ook gewoon in spijkerbroek, heb het gewoon niet zo snel warm...

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee, ik dus ook niet. En bovendien heb ik geen mooie benen en zit ik altijd onder de blauwe plekken, dus ik verberg ze liever...

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh en ik had gelukkig gisteren de nieuwe schoentjes voor Ayla al in huis!

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

vind het hier ook lastig
    maar gister ochtend had ik ze allebij nog een jasje aangedaan
    hier op het balkon is het zo 4 graden warmer dan normaal
    normaal zeggen ze 1 kledingstuk meer dan jou
    maart hier gister lekker korte mouwen aangedaan toen ik op het balkon zat !
    het was ene moment echt neit te harde hier
    als het normaal 23 gaan is is het bij ons z'n 26 a 27 graden
    ik merk het nu ook het is nog maar ochtend maar binnen is het al bijna 24 graden(plat dak en volle zon!)

9. Trotsemama1

mermaid
    ik denk dat ab dat hier ook zou zeggen hoor dat ik wat last zou hebben
    als we krab bij kas zitten
    alhoewel
    hij ging 2 maanden geleden naar de film
    en ab die had net gezegd dat we met het bed van noa nog even moesten wachten en toen wou hij met een vriend naar de film
    hij heeft toen eerlijk gezegd dat het financieel niet uit kwam en toen had zijn vriend getrakteerd
    maar eerlijk gezegd hang ik het liever niet aan de grote klok
    alleen me s.o en mijn ouders weten het en voor de rest niemand!
    maar dat is na volgende maand ook helemaal geschiedenis want ik ga een dagje meer werken
    en we gebruiken de auto nu veel minder!!

10. nonnie26

ik ben ook niet zo snel van het zomerse kleren, maar zag gister middag iedereen zo zomers lopen en ik had het bloedheet toen dacht oh daar gaan we weer en heb me dus verkleed, vergeet je niet om ayla iets op haar hoofdje te doen? petje, bandana etc.. hoofdhuidje verbrand heel snel nu door de dunne haartjes..

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ik heb zelf niet snel koud....en Justin volgens mij ook niet.
    Het is nu de eerste dag dat hij t shirt aan heeft!
    Maar het zou hier 26 graden worden.....dus echt wel een t shirt!!

12. Trotsemama1

dus volgende maand ga ik zomerkleertjes voor de kids kopen
    thobias heeft nog helemaal niks en nou moet ik nog even uitzoeken

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb nog niks voor op haar hoofd :). Mijn god, wat een onvoorbereide moeder ben ik hè... Ik zat er net toevallig ook aan te denken, ga maar even bij de Hema ofzo kijken. En fabriceer wel even een hydrofiel aan de kap van de wagen ofzo, zodat ze niet vol in de zon zit... Nou ja, het scheelt dat ze een hele bos haar heeft, maar ik ga vanmiddag wel gelijk een hoedje aanschaffen.

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Zou dan wel even kijken voor iets wat je vast kun maken (strik onder kin ofzo) Tomas heeft ook meerdere petjes maar trekt alles weer van zijn hoofd af: drama!

15. Trotsemama1

noa heeft ook nooit een hoedje of wat gedragen hoor omdat ze dus een hele bos haar heeft
    maar daarintegen thobias moet ik bij hem wel wat op doen
    noa die trok ook alles af dus mssn was dat het wel

16. nonnie26

kleding, idd 1 stuk meer dan jou, dus de romper telt hier mee voor mij, dus ik heb bh en shirt en alyss heeft romper en shirt..gelijk op dus want om haar nog een laag aan te trekken staat het zweet onder haar ogen..

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ayla heeft ook echt nog geen zomerkleertjes. Zoals ik al zei, ik ben altijd nogal onvoorbereid ;).

Nou ja, meestal krijgen we de belastingteruggave half mei en de kosten voor de nieuwe ramen én het glas vallen zo ontzettend mee, dus dat is echt heel erg fijn :D.

18. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    hier idd een petje!
    Justin begint ook heel snel met z'n ogen te knijpen in de zon..en petje zorgt er ook voor dat hij geen last heeft van zon!
    Tot nu toe laat hij hem ook netjes op!!

19. Trotsemama1

en een bandana
    dan hebben ze alleen geen klep maar hoofdhuid wordt wel beschermd en hij heeft niet in de gate dat er wat op zijn hoofd zit omdat hij het niet ziet

20. Trotsemama1

ach ik heb 2 kids en ook altijd onvoorbereid:p

Deel Deze Pagina