@chloe: dat feestje ziet er gezellig uit! En wat een leuk idee van jullie vrienden! Super cadeaus!! @nonnie: thanx voor je knuffel Hier helaas ook geen sate stokjes...dus kan ze niet weg geven. @lz: hihi alvast thanx voor je bomen @ingrid: heb je kebab gestuurd! Pamsie: ik heb je al cadeau gedaan dus kan je geen kebab meer versturen! @eylem: kom er aan!!!!!! Hier lekker gaan wandelen...wat is het warm!!! Even bij zeeman 5 tshirtjes voor justin gekocht voor 9 euro ook nog 2 bij jola! Die kan weer even vooruit! Net boterham gegeten en hij ligt nu weer op bed! Klein slaapkopje!! hier nog altijd riet rotan en verf!!
Ik moet tegen hem vechten, maar was al langs geweest vandaag, dus kan morgen pas...... sorry.. Thanx voor the food!! TM: lief he hahahaha
Nou dan hou ik me morgen aanbevolen Hier eten gemaakt en Irem slaapt nog steeds, na anderhalf uur....ben ik niet gewend. Nu verveel ik me dus
Hahaha ben aan t bijlezen maar gaat dus bijna echt alleen over FS Ga dus ook maar eens mn bos bijwerken zo Kleine man ligt te slapen, we hebben anderhalf uur door het bos gefietst en met een croissantje in zn knuistje heeft ie heerlijk gesmuld en om zich heen gekeken.. Nu is ie gesloopt Thanks nog voor de lieve reactie's op mn foto's, heb ook echt genoten die dag! En Yes deed het echt super
Ben ik weer. @ Chloe: Leuke foto's van Yestin's verjaardag. Nou, ben in de stad geweest en heb welgeteld 1 shirt met korte mouwen voor Ayla gevonden . De rest van alles wat ik zag vond ik niet leuk... Morgen nog maar even bij de Brouwers Mode kijken, daar hebben ze ook Bakkaboe. Maar die winkel zit in een andere wijk en daar heb ik dus de auto voor nodig, die Arco nu natuurlijk weer mee heeft. Ik heb wel eindelijk zo'n spijkerbermuda bij de Hema gescoord voor Ayla en nog een witte broek bij de Zeeman.
Eylem, ik heb even kapitein haak aangevallen voor je, maar hij moet nog heeeeel vaak geslagen worden, en ik kon maar vijf keer natuurlijk!
ik heb een echtgenote bij f.s whahaha nu kan ik teminste echt tegen ab zeggen dat ik een 2de vent heb
Zo...even een klein dutje gedaan We moetren pm 16 uur bij hypotheek vent zijn.. nog even Justini n zomer outfit spammen!!
hoi dames!! ik laat ff snel wat van me horen!! ik heb per 4 mei pas weer internet thuis! vergist met datums hhaha.. het gaat redelijk goed hier! laetitia heeft eens schimmelinfectie te pakken en heeft er een zalfje voor gekregen maar is er goed ziek van ook heeft ze de 6e ziekte te pakken en een griepie dr bij dus ons meiske voelt zich helemaal niet top.. ze is verschrikkelijk verwend op haar verjaardag maar helaas daarna ziek geworden!! als jullie wat van me willen horen stuur maar smsje dr hebben 2 dames mijn nummer!! Hoop dat het allemaal goed gaat met iedereen! KUSSS
@eylem, ik ga hem zo even in mekaar rammen even geduld hahaha @quschke, succes meid! @TM, jiehoe een husband! @lau, komt goed! @hier, blijkbaar heeft iedereen over me foontekst gelezen maar was even bij phone house voor een andere browser ik kon wel meelezen maar niet reageren en nu kan ik dus wel reageren daarna samen met ben naar de kinderboerderij geweest was weer leuk en nu net weer thuis, heb me handen vrij want alyss is all over daddy zometeen maar eens kijken wat we gaan eten..