april mama's 2010, deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hey meiden, hoe is het hier?
    ik zit ff lekker in de tuin te chillen, moet straks weer naar school want we hebben ouderavond... hoor ik net dat mijn moeder weer is opgenomen... ze houdt al drie weken niks binnen dus morgen maagonderzoek...
    nou heb ik zin in die ouders zeg :S
    nou ja... ga zo maar ff iets naar binnen werken (troostvoer :))

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    @ikheid, eerst gestopt met klussen?

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Napoleon: sterkte met je moeder! Wat naar zeg!
    Ja, vanaf augustus gaan we nummer 2.

Oké, ik ben me ff opfrissen en borrelen.

Later! x

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ insmeren: Ok, jullie doen het dus wel net als ik. Fijn om te weten.

@ Ikheid: Nee, het is een armbandje zonder bedeltjes. Wel met zo’n plaatje met haar naam en dan is uit het plaatsje een hartje gehaald. Heel cute! Ik zal zo eens kijken of ik een plaatje kan vinden.

@ Natascha: Wat naar dat ze nog zo aan de diarree is. Houd het goed in de gaten hè, helemaal met deze warmte.

@ Napoleon: Oh nee, wat klote van je moeder. Ik kan me voorstellen dat je hoofd naar alles behalve oudergesprekken staat. KNUF!!!!

Zo bij de tandarts geweest en bij de Brouwer’s Mode. Ik had voor zover ze kon zien geen gaatjes, alleen wel redelijk wat plak. Tja, dat krijg je hè als je al 4 jaar niet bij de tandarts bent geweest. Weghalen was niet zo lekker, maar ja, da’s dan gelijk mijn straf ;). Als ik straks bevallen ben willen ze nog graag foto’s maken om eventuele gaatjes die ze zo niet kunnen zien op te sporen. En eindelijk goed geslaagd voor kleertjes voor Ayla. Heb 2 leggings gekocht (wit en zachtroze), een blauw/wit gestreept shirt, een jurkje, 2 t-shirts en een paar schoentjes. Alles van Bakkaboe, bij elkaar voor € 59,65. Best goed gescoord al zeg ik het zelf. Per artikel nog onder de € 9,-- per stuk :D.

Hm, ik zie dat zowel Arco als ik nog geen salaris hebben. Beetje jammer, ik had gehoopt dat we het vandaag zouden krijgen, aangezien morgen de banken dicht zijn en we het nu dus pas dinsdag krijgen. *GROM* typisch iets voor mijn werk om daar niet aan te denken :x. Zelfs bij de belastingdienst hebben ze eraan gedacht, want de kinderopvangtoeslag hebben we al wel binnen gekregen vandaag.

5. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@quschke, strijk weer weg goed bezig!

@napo, bah wat vervelend van je moeder succes vanavond!

@mermaid, goed dat je het zegt kan ik nog meer balen want we wilden morgen de stad in om shirtjes te scoren voor alyss maar dat gaat het hem dan niet worden want salaris krijgen wij dan ook niet natuurlijk :x:x:x stomme banken! het is niet eens feest morgen :x:x

6. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hier hebben de werkgevers het eerder overgemaakt zodat we het vandaag binnen hebben!!!

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Het kan zijn dat Ben's werkgever wél nagedacht heeft en het geld eerder heeft overgemaakt. Maar dan zou het vandaag dus op de rekening moeten staan.

Ayla ligt al op bed. Wel grappig, 19.30 uur is gewoon echt tijd voor haar om naar bed te gaan. Ze kwam nu pas om 17.45 uit bed, maar is dan om 19.00/19.15 echt moe.

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Er kwam vanmiddag een zwarte mijn gewassen verzorgen;)

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ga zo bijlezen maar even eerst:

@franka gefeliciteerd met thomas

@mermaid: wat is er gebeurt met je in f.s?? te lang in de zon gezeten:p:p:p

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zooooooooooo jeetje ik ben kapot!! Irem was zoooo lastig vanmiddag getsie zeg de hele tijd dat gejengel aan mijn hoofd. Werd er echt chagrijnig van. Gelukkig stelde mijn man voor om Mac te halen voor het avondeten, dat vrolijkte me we weer wat op ;). Daarnet nog even geskypet met mijn schoonzusje en Irem laten wandelen voor de camera, haha, en nu slaapt ze EINDELIJK. Pfff....wat kan je toch moe worden soms van kinderen ;)

Mermaid oh balen zeg van je salaris :(. Wat een slaapkopje die Ayla! Leuk dat je zo goed geslaagd bent!

Napoleon, sterkte!

Quschke nog bij je huisje geweest?

Nonnie, en Ben nog kunnen overhalen? :) Salaris wordt toch meestal wel eerder overgemaakt? Bij ons iig wel.

Oh ja vanavond generatie 2010, eens zien of ik tegen die tijd de ab in kan pikken ;)

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Is er trouwens iemand (of meerdere, haha) die voor mij 5 pompoenen OF 5 tomaten OF 5 aubergines zou willen planten vanavond? Ik moet deze bij buren water geven, maar omdat het maar zo kort duurt dat ik ze water kan geven....en ik ben nu nog bij geen enkele buur geweest. Let me know :)

12. nonnie26

@mermaid, niet dus want heb net gecheckt :x

@eylem, ja had hem overgehaald en hij had er zelfs zin in maar ja nou het slaris niet komt moeten we het geld wat we nu hebben gebruiken voor de boodschappen wnat dan heb ik dinsdag pas weer geld en hebben nu 30 eurie's redden we makkelijk maar niet als nonnie gaat shoppen hahahaha

13. MamaX

MamaX Niet meer actief

Goedeavond!

Franka, gefeliciteerd met thomas!

Hier lekker aan het genieten met mijn ouders, xayla heeft een koffer vol kleren gekregen! Allemaal zomer spullen echt super fijn.

Fijne avond nog!

14. nonnie26

@mamax, oh wat fijn zeg! geniet lekker van het mooie weer en je ouders!!

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Pamsie: Chilleke had kruit op haar rijst gedaan ofzo en toen ik dat rijst water ging geven ontplofte het kruit en nu ben ik dus zwart ;). Geen idee hoe ik er weer vanaf kom. Als ik op mezelf klik zegt Lily dat ik gefopt ben en een herstelelixer moet gebruiken. Maar hoe ik daar aan kom...geeeeeeeeeeeen idee.

@ MamaX: Geniet lekker van je ouders. Wat lief dat je zoveel kleertjes hebt gekregen.

@ Nonnie: Balen dat jullie geld er ook nog niet is.

@ Eylem: Balen dat Irem zo aan het jengelen was vandaag.
    Lekker Mac voor avondeten.

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @mermaid: haha oke.

@eylem: balen dat irem zo aan het jengelen was. ik kan geen patat meer zien nu ik zwanger ben:( gisteren gegeten maar na een paar happen denk ik dan beh, tenminste me lijf:p

@mamax: wat lief een koffer vol zomerkleding en handig.

@salaris i.v.m pasen: hier ook nog niks balen joh!

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @chilleke: wat een schattige foto's van gijs heb je op je hyves! ;)

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Franka, gefeliciteerd met Thomas!!!

@ Mamax, fijn dat het geen BBZ bleek te zijn. Daar dachten ze toen bij mij ook aan, alleen bleek het toen een gewone zwangerschap te zijn terwijl het spiraaltje er nog in zat. Die zat alleen niet goed, want was te ver in mijn baarmoederwand genesteld en zat daar vastgegroeid. Mijn advies is dus ook om als je een spiraaltje hebt, tenminste jaarlijks op controle te gaan bij de gyn, om te voorkomen dat het ding niet goed zit zonder dat je het weet.
    Wel balen van de PCO. Ben benieuwd wat de HA nu verder gaat doen.

@ Mermaid, haha, een opbloeiende oude vakantieliefde!!!! Ben je mooi klaar mee!
    Mooie buik weer! Krijg nu wel een flashback naar ongeveer anderhalf jaar terug! Hahaha!

@ Ikheid, ook al zo’n stoomwalsje in huis! Hier ook, zachtjes doen komt niet voor in haar woordenboek!

@ Eylem, die foto van Irem!!!! Smelt! Wat een prachtig meisje! Ben zo jaloers op dat haar en dat speldje!

@ Kris, spannend morgen die bruiloft! En daarna lekker een weekendje weg. Veel plezier!

@ Quschke, dat is nooit weg, een pak gratis pampers!!!! Hoe kom je daar zo aan dan?

@ Armbandjes. Die van Noa is kapot gegaan. Had hem naar de juwelier gebracht, maar hij is heel lelijk gemaakt, dus moet weer terug. Maar ben zo geschrokken dat hij kapot ging, ze had hem makkelijk in d;r mond kunnen doen. Ik vond hem ’s morgens in d’r bedje liggen. Dus denk dat ik hem niet meer om doe. Ze heeft wel van mijn SM voor haar verjaardag een Pandora armbandje gehad met een schattig kabouter bedeltje. Ik denk dat ze die pas volgend jaar zal passen, maar dan hebben we nog even wat gelegenheden om wat bedeltjes ervoor te kopen/vragen. Ook leuk!\

@ Ikheid, misschien heb je het al gezegd of als je het er niet over wilt hebben, dan moet je dit berichtje maar negeren, maar waarom hebben jullie besloten tot augustus te wachten voor een brusje?

@ Napo, wat naar van je moeder!

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zo, weer een dag hard gewerkt. Ik had vandaag de stagiaire tot mijn beschikking, dus die heb ik alle rotklusjes laten doen waar ik zelf geen zin in had! Hahaha, dus nu is mijn bakje voor een heel eind leeg en daar ben ik erg blij mee!

Nu ben ik tot donderdag vrij! Dan twee daagjes werken en dan weer tot donderdag vrij. Lekker vooruitzicht! (oké heb wel wat werk mee naar huis genomen, maar dat is toch wat relaxter dan naar de zaak gaan de hele dag!)

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wat raar dat jullie werkgevers geen rekening houden met de pasen! Wij betalen altijd de 20e. Maar mocht de 20e in een weekend of op een feestdag vallen, dan hebben wij de regel dat als het dichterbij de week ervoor is, we het de laatste werkdag betalen van die week en ligt het dichterbij de volgende week, dan betalen we het de eerste werkdag van de volgende week.

Dus is het op een zaterdag, dan betalen we vrijdags. Is het op een zondag dan betalen we maandag. En met feestdagen precies zo. Maar bij ons is het dus dinsdag al betaald en hadden we helemaal geen probleem met de paasdagen.

Deel Deze Pagina