april mama's 2010, deel 12!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    je had al mais staan :) had ik niet gezien. thnx

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Goedemorgen!

TM: wat een shit situatie! Vervelend zeg!

Chill: shopsze vandaag! Leuk!
    Slim om de broek om te krullen.
    Ik heb 2 broeken van Jayden wel korter geknipt,
    was maatje 74 wat in lengte te kort werd, maar wat
    qua taille nog goed zat.

Eylem: heeft je ma schaapjes?! Wat leuk!

Mermaid: vandaag lekker een vrije dag?
    Morgen de grote dag hè! Krijg je veel visite?

Hier: Jayden slaapt weer sinds half 9, ik heb al stofgezogen en zit nu aan de koffie. Gisteren toch maar na de borrel mee uit eten gegaan en Jayden natuurlijk meegenomen, hij was zo lief! Ben wel eerder weggegaan, net voor het dessert, want wilde Jayden zijn ritme niet omgooien.. Was lekker bij ons om de hoek, dus was snel thuis. vandaag geen verplichtingen, alleen om 12 uur ff op de fiets naar de tandarts voor controle.

X

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: hoe was het gisteren bij de tandarts?

LZ: gecondoleerd meis! Hopelijk was het een mooi afscheid..

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Babyfoon geeft aan: 24 graden!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: We krijgen morgen aan visite 17 volwassenen en 5 kinderen. 2 vriendinnen + partner (en 1 met kind) konden niet en ik denk dat mijn ene oma ook niet komt. Wel jammer dat mijn vriendinnen niet konden, maar goed maakt niet uit verder. Ik moet nog even wat slingers halen (heb al wel, maar ben altijd bang dat ik te weinig heb :)).
    Leuk dat je gisteren nog mee bent wezen eten. En wat goed van Jayden dat ie zich zo voorbeeldig heeft gedragen :D.
    Bij de tandarts was wel ok. Voor zover ze kon zien geen gaatjes, maar wel vooral bij mijn verstandskiezen redelijk wat plak. Dat heeft ze schoongemaakt en als ik straks bevallen ben willen ze nog graag foto's maken om eventuele gaatjes die ze zo niet konden zien op te sporen. Maar goed, ik heb nog nooit gaatjes gehad, dus denk niet dat ik ze nu wel heb. Schoonmaken van mijn tanden deed wel even zeer. Heb ook wat ontstoken tandvlees, waarschijnlijk door de zwangerschap, maar ook omdat ik te fanatiek poets. Iets minder hard poetsen dus voortaan...

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

En komen ze tussen bepaalde tijden de visite? Dat hadden wij wel en ik zou het zo weer doen. Wij hadden slingers voor een enorme villa, hahaha! Het was hier over-de-top versierd, hou ik wel van en iedereen mocht weten dat Jayden jarig was. Ik had 4 lijnen van 10 meter, 8 rollen serpentine en 40 ballonnen ofzo.. Hahaha! Maar Jayden vond het prachtig!
    Dweilen: doe dat lekker na het feest van morgen.. lekker boeiend. Morgen wordt het toch weer vies.
    Nou dat valt echt heel erg mee! Na 4 jaar niet te zijn geweest.. Knap hoor! Ik poets ook te hard.. En moet voortaan ook m'n tandvlees een beetje terugduwen met handtandenborstel, want mijn tandvlees trok een beetje terug. Ook al heb ik nooit wat, toch vind ik het nix de tandarts.. Brrr!

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

zoo ben even weer 200 euro lichter en moet nog 300 euro betalen:$

ik kreeg een aanmaning van de gemeente belastingen
    ik dacht serieus dat ze dat per maand van me rekening afhaalde
    niet dus :(
    nou dinsdag komt me salaris dan maar even betalen
    dan hebben we weer even een krappe maand maar woensdag krijgt ab zijn salaris en dan 4 weken later salaris +vakantie geld dus dan zitten we weer goed:D

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Ja, de visite komt tussen 14.00 - 18.00 uur. Dan kan Ayla 's morgens gewoon nog slapen. Na het slapen even een broodje eten en dan komt de visite.
    Ik heb ook nooit wat, maar ga liever toch niet naar de tandarts.

Hm, gatver, ik hoorde net Ayla alweer. Niet handig, want we gaan vanmiddag ook boodschappen doen, maar als ze nu echt al wakker is dan kan ik haar natuurlijk precies rond de tijd dat ik naar de supermarkt wil gaan opvegen. Nou ja, ik hoor haar verder niet huilen ofzo, dus ik blijf mooi beneden. Misschien dat ze nog even gaat slapen...

9. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Dag meiden,

Kom even snel binnenwaaien...wel bijgelezen maar weinig blijven hangen...

Dank jullie wel voor de felicitaties van Tomas! Gisteren een gezellige dag gehad. Ochtend lekker rustig aan gedaan. 's middags kwam mijn moeder al en hebben we samen even taartjes gehaald. Had bij de HEMA mini tompouchen besteld met Tomas foto erop :) Helemaal leuk...Daarna met mijn opa een buggy uitgezocht: is er een geworden van de Prenatal. Mijn broer en schoonzus en vader zijn er later bijgekomen en hebben we buiten lekker koud buffetje op. Daarna Tomas zijn kado's gegeven nadat hij in bad was geweest na een dag buitenspelen :) Hij heeft een zandbad gehad van mijn broer en zijn eerste schoentjes van mijn ouders. Leuke dag gehad dus...

Vanavond komen vrienden bbq-en en dan morgen feest deel 2...komen de ouders van manlief en een stapel vrienden :)

@mermaid: alvast gefeliciteerd met Ayla morgen!!

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Franka: Dank alvast!
    Leuk dat de dag geslaagd was. En morgen nog een keer feest!

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hoi allemaal!

Ik ga straks een beetje proberen terug te lezen, maar zal wel errug veel zijn.....

Gister was een mooie maar vermoeiende dag....

Franka: nog gefeliciteerd met Tomas!!!

Ik vraag me toch ernstig af wat er met Mermaids hoofd gebeurt is:cool: Op FS....

Iedereen: geniet lekker van het weer!!!

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Weer terug van de tandarts.. alles was weer goed.
    Wat een heerlijk weer!

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    zo, hier weer pauze. Heb even bij gelezen. Niet veel speciaals voor bij zien komen.

Fs : als jullie cadeaus uit delen. Ik had graag geloof kaarten.
    Ik ga vanavond cadeautjes uit delen.

14. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

middag ladies!!

@ikheid, fijn dat alles goed was bij de tandarts!

@eylem, veel plezier bij je mams, ben je eigenlijk nog terug geweest naar de groenteboer??

@mermaid, alvast een fijne dag maar ik post morgen nog wel hahaa

@LZ, chill had buskruit op haar zonnebloemen gezet en mermaid ging ze water geven en poef ontploft :D:D:D

@hier, vanmorgen met mijn zusje even naar mijn opa en oma geweest, alyss vond haar overgrootopa maar eng hahaha overgrootoma ging nog wel maar ook niet van harte maar die opa brrrr ze scheet zowat in der broek hahaha (zware stem net als mijn papa en opa is best lang ) daarna even het durp ingevlogen voor een paar shirtjes bij de jola maar helaas..

ben komt zo al thuis en ze waren op de zaak en de baas was vergeten het geld eerder over te maken dus nu hebben ze allemaal een klein voorschotje gehad voor de paasdagen dus wij gaan zo alsnog richting gorkum voor de v&d en prenatal...:):D daarna eten bij mijn so :cool:

15. nonnie26

balen zeg dat je met dit vreselijke mooie weer moet werken :(

16. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ach valt wel mee. Hier druppelde het net een beetje.
    Dalijk lang weekend!

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nonnie: jammer v d Jola, super van Ben z'n baas! Lekker ff shoppen vanmiddag! Hahaha, ik het net, Jayden is ook bang van mensen met erg zware stem, en het gedrag van oudjes.. Dat koetjiekoetjiekoe moet Jayden niet en al helemaal niet in z'n wangen knijpen.

Quschke: werkse meis!

Hier: We zitten binnen.. Jayden wordt alweer moe, dus die krijgt zo een fles en brood en dan weer naar bed. Best jammer, want zo moet ik vanmiddag dus thuisblijven, aangezien meneer vast wel weer tot 17 uur slaapt..
    Dan maar lekker sudoku-en in de zon met een ijskoude ijsthee erbij.

X

18. nonnie26

hahaha ikheid, hier net zo, mijn oma is echt van aaaaahhhh kijk nou eens wat een lekkere wangen kom hier ga ik je kussen lekker ppooppeke van me etc etc etc zelfs ik word er nu nog steeds gek van maar hey das me oma ik weet niet beter dan dat mijn wangen onder de lippenstift zitten die ik er niet af krijg en mijn wimpers vastgeplakt aan elkaar zitten omdat ze me zo fijnknijpt ;)

maar alyss moet er niets van hebben hahahhaa

@quschke, ja hoorde al op het weerbericht dat het bij jullie kon gaan regenen..wel lekker hoor lang weekend! ben je vrij op just zijn verjaardag???

19. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ik heb op woensdag altijd vrij. Sven heeft ook vrij e we gaan naar een wild park.

20. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    zo. Ik ga weer wat doen. Volgende week hier ook het werk maar eens inlichten.

Deel Deze Pagina