Thanks meiden Nonnie ik hoop het ook, we hebben geen idee hoever ik ben door de pcos werd ik al 3 maanden niet ongi. Ik heb begin januari nog een test gedaan toen was hij nega Maar ik zou dus al wel 8 weken kunnen zijn. Pcos geeft ook verhoogde kans op miskraam dus eerst de echo afwachten en dan ga ik pas juichen
@pamsie oh das nog wel spannend dan @ hier laetitia ligt net op bed is kapot maar is behoorlijk aan het gillen dus ben benieuwd hoe lang ze het volhoud.. ze heeft de hele middag niet geslapen ook niet om half 5 want toen lag ze te kletsen we zien wel
Ben nog aan het bijlezen, maar voor lautjuh, heb je al nieuwe foto's gemaakt nadat alles gewist was op dat kaartje? Anders kun je hem waarschijnlijk zelf nog herstellen. Ik heb in mijn zwangerschap foto's gemaakt van de handen van opa's, oma's, tante's en ooms op mijn dikke buik. En wat buikfoto's etc. Die was ik dus ook kwijt, maar heb zelf 80 % kunnen herstellen!
@ pamsie, gefeliciteerd!!!!! Hoop voor je dat alles goed gaat! @ lautjuh, ik heb gegoogled op foto recovery, dan krijg je wat gratis programma's, 1 downloaden en je kaartje laten scannen. Zit nu in de auto dus zal zo thuis even kijken!
Pamsie waaaaaaaaaaaaaaa meid wat super zeg!! Van harte gefeliciteerd! Hoe ga je het nu verder doen? Vk bellen morgen? Wel spannend inderdaad zeker omdat je niet weet hoe ver je bent. Lautjuh wat leuk dat de kittens naar ZP dames gaan! Nonnie oh goed idee bellenblaas! Irem zat toen in de stad al helemaal gefascineerd te kijken naar die bellenblazende beer bij de babywinkel . en wat hebben jullie uiteindelijk gegeten? Mermaid, is dat wat, kip uit braadzak? Hoor er wel goede dingen over maar nog nooit gegeten eigenlijk Quschke Justin is vast lekker moe van vandaag Hier ligt Irem net op bed maar ze slaapt nog niet bepaald dus ik ga weer
Hmmm het is soort van stil.... Wij hebben trouwens karniyarik - gevulde aubergines met gehakt gegeten, en daarbij pilav. Was de eerste keer dat ik het maakte, maar erg lekker geworden.
Nonnie&eylem: morgen ga de ha,vk alles bellen om zo snel mogelijk een echo te kunnen krijgen. Ohh ik kan het echt nog niet geloven Thanks meiden
@eylem, vanwege die beer dus ook een bellenblaas gekocht, wnat de modeshow was schuin tegenover het zonnekind en alyss was dus samen met ben gefascineerd naar de beer aan het kijken vandaar dat we er eentje hadden gehaald hahaahaha ik heb farfalle funghi op, ben mie met foe yong hai, en alyss een potje, morgen echt tijd voor andijvie met gehaktbal dus na 3 dagen potjes en slecht.. @pams, spannend zeg! ben wel erg benieuwd hoe ver je nu bent maar dat zal je zelf ook wel zijn hahahhahaa @mamax, tot zo!!
Shit ik baaaaaaaal nu heel erg! Had gister een bod van 25 euro op mijn fiets gekregen, mee akkoord gegaan, vrouwtje komt hem in principe dinsdagmiddag ophalen. Nu krijgt ik net een bod van 55! euro en iemand die vraagt of we zo snel mogelijk kunnen afspreken om hem op te halen. Shit shit shit, maar ik heb de fiets al aan de ander toegezegd dus het kan echt niet maken nu dit andere bod te accepteren. maar wat baal ik, 30 euro die ik even misloop!!
dus het is nog niet zeker dat ze komt? dan zou ik tegen die andere van het 55 euro bod zeggen dat er iemand voor hun was die waarschijnlijk dinsdag komt, en als ze dan niet komt is de fiets voor hun..