gezelli dagje dus gisteren! veel pleizer vanmiddag! en ja ik heb contact met lau, laetitia heeft schimmelinfectie op haar schaamlipjes maar verder gaat het goed ze is aan het wisselen van provider en heeft 4 mei weer internet maar ze zou tussendoor bij haar moeder op internet gaan om hier een berichtje te plaatsen..
sorry had ze al aan nonnie en mamax gegeven. maar blujf varkens verzorgen dus als ik weer heb stuur ik ze aan je door
Goedemiddag!! Hier ook nog 1 satestok nodig..... Chloe: leuke foto's!! En nou is ie gewoon 1! Bruin worden...nou ik word dus echt niet bruin... en mijn vriend dus heel erg....kan ook niet anders met dat Italiaanse bloed. En laat ik nu een kind hebben die al bruinere handen heeft als ik, ook met factor 50........ Dus ik ben de witte bllekscheet van de familie MamaX: succes straks! Ik ga weer verder met kappen..... en zal Quschke nog wat bomen sturen!
Nonnie, heb drie nieuwe paddo's voor je geplant en er staan er nog twee voor je klaar. Wie wilde nou vlas hebben want die zijn ook alle vijf klaar. Ik wil graag energie zodat ik van die bomen enzo af kan komen. Niet mijn rijst plukken want die heb ik nog hard nodig. Nu dus weer thuis van werken, straks nog even naar de winkel. Gehaktballen voor vanavond staan ook op dus meer als genoeg gedaan voor vandaag dacht ikzo en mijn buik zo te voelen ook.
Irem ligt op bed dus hier ook even FS time voor ik aan het eten ga beginnen.... Nonnie spiegel dus, Pamsie kebab? of was je al voorzien? Nog andere wensen, anders kijk ik gewoon naar de verlanglijstjes
oh maar ik kan natuurlijk maar 5 dingen doen bij jou vandaag..dus heb er 5 nodig hoeveel zijn er nu rijp??
HELLUP ik heb kapitein Haak in mijn bosje, wat moet ik daarmee? als ik erop klik gebeurt er niks. Chilleke??
Er staat dat ik hem met behulp van vrienden kan verslaan. Zouden jullie eens willen kijken als jullie bij mij op bezoek zijn of jullie er iets mee kunnen?