Eylem: wat een L.U.L. die groenteboer! Ik zou ook teruggaan! Uuh nee je verveelt je nooit met zo'n druktemakertje.. Mermaid: lekker interessant zeg.. wat boeit jou dat nou! Snapt ie zelf niet dat je daar niet op zit te wachten of moet hem dat nog verteld worden, spellend per letter..
Check en Nonnie een spiegel, TM rotan en Quschke geloofskaart. Bedankt voor alle wenskaarten so far!!
ja hoor...ik laat ook echt wel mekren als iets niet mag...en hij kan ook goed laten merken als hij het er niet eens mee is Maar voor de rest is hij ook heel lief en altijd vrolijk!!
Quschke: als ie iets doet wat niet mag zeg ik 'nee Jayden!' en zet hem ergens anders neer op de grond. Nou dat gezicht! Moet dan echt mijn best doen om niet te lachen!
Tip voor jongenskleding: bij de H&M hebben ze nu voor 9,95 euro kei leuke broeken! Zijn lange broeken die je om kan krullen en is een dunne stof, dus ze kunnen het nu al aan. In beige, blauw en wit hebben ze ze..
Ik hoor gebonk boven.. meneer staat nu in bed met zijn borstkas tegen de railing aan te beuken, knuffels en speen liggen al op de grond.. Later! x
@ Eylem: Wat een eikel zeg die groenteboer! En Irem ziet er idd tof uit (as usual!). @ Opvoeden: Ik ben ook al een paar maanden bezig met duidelijk nee! te zeggen als ik iets niet wil hebben. En ze heeft dondersgoed door dat wat ze doet dan dus niet de bedoeling is. Niet dat het altijd het gewenste effect heeft, maar goed Pfff, ik weet trouwens echt niet wat ik aan moet joh met dit weer. Ik heb eigenlijk niet echt shirts voor deze zomerse temperaturen die ik nu goed pas. Best lastig.
ikheid, ook een temperament vol manneke dus...hier ook hier is het een echt stier, maar dat ben ik ook gooien met spullen doet gijs ook, hij doet niet spelen maar slopen, althans een poging van komt misschien ook omdat een jongen is. en die broeken had ik al op de site gezien, morgen de stad maar eens in eylem, wat schattig vooral dat speldje idd! mermaid...die komt kennelijk wat te kort
Ja, Ayla ligt op bed, dus ik ga eens even mijn kasten doorspitten om iets te zoeken wat ik aan kan (maw...wat over mijn buik past )
je krijgt nieuwe taken... heb nu buskruit nodig.... heb nu bommetjes op mijn zonnebloemen geplaatst maar vraag me niet wat het doet
Gevonden! Ik vond nog 2 singlets die wat langer zijn, dus die passen iig normaal over mijn buik. Gelijk een nieuwe buikfoto gemaakt: Bekijk bijlage 145644