april mama's 2010, deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chloe

Chloe Fanatiek lid

@Lau, beterschap met je kleine meid!! Gelukkig is het al bijna vier mei hé ;)

@Nonnie, jeeeej een telefoon waarmee je wel kan reageren!

@Hier, ik ga mn kleine man maar eens wakker maken.. Normaal wilt hij nooit meer s'middags slapen en nu ligt ie al meer dan 2,5 uur te pitten :$ terwijl hij vanmorgen ook uitgeslapen heeft tot 10 uur :$ Ik snap er dus helemaal niets van.. ;)

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@chloe, warmte! alyss slaapt normaal maar een uurtje midden op de dag maar heeft vandaag ook al 2,5 uur geslapen!

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nonnie, ga je die paddestoelen nog even oogsten? Heb ze via roeland al weer tot leven gewekt voor zolang het duurt.

Lau, beterschap voor Laetitea en gelukkig is het snel 4 mei!!

Slapen, komt door de warmte. Milan lag ook nog lekker te slapen toen ik hem kwam ophalen van het kdv.

Vandaag voor het eerst 4 uurtjes gewerkt en het was echt zo voorbij, had meer het idee alsof ik maar 2 uurtjes had gewerkt maar daarna wel weer volop harde buiken dus het was ook meer als genoeg.

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hoihoi, ga effe bijlezen ;)

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

weet iemand hoe je echtgenote kan laten werken ?
    ik wil hem de kippen laten voederen maar als ik er op klik dan ga ik het zelf doen

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

TM, je selecteert je echtgenoot door erop te klikken en dan het meest linkse plaatje wat boven zijn hoofd verschijnt :)

Slapen: hier heeft Irem vanmiddag ook 2 uur geslapen ipv 1 uur. Was wel lekker :)

Wij hebben vanmiddag vast het verjaardagskado van Irem van mijn moeder, de schommel dus, opgehangen. Ze vond het wel leuk maar moest er even aan wennen, te hard was zeker niet leuk :)

Nu even FS'en. Chloe bedankt voor je hulp bij meneer Haak! Heb inderdaad nog even te gaan maar komt goed

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

eylem
    thanks gelukt!!

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    eylem
    wat raar..maar ja je vergist je toch niet zomaar :(

alyssa
    HOI :D

nonnie
    wat een leuk outfit :)

mermaid
    lekker makkelijk jou de schuld geven ;)

hoed/pet
    Gijs laat het gelukkig op, zonnebril daarentegen niet! maar pet wel :) wel fijn omdat hij nog niet heel dik behaard is op zijn bolletje en geen zin in om zijn haar pekkig te maken met zonnebrand.

mermaid
    ik moet ook ECHT shoppen

franka
    woooooow en hij is bijna 1 zou je niet zeggen hahaha gave fotos van je mooie knul

yend
    nou gijs krijgt hem wel af hoor :)

chloe
    gave fotos :D

cm
    wat leuk een dinnershow , wist niet dat ze dat deden in de kring:)

bruin worden
    hier hoef ik maar drie straaltjes zon te zien en wordt al bruin... makkelijke huid

queske
    wt een heeeerlijk manneke :D

lau
    sterkte!!!

nonnie
    leuk kinderboerderij:)

eylem
    kapitein haak :D cool ga geljk kijken of is hij al weg?:(

zo weer bij ;)

weet alleen niet meer wat jullie nu willen voor f.s. dus roeptu maar!!!

maar goed, sollicitatie ging goed...kon het alleen niet vinden :$ heb als een dolle rond gereden :( en 5 min te laat gekomen :( maar goed, hopelijk maak thet niet uit....maar goed gesprek gehad. vrijdag hoor ik meer.
    pfff...
    nu moe op de bank effe mijn bos in duiken

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Chilleke ik heb nog vlas staan, wat over een uur klaar is. Moest je daar nog wat mee?

En we hebben een gast :p

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee kap. Haak is nog niet weg helaas!

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hahaha hij is ook echt in proportie :D

had het verkeerd gelezen:), ik moet zelf oogsten, maar nu kreeg ik weer een nieuwe taak dat ik 6 water moest geven...dus heb kap haak 4 klappen gegeven en 1 vlas water gegeven ;) maar bedankt nog

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ok dank je wel Chilleke!!

Balen trouwens dat je iets te laat was bij je solli, ging het gesprek verder wel goed?

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Jep gelukkig wel! stelde wel lastige vragen maar goed ik kon er wel goed antwoord op gegeven...dus afwachten. wel spannend hoor :)

heb allemaal nieuwe taken weer :)

eindelijk kan ik ook wat met de totempaal :) dus ben benieuwd :D

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

Leuk! Ik heb nu heel veel taken waar ik niks mee kan...best irritant.

Hoe heb jij jouw kind cactus en doornen enzo laten verwijderen? Die ik heb bijna nooit meer....

15. nonnie26

hey ladies, ben ik weer

@ingrid, oepsie helemaal vergeten maar heb er net 3 gedaan dus kan morgen weer dus kan je ze zelf oogsten!

@chill, als een dolle rondgereden meid toch! maar wel fijn dat het goed ging ben benieuwd voor vrijdag ik duim voor je!

@hier, alyss op bedje en wij gegeten nu effe bosje bijwerken en beetje zp'en daarna lekker bankhangen!

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    die taak duurde bij mij ook effe ;) maar ik kreeg 1 doorn per dag en cactus ook niet zoveel van, geluk hebben. vandaag had ik er 2 dus toen had ik hem eindelijk klaar....
    heb nu onder andere: 15 fruitbomen oogsten bij buren, vlas water geven bij buren, 30 pompoenen oogsten, mais water geven bij buren, stenen huisje kopen, en 2 keer troffeen verzamelen totempaal etc dus genoeg te doen :p

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    kap. Haak 5x gemept!

18. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Daar ben ik weer!

Darren heeft zijn dolfijnen diploma!!! dat betekend bijna afzwemmen voor A!
    Ik ben heel trots :D

oooh Dean had net een ijshoorntje zitten verkruimelen op mn vloerkleed :( dus kon nog ff stofzuigen..

Maar alles slaapt, dus nu mama tijd!!!!

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Thanx!!

20. nonnie26

@quschke, hey ik zie je hoe was hetm gesprek?????

@yen, balen van het stofzuigen, maar nu lekker mama tijd!

Deel Deze Pagina