@franka, wowww wat lijikt ie groot!!! @hier, zucht heb alyss maar in bed gelegd maar slapen ho maar, ze is niet te genieten vandaag gek word ik van der de hele tijd hangen en huilen..samen spelen wil ze ook al niet meer dus dan houd het op misschien valt ze nog wel in slaap maar ik betwijfel het..
Er zijn 6 foto's gemaakt, ga ze gewoon alle 6 bestellen in 10x15 en dan doe ik denk ik die ik het laatst gestuurd heb in een groter formaat om op te hangen
@franka: wat een prachtige foto's van thomas! mooi mannetje hoor. @petje: lotte haalde het er eerst ook steeds af maar nu niet meer gelukkig. haar haar is nog steeds heel dun dus ze moet wel wat op haar hoofd als we naar buiten gaan. @quchke: thanks voor de spiegel
@ kleding... dean loopt al 2 weken in korte mouwen! hij is nogal warmbloedig denk ik. Ik zelf vind het moeilijk, heb nog geen goede schoenen voor korte broek of rokje, en rokjes tot de knie staan mij niet, maar om nou in een mini rok achter de kinderwagen te lopen vind ik ook weer zo wat Ik had voor darren dit: Baby Banz | MamboKids.nl die kunnen ze niet zomaar af doen, dean heeft gelukkig geen last van de zon!
yen, ik loop gerust in mini rok achter de wagen hoor heb me figuurtje weer terug dus zou niet weten waarom ik het niet zou doen..uitzonderiung dan me witte benen maar dat terzijde..
yen, ik kreeg een uitnodiging van jou van hyves maar wij waren toch al vriendjes op hyves of begin ik het nou te verliezen