werkse nog en spannend hoor, wat denk je dat ze gaan zeggen?? wij gaan ook naar de dierentuin das waar ook
Nonnie: die lippenstift! Grrrrr! Van die langblijvendzittende.. echt schrobben om het van z'n gezichtje af te krijgen!
@ LadyZ: ben nog niet op FS geweest, maar ik begrijp dat ik nog steeds rondloop als zwarte piet . Ik moet een herstelelixer gebruiken, maar ik zie m niet in de winkel. @ Nonnie: Wat lekker dat Ben nu een voorschotje heeft gekregen. Kan je het gelijk weer uitgeven . @ Quschke: Nou, hadden ze toch gelijk bij het weerbericht. Ze zeiden vanmorgen al dat er in het zuiden een kleine bui kon vallen. Hopen dat het niet deze kant op komt. @ Ikheid: Ayla ligt hier ook alweer te gapen. Dus ik ben bang dat die ook nog wel even naar bed moet voor we boodschappen gaan doen.
Even snel tussendoor voor de meiden die in Gelderland wonen: Ik had gisteren nog de Gelderlander willen halen (krant), maar ben dat helemaal vergeten! Wil hem graag bewaren... Heeft iemand de krant van gisteren nog liggen?
Zucht...mag ik nog even klagen over die kerel van me? Ok, komt ie hoor... We vieren morgen Ayla's verjaardag van 14.00 - 18.00. We zouden een pan soep maken en broodjes erbij voor het geval er toch mensen wat langer blijven. Komt ie net uit zijn werk, heeft ie bij de C1000 allemaal bbq-vlees gehaald . Ja, zegt ie, en dan halen we er nog wat salade bij, pindasaus, stokbrood. Uuhhhmmmm, we vieren het toch in principe tot 18.00 uur. Ja, maar ja, blablabla. Nou sorry hoor, daar zit ik helemaal niet op te wachten. Ayla is na zo'n dag natuurlijk hartstikke moe, want 's middags zal ze vast niet slapen. Dan moet ze gewoon op tijd naar bed en ik heb dan echt geen zin in nog een hele bups mensen die ik moet entertainen. En ook dat hij dat gewoon bepaalt zonder met mij te overleggen *GROM* daar word ik zo chago van. Terwijl ik het juist gezellig vond dat hij vrij is vanmiddag...
@ikheid, idd die langdurig super vaste lippenstift die je de dag erna nog ziet zitten op je wang hahhaa @mermaid, idd gaan de centjes weer uitgeven @hier, ben is er dus we gaan broodje eten en dan naar de stad toe..laters meiden tot vanavond!!
Ikheid ja mijn moeder heeft schapen eigenlijk een hobby van mijn vader, maar goed, na 20 jaar doe je ze ook niet zomaar weg. Het is gelukkig niet veel werk, alleen dit soort dingen wel. Quschke geloofskaart komt eraan! Nonnie jammer dat je in het durp niet bent geslaagd, veel plezier in Gorinchem vanmiddag! Franka, mijn moeder is abbonnee van de Gelderlander. Zal ik vragen of zij hem nog heeft? Denk het wel. Mermaid kan me voorstellen dat je niet nog op een hele barbecue zit te wachten *zucht*. Maar ja, het wordt wel heel mooi weer. Lastig. Ik zou gewoon aankijken hoe Ayla het doet, als niet gaat schop je iedereen de tuin in en ga je lekker Ayla op bed leggen enzo. Maar ik zou er ook van balen!! Hier vanochtend bij mama geweest dus en nog even met Irem gefietst. Lekker weer! Irem heeft een beetje een pechdag, vanochtend wreef ze net nadat ik haar had ingesmeerd met zonnebrand in haar oogjes dus die raakten helemaal geirriteerd en rood en dik, echt zielig. Is gelukkig nu weer over. Maar nu viel ze net nog tegen de bedrand van ons bed aan zal wel een grote blauwe plek worden op haar gezicht, ook leuk, zo net voor haar verjaardag. Nu ligt ze op bed, en ik irriteer me aan het uitzendbureau hiernaast wat gaat verbouwen en waarbij we dus een week in de herrie zitten omdat ze natuurlijk met het mooie weer alle ramen open hebben :x
@ Eylem: Oh jee, jij en Irem dus ook al zo'n dag waarop alles lekker loopt. Hier ook hoor, eerst was Ayla zo vroeg wakker, waardoor ze natuurlijk ook alweer vroeg erin lag. Ik had gehoopt op min. 1,5 à 2 uur slapen, maar ze was na krap een uur alweer wakker. Toen was het janken toen ik haar in badje ging doen en vervolgens spuugde ze zichzelf lekker onder de broodbrokken toen ze een halve seconde haar kleren aan had. Zucht.... Vervolgens was het huilen aan de eettafel omdat haar vingertjes tussen de tafel en de kinderstoel kwamen, kwam Arco thuis met zijn bbq-ideeën en spuugde Ayla wéér over haar shirt heen. Ggrrrrrrr, ik haat zulke dagen. Nou ja, ze ligt nu weer in bed, als ze wakker wordt gaan we boodschappen doen. Heb het nog even met Arco over dat bbq gebeuren gehad, maar blij ei als hij is heeft hij gewoon de zomer in zijn bol en dan voelt hij een onbedwingbare aandrang om te bbq-en . We zeggen er dus in principe niks over morgen en als we het nog zien zitten stellen we gewoon voor dat mensen kunnen blijven. Nou ja, mijn familie kennende wordt dat dus bbq-en, maar goed, als ik er even chill over nadenk is het eigenlijk ook wel gezellig...denk ik...
Trouwens...ik haat mezelf ook echt als ik in zo'n bui ben dat ik overal het negatieve van inzie, dus daar ga ik nu per direct mee stoppen .
Positief puntje van deze dag dan: Ik pas gewoon nog steeds in 1 van mijn gewone spijkerbroeken in maatje 28 . Ok, eerlijk is eerlijk, er komen wat lovehandles overheen aan de bovenkant en uiteraard kan de knoop niet meer dicht, maar het feit dat ie nog over mijn benen en billen past maakt mij erg gelukkig .
Blij ei, haha Daarom, zo'n bbq is toch meestal heel gezellig! En waarschijnlijk vermaakt Ayla zich opperbest bij alle oma's en tantes op schoot en hoef jij je daar echt niet al teveel mee bezig te houden. Gewoon nemen zoals het komt . Heerlijk toch dat je zulk goed weer hebt op haar verjaardag!
@ Franka: Oh, wat jammer zeg dat je vergeten bent de krant te kopen. Ik zag dat je er ook een topic over in de Lounge had geopend. Hopen dat iemand 'm nog voor je heeft.
Pff, we wilden eigenlijk binnenkort nog een keer naar een babywinkel om te kijken voor autostoel en buggy. En nu vanmiddag hebben we niets te doen. Maar ja, ik ben bang dat het heeeeeel druk is in Babypark....en daar heb ik dan ook weer geen zin in. Tralalalalalaaaaaaaaaaaa
@eylem: graag als je dat aan je moeder wilt vragen! Dan hoor ik het wel @mermaid: kan me voorstellen dat je er niet persé op zit te wachten, maar goed idd aankijken hoe Ayla zich voelt...Wij hebben Tomas ook gewoon op bed gelegd op zijn normale tijd en daarna lekker gegeten...
Mijn moeder kwam net de taart brengen. Een collega van haar heeft die gemaakt en hij is echt heeeeeel mooi geworden! Foto ervan volgt uiteraard nog.
Lieve meiden! Kom even snel zwaaien, ga zo naar een surpriseparty voor Ray zn tante, die is 60 geworden en ze hebben studio 100 in aalsmeer afgehuurd.. Wou nog even zeggen: Franka, nog gefeliciteerd met Tomas! Natascha, gefeliciteerd met Charlotte! Heb nog helemaal niets bijgelezen, dat doe ik vanavond wel haha.. Jullie fijne dag en geniet van t mooie weer!! X
ikheid, gezellig geborreld dus lz gecondoleerd nog! mermaid fijn dat de tandarts oke was tm balen zeg franka fijn dat het gisteren leuk was veel plezier alvast morgen! lz daar ben ik verantwoordelijk voor ikheid ook alles oke bij de tandarts nonnie shopze!!! mermaid sorry nog voor je zwarte gezicht en leuk bedacht maar idd niet handig....maar idd misschien valt het wel mee.... eylem aaaah een pech dag mermaid fijn dat je nog in je broek past en hhahahaha mannen en bbqen chloe zozo studio 100! leuk hoor veel plezier! Zo, ik ben weer terug. was alleen gegaan omdat mijn vriendin plots moest werken ivm crisis op haar werk. maar het ging wel goed. flink wat geld uit gegeven 2 3/4 broeken , een jurk, legging en bolero voor mij, 3 korte broeken voor gijs, en 5 shirtjes en wat versiering nog! maar goed, nu kwam ik net thuis en zat ik de kleren van gijs te bekijken...denk ik dat ik een meisjesbroek heb meegenomen deze HEMA - baby - meisjeskleding - babybroek maar goed, volgens mij kan hij toch ok wel voor een jongen dat geruite zie je namelijk toch niet als hij hem aan heeft...
@ Chilleke: Jammer dat vriendin toch moest werken, maar wel goed geslaagd dus. Die broek vind ik best kunnen hoor voor Gijs.
wat een rust hier! Chilleke die broek kan toch prima voor Gijs! Ik dacht laatst dus dat ik een jongensbroek gekocht had bij H&M, maar dezelfde broek staat ook bij meisjes . Heb de witte ervan nog besteld, ideaal ding. Leuk dat je goed geslaagd bent. Hier weinig bijzonders, vindt het vies warm met die bewolking, blijft echt zo hangen. En ik heb de hik, grrrr. Zo Irem maar eens op bed leggen.